Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 45453000-7 – Капітальний ремонт і реконструкція (Капітальний ремонт будівель та приміщень ДУ «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології ім. академіка О.М. Лук'янової НАМН України) Джерело фінансування: кошти Державного бюджету
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001507-b 331d85d342a24513b289a591b8b868fe
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Сухоцька

+380444890186 sukhockaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02012022
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Контактна особа: Катерина Сухоцька
+380444890186
sukhockaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:44
Очікувана вартість: 14 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівель та приміщень ДУ «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології ім. академіка О.М. Лук'янової НАМН України (Джерело фінансування: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 18:25
Протокол вибору та затвердження ТД.pdf
15 серпня 2019 18:25
Протокол вибору та затвердження ТД.pdf
15 серпня 2019 18:25
Тендерна_документацiя.docx
15 серпня 2019 18:25
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 20 серпня 2019 15:11
Міністерству Охорони Здоров'я України Державній Аудиторській службі України Національній академії медичних наук України Уповноваженій особі ДУ «ІПАГ ім. акад.О.М.Лук’янової НАМН України» Про необхідність внесення змін до тендерної документації Відповідно до оголошення № UA-2019-08-15-001507-b ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України» (далі - Замовник) розпочато процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація; Капітальний ремонт будівель та приміщень ДУ «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології ім. академіка О.М. Лук'янової НАМН України». В той же час, тендерна документація містить вимоги, які не відповідають вимогам чинного законодавства України і потребують внесення змін, що підтверджується наступним. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше трьох аналогічних договорів у продовж одного року: учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічних договорів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними (СС3) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"), шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією; сумарна вартість трьох договорів має складати не менше 100 млн. грн.». Відповідно до існуючої практики підтвердження учасниками кваліфікаційних вимог замовників, для підтвердження наявного досвіду достатньо підтвердження якісного виконання всього лише одного аналогічного договору (а не трьох, як зазначено Замовником). Крім того, суттєвою дискримінаційною вимогою вважаємо зазначену Замовником сумарну вартість трьох договорів, що має складати не менше 100 млн. грн., особливо враховуючи, що вартість цієї закупівлі становить лише 14 млн. грн. Слід також звернути увагу, що Замовником у тендерній документації не обґрунтовано та не доведено встановлення наведених вище умов надання учасником підтвердження виконання робіт саме трьох аналогічних договорів і на сумарну вартість не менше 100 млн. грн. Внаслідок зазначеного вище, суттєво обмежується конкуренція при проведенні закупівлі, оскільки створюється бар’єр входу на ринок (в даному випадку ринком є зазначена закупівля) для тих учасників, які не можуть виконати наведених вище дискримінаційних вимог Замовника. Отже, дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначені умови тендерної документації порушують одразу 3 принципи, встановлені статтею 3 Закону: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з наведеного вище, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї зазначені вище вимоги щодо наявності досвіду у вигляді саме трьох аналогічних договорів і саме на сумарну вартість не менше 100 млн. грн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2019 15:11
Коментар щодо відміни: Під час проведення торгів було виявлено порушення законодавства з питань публічних закупівель, яке неможливо усунути, в зв’язку з чим необхідно відмінити торги з підстав визначених п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: торги відмінено, в зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
20 серпня 2019 15:11
Електронний підпис
20 серпня 2019 15:09
протокол № 1 від 20.08.2019 р.pdf