Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 14321481 |
Місцезнаходження: | 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
Контактна особа: |
Карський Леонід Іванович +380969263856 TENDERNADPSU@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 14:27 |
Очікувана вартість: | 666 944,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 669,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 14:58 |
Додаток 1. Форма тендерної пропозиції (2).doc | |
15 серпня 2019 14:58 |
Тендерна документація Системний блок.docx | |
15 серпня 2019 14:58 |
Додаток 2. Перелік документів.docx | |
15 серпня 2019 14:58 |
Додаток 3. Довідка (2).doc | |
15 серпня 2019 14:58 |
Додаток 4. Технічні вимоги (1).docx | |
15 серпня 2019 14:58 |
Додаток 5. Проект договору (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До участі допускаються всі без винятку учасники. Оскільки очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в аукціоні on-line Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). При реєстрації на електронномумайданчику, Учасник повинен вказувати вартість з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості Учасник робить ставки у процесі аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Зважаючи на викладене вище, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерною документацією, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Повний текст у вкладенні.
Замовником в Додатку 4 тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі, вказано якісні та кількісні характеристики, визначено технічні характеристики. Якщо Замовником не вказано конкретного виробника для певних складових системного блоку, але вказано їх технічні характеристики, то для таких складових неможливо застосувати поняття еквівалент, бо не вказано еталон.
Тому, виходячи з вищевикладеного просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації за ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічну закупівлю».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-09-000058 ● 33816aefa00e4216a7a3be820a826ffc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2019 № 49
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.10.2019 № 49
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-08-15-001480-a 15.08.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Висновку порушення усунені шляхом розірвання договору та внесення відповідної інформації на веб-портал уповноваженого органу згідно рішення Тендерного комітету.
2019-10-21 11:49:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм абзацу 2 частини першої статті 32 Закону в частині своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів .)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм абзацу 2 частини першої статті 32 Закону в частині своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів .) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення законодавства у сфері закупівель, викладені у висновку про результати моніторингу, усунуті. Договір про закупівлю від від 08.10.2019 №595-19 розірвано.
2019-10-22 09:06:02
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
598 485,00
UAH з ПДВ
|
574 749,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
614 802,96
UAH з ПДВ
|
574 750,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" |
663 025,50
UAH з ПДВ
|
663 025,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
574 749,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 13:43
|
Протокол №393 від 17.10.2019.pdf | укладений |
17 жовтня 2019 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 22:19
|
595 2.pdf | укладений |
09 жовтня 2019 22:17
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір з переможцем укладено в строк, який перевищує 20 днів з моменту публікації наміру про укладення договору, у зв’язку з чим розпочато моніторинг закупівлі Державною аудиторською службою. Згідно висновку Держаудитслужби встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону, що згідно статті 37 Закону визначає договір нікчемним. |