Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок
Очікувана вартість
666 944,00 UAH
UA-2019-08-15-001480-a 454e41d7f55b40bf9b036aae20e6045e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карський Леонід Іванович

+380969263856 TENDERNADPSU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 14321481
Місцезнаходження: 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Контактна особа: Карський Леонід Іванович
+380969263856
TENDERNADPSU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:27
Очікувана вартість: 666 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 669,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29003, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:20
Дата відповіді: 20 серпня 2019 14:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 4 тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі та вказано, щобладнання може бути замінено на аналогічне (еквівалент) з характеристиками не гіршими, ніж наведені в переліку. При подачі еквіваленту учасник надає порівняльну таблицю технічних характеристик предмета закупівлі, вказаних у додатку 4 та технічних характеристик еквівалента вказуючи назву фірми – виробника еквівалента.
До участі допускаються всі без винятку учасники. Оскільки очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в аукціоні on-line Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). При реєстрації на електронномумайданчику, Учасник повинен вказувати вартість з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості Учасник робить ставки у процесі аукціону.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 18 серпня 2019 22:10
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:13
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за співпрацю та інформуємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію згідно з чинним законодавством.
Документація
Дата подання: 19 серпня 2019 14:27
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:16
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 4 тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі та вказано, щобладнання може бути замінено на аналогічне (еквівалент) з характеристиками не гіршими, ніж наведені в переліку. При подачі еквіваленту учасник надає порівняльну таблицю технічних характеристик предмета закупівлі, вказаних у додатку 4 та технічних характеристик еквівалента вказуючи назву фірми – виробника еквівалента.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-001480-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 12 вересня 2019 13:07
Невідповідність вимогам
Відповідно до ч. 6 розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 14 серпня 2019 року (надалі - тендерна документація) при наданні тендерної пропозиції, учасник повинен обов’язково підтвердити відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічній специфікації (Додаток 4) та надати документи в підтвердження цього.
Зважаючи на викладене вище, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерною документацією, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Повний текст у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 11:20
Учасником ТОВ " Діавестенд Комплексні рішення" з метою підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним та іншим вимогам, встановленим Замовником до предмету закупівлі у тендерній документації подано Довідку щодо технічних характеристик для предмета зпкупівлі №10108 від 29.08.2019 року.
Замовником в Додатку 4 тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі, вказано якісні та кількісні характеристики, визначено технічні характеристики. Якщо Замовником не вказано конкретного виробника для певних складових системного блоку, але вказано їх технічні характеристики, то для таких складових неможливо застосувати поняття еквівалент, бо не вказано еталон.
Номер вимоги: UA-2019-08-15-001480-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 13 вересня 2019 13:11
Дискваліфікація
Шановний замовник! Просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" так як ним не виконані вимоги тендерної документації Замовника, а саме Замовник згідно Тендерної документації вимагалось надання у складі пропозиції: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із прикладанням печатки про те, що запропонований учасником товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог, що викладені в законі України від 25 червня 1991р №1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища», а також інших нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я людини та захисту довкілля»., дана довідка всупереч вимогам Замовника у складі пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відсутня.
Тому, виходячи з вищевикладеного просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації за ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічну закупівлю».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2019 11:00
Вказані зауваження взято до уваги та питання щодо дискваліфікації учасника буде винесено на засідання тендерного комітету, яке відбудеться 24.09.2019 року. Рішення тендерного комітету буде доведено до учасників невідкладно після його прийняття.

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 13:07
Вимога 4375459.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000058 ● 33816aefa00e4216a7a3be820a826ffc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.10.2019 № 49

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.10.2019 № 49

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-08-15-001480-a 15.08.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно Висновку порушення усунені шляхом розірвання договору та внесення відповідної інформації на веб-портал уповноваженого органу згідно рішення Тендерного комітету.

2019-10-21 11:49:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм абзацу 2 частини першої статті 32 Закону в частині своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів .)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм абзацу 2 частини першої статті 32 Закону в частині своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів .) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення законодавства у сфері закупівель, викладені у висновку про результати моніторингу, усунуті. Договір про закупівлю від від 08.10.2019 №595-19 розірвано.

2019-10-22 09:06:02

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 598 485,00
UAH з ПДВ
574 749,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 614 802,96
UAH з ПДВ
574 750,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 663 025,50
UAH з ПДВ
663 025,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 17:53
Довідка_ДФС.pdf
11 вересня 2019 17:53
МВС 01.09.pdf
11 вересня 2019 17:53
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_05.09.zip
11 вересня 2019 17:53
Д_Кор_Балюк О.А._05.09.zip
30 серпня 2019 13:34
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:33
Виписка з ЄДР_копія.pdf
30 серпня 2019 13:33
Витяг ПДВ копія.pdf
30 серпня 2019 13:33
Витяг ПДВ.pdf
30 серпня 2019 13:33
Статут копія.pdf
30 серпня 2019 13:25
Довідки ОТП 20.08.19.pdf
30 серпня 2019 13:25
довідка санкції.pdf
30 серпня 2019 13:25
12552257_пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 20:53
Електронний підпис
27 серпня 2019 20:08
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2019 09:34
Копія статуту.pdf
30 серпня 2019 09:34
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 574 749,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 17:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
574 749,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 13:43
Протокол №393 від 17.10.2019.pdf укладений
17 жовтня 2019 13:43
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 22:19
595 2.pdf укладений
09 жовтня 2019 22:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір з переможцем укладено в строк, який перевищує 20 днів з моменту публікації наміру про укладення договору, у зв’язку з чим розпочато моніторинг закупівлі Державною аудиторською службою. Згідно висновку Держаудитслужби встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону, що згідно статті 37 Закону визначає договір нікчемним.