Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрібне канцелярське приладдя (сургуч), код ДК 021:2015 – 30197000-6.
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001408-a ● 13b3ebef485b45db8ab0609d654c6b77
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк” філія – Луганське обласне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 09304612 |
Місцезнаходження: | 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 36 |
Контактна особа: |
Михайло Васильович Попов +380952235948 popovmv@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Дрібне канцелярське приладдя (сургуч), код ДК 021:2015 – 30197000-6.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограм
Сургуч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 14:44 |
Оголошення_Сургуч.doc |
15 серпня 2019 14:44 |
ДКТ_Сургуч_V1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:23
Дата відповіді: 16 серпня 2019 10:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: некоректно сформульовано питання, умови закупівлі та оцінки пропозицій описані у документації конкурсних торгів
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #2217712467 |
Переможець |
19 500,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВІР_10.2019_20.09.2019.pdf | укладений |
23 вересня 2019 13:48
|