Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трубка для дренування (Кошти з місцевих бюджетів)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-08-15-001584-b f64f73dddb8649f6a54edeedd1cad8a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Хименко

380957720976 khumenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний Заклад "Знам'янська міська лікарня імені А.В. Лисенка"
Код ЄДРПОУ: 01111227
Вебсайт: http://znam.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15
Контактна особа: Олександр Хименко
380957720976
khumenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 22:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 23:00
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44140000-3: Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами


Резина для дренування брюшної порожнини Д4 * 1,5 (Кошти з місцевих бюджетів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 метри
Трубка для дренування Д4 * 1,5 (Кошти з місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, вул. Михайла Грушевського, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44140000-3 — Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару згідно видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 5 200,00
UAH з ПДВ
5 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 22:01
Паспорт+ІПН завірені.pdf
19 серпня 2019 22:01
Завірені установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Переможець 5 200,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 21:14

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 21:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
5 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Протокол 027 від 18.10.2019.pdf укладений
18 жовтня 2019 11:28
трубка для дренування.PDF укладений
02 вересня 2019 20:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв’язку з відмовою ФОП Богдан Роман Юрійович на постачання товару чим викликає порушенням п. 7.3.1, р. 7, договору а саме: «Постачальник зобов’язаний : Забезпечити поставку Товару у строки та порядку, встановленими цим Договором», оскільки ФОП Богдан Роман Юрійович, жодного разу з моменту підписання договору не поставив товар, який необхідний під час проведення операцій ми вимушені розірвати даний договір.