Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001087-a 6b588c7c2292439b8334963de2cf5ff4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Подурець

+380958515970 detdom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей "Довіра" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24996843
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вулиця Тополина, 33
Контактна особа: Ірина Подурець
+380958515970
detdom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


протипожежні двері - 1 шт.(з монтажем), двері міжкімнатні - 3 шт. (з монтажем)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Двері (протипожежні двері - 1 шт.(з монтажем), двері міжкімнатні - 3 шт. (з монтажем))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Тополина,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться «Замовником» після поставки товару за адресою «Замовника» і представленого «Постачальником» відповідної накладної протягом 30 робочих днів після поставки товарів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 13:28
Оголошення.doc
15 серпня 2019 13:28
технічне завдання.doc
15 серпня 2019 13:27
Проект договору.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій