Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення експозицій для еколого-освітнього візит ценру НПП "Верховинський" в с. Верхній Ясенів, присілок "Печіще" Верховинського району Івано-Франківської обл
Очікувана вартість
1 678 400,00 UAH
UA-2019-08-15-001356-b 39d49ffa3c0a4baf9a3b4e2df9b87bc7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замореняк Микола Миколайович

+380973349882 nppverhovuna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК "ВЕРХОВИНСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 37638334
Місцезнаходження: 78712, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл.,Верховинський р-н,с. Верхній Ясенів,прис.Печіще буд 3-А
Контактна особа: Замореняк Микола Миколайович
+380973349882
nppverhovuna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 17:07
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 17:07
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:29
Очікувана вартість: 1 678 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79930000-2: Професійні дизайнерські послуги


Дизайн та концептуальне вирішення експозиції та дизайну окремих елементів еколого-освітнього візит центру НПП "Верховинський"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Створення експозицій для еколого-освітнього візит ценру НПП "Верховинський" в с. Верхній Ясенів, присілок "Печіще" Верховинського району Івано-Франківської обл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78712, Україна, Івано-Франківська обл., с. Верхній Ясенів, прис Печчіще
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79930000-2 — Професійні дизайнерські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Готові ексопзиції Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 16:07
Тендерна документація зі змінами .docx
22 серпня 2019 16:07
Рішення про внесення змін (1).docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток-3-Договір створення експозицій.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток-2.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток_1.docx
22 серпня 2019 16:07
додаток №8.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток 7.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток 6-критерії.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток -5 лист згода.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток 4.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток 4.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток 6-критерії.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток 7.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток -5 лист згода.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток_1.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток-2.docx
15 серпня 2019 16:49
Тендерна документація (1).docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток-3-Договір створення експозицій.docx
22 серпня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 16:07
Тендерна документація зі змінами .docx
22 серпня 2019 16:07
Рішення про внесення змін (1).docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток-3-Договір створення експозицій.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток-2.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток_1.docx
22 серпня 2019 16:07
додаток №8.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток 7.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток 6-критерії.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток -5 лист згода.docx
22 серпня 2019 16:07
Додаток 4.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток 4.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток 6-критерії.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток 7.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток -5 лист згода.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток_1.docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток-2.docx
15 серпня 2019 16:49
Тендерна документація (1).docx
15 серпня 2019 16:49
Додаток-3-Договір створення експозицій.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-05-000017 ● 446f9eaa46da444691b7d82de3cb9aaa
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

05.09.2019 № 46¬

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.09.2019 № 46


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-15-001356-b 15.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол про відміну закупівлі

2019-10-07 16:23:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінено відповідно до п.1 ст.31 ЗУ Про публічні закупівл, .за результататами моніторингу Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській област

2019-12-04 13:18:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Кручок Павло Омелянович 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Червоний Євген Вікторович 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 15:17
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:02
Кручок Верховина
30 серпня 2019 15:02
Реєстр Док

Публічні документи

30 серпня 2019 14:54
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:50
Chervonyi

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Кручок Павло Омелянович

Червоний Євген Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Кручок Павло Омелянович
#2687106978
Відхилено 1 590 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Червоний Євген Вікторович
#3132207377
Переможець 1 599 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Кручок Павло Омелянович #2687106978

№ рішення у справі

№63/69-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

04 вересня 2019 15:45
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Червоний Євген Вікторович #3132207377

№ рішення у справі

№63/69-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

04 вересня 2019 15:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Червоний Євген Вікторович
#3132207377
1 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2019 15:48
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 вересня 2019 15:14
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.1 ст.31 ЗУ Про публічні закупівл, .за результататами моніторингу Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області
Документи:
16 вересня 2019 15:14
протокол №16.pdf