Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування комплексної системи відеоспостереження з елементами відео аналітики на автомобільних дорогах загального користування у Львівській області (72250000-2 – Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
Maintenance of a comprehensive CCTV system with elements of video analytics on public highways in Lviv Oblast (72250000-2 - Systems and Support Services)
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001083-a 1f1d1bcf80604e9589a9962c4c17af9f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Road Economy, Transport and Communications of Lviv Regional State Administration
National ID: 40301597
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 13:40
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 15 серпня 2019 13:26
Enquiries until: 01 жовтня 2019 10:00
Complaints submission until: до 07 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 8 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування комплексної системи відеоспостереження з елементами відео аналітики на автомобільних дорогах загального користування у Львівській області (72250000-2 – Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) (кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Maintenance of a comprehensive CCTV system with elements of video analytics on public highways in Lviv Oblast (72250000-2 - Systems and Support Services) (local budget)
CPV: 72250000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 7
Дата виставлення рахунку Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 9

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:15
Положення ТД_ до яких вносяться зміни.docx
25 вересня 2019 16:15
Зміни до ТД Відеоспостереження.pdf
25 вересня 2019 16:15
НРТД відеоспостереження.pdf
15 серпня 2019 13:27
ПД відеоспостереження.pdf
15 серпня 2019 13:27
ТД відеоспостереження.pdf
04 жовтня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:15
Положення ТД_ до яких вносяться зміни.docx
25 вересня 2019 16:15
Зміни до ТД Відеоспостереження.pdf
25 вересня 2019 16:15
НРТД відеоспостереження.pdf
15 серпня 2019 13:27
ПД відеоспостереження.pdf
15 серпня 2019 13:27
ТД відеоспостереження.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо змісту Тендерної документації
Дата подання: 21 серпня 2019 13:56
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:48
В Тендерній документації в п.4.1 як предмет закупівлі зазначено : «Обслуговування комплексної системи відеоспостереження з елементами відео аналітики на автомобільних дорогах загального користування у Львівській області», а в п.4.3. : «…Кількість та обсяг надання послуг визначені замовником в Додатку № 3 до тендерної документації». Але далі за текстом (в тому числі і в додатку №3) відсутні притаманні для даних послуг вимоги до періодичності, видів та складу робіт з обслуговування, дислокації об’єктів та тактики облаштування локацій, наявності виконавчої та експлуатаційної документації на впроваджені засоби, поточний стан та функціональні особливості запроваджених систем, додаткові видатки на утримання системи в робочому стані (в тому числі операційні договори на оренду місць встановлення обладнання та кабельних трас, забезпечення необхідними електроживленням і каналами передавання даних), наявність ЗІП, рівня обслуговування (SLA) тощо. Окрім того, в додатку №3 описані вимоги відносяться зазвичай до створення систем відеоспостереження та забезпечення їх функціональних можливостей, а не підтримання поточного стану систем шляхом їх регулярного технічного обслуговування. Уточніть, будь ласка, що саме замовник очікує в даному тендері у вигляді послуг від виконавця: а) технічне обслуговування існуючої системи відеоспостереження (в тому числі виконання регламентів планового та позапланового обслуговування, відпрацювання заявок замовника на ремонт та відновлення працездатності окремих частин, моніторинг, діагностика та пошук відхилень в передбаченому проектом функціонуванні устаткування, тимчасова заміна несправного обладнання та відновлення роботи системи після ремонту або заміни її окремих частин), або б) створення нової системи відеоспостереження (в тому числі на орендованих у виконавця або інших відомих «хмарних» сервісах потужностей серверів і сховищ даних, а також відповідного аналітичного програмного забезпечення), забезпечення силами виконавця експлуатації цієї нової системи відеоспостереження (включно з обробкою даних та підготовкою їх використання зацікавленими службами), запровадження віддалених робочих місць для фахівців зацікавлених служб та забезпечення доступу до даних системи інших користувачів (в тому числі порталів, персональних кабінетів і таке інше) і подальшого дослідного і гарантійного обслуговування нової системи тощо? В Додатку №1: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 1.1. Інформацією за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника про наявність устаткування, яке є необхідним для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток № 3), із зазначенням марки устаткування, строку експлуатації, країни походження тощо. Але в додатку №3: а) немає жодного розділу з описом очікуваної замовником технології надання послуг саме з обслуговування існуючої системи відеоспостереження, конкретних місць розташування устаткування, номенклатури та кількості встановленого обладнання, кабельних трас та програмного забезпечення, що увійшли до складу комплексу на момент його створення. Тобто незрозуміло, яка саме устаткування замовник вважає за необхідним для надання зазначених послуг. б) немає визначених замовником критеріїв щодо необхідної кількості та призначення такого устаткування, особливо, якщо це стосується створення підмінного фонду та запровадження складу ЗІП, Таким чином по цьому питанню пропозиції від учасників буде неможливо порівнювати (один учасник заявить, що в нього є вишка для обслуговування, а інший що у нього на складі в резерві 5 камер від різних виробників, а що з цього є важливим для Замовника не визначено заздалегідь) 1.2. Інформацією за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, про наявність власної або орендованої інтелектуальної відеоаналітики розпізнавання номерів автомобілів, POS-відеоконтролю. а) Тобто у замовника є створений комплекс, в складі якого на даний час не передбачені програмні засоби відео аналітики, тоді яким чином дані цього комплексу можуть бути застосовані для визначення порушень правил дорожнього руху (вимога в додатку №3 п.4.3.5 і далі) без урахування вимог ДСТУ 8809:2018? б) Якщо предметом закупівлі є послуга з обслуговування існуючої системи замовника, то навіщо наявність власної відео аналітики у виконавця, її замовник прагне орендувати або взяти в безоплатне користування? в) якщо виконавець в рамках договору надає замовнику власні засоби відео аналітики, то що буде після закінчення дії договору, замовник залишається без належно функціонуючої системи чи зобов’язаний викупити у виконавця програмні та інші інструменти з інтелектуальної відео обробки ? 2. Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами: 2.1. Інформацією за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею №1. З урахуванням того, що деякі виробники програмно-апаратних комплексів навчають та сертифікують відповідних працівників (наприклад, компанія Bosch надає ексклюзивні сертифікати на налагодження частин комплексів безпеки та відеоспостереження), просимо уточнити, яке устаткування та програмне забезпечення застосовані в складі комплексу і, відповідно, які сертифікати від виробників потрібно мати працівникам виконавця в якості спеціалізованої освіти (ця вимога також зазначена в 6.5 додатку №3). В Додатку №3: 1. Загальні вимоги до послуги відеоспостереження щодо забезпечення громадської безпеки Тут зазначено, що наведені вимоги стосуються послуг відеоспостереження, тобто до функціональності системи, яка вже повинна бути побудована, а розділу про вимоги до її обслуговування немає. Крім того, з подальшого тексту визначається що запроваджена система створена не для «забезпечення громадської безпеки» взагалі, а для специфічного контролю за автотранспортом в окремих місцях на дорогах області. 1.1. Обслуговування, інсталяція та оновлення Системи відеоспостереження на території Львівської області за кошти виконавця (надавача послуги) згідно технічної специфікації, а саме 100 модулів розпізнавання номерних знаків та 200 відеокамер на 2019-202 роки. a) Просимо уточнити склад і періодичність планових регламентів, рівень обслуговування, планову кількість позапланових заявок (або статистику відмов елементів існуючої системи) які очікує замовник для розрахунку кількості та вартості робіт з обслуговування b) Що мається на увазі під терміном «інсталяція Системи відеоспостереження»: впровадження (монтаж та налагодження) на локаціях відповідних технічних засобів відеоспостереження, та/або систематичне перезавантаження програмного забезпечення та системних параметрів в відеокамери та мережеві маршрутизатори, та/або оперативне встановлення нових версій програмного забезпечення в спеціалізовані обчислювачі на локаціях, та/або серверного програмного забезпечення (в тому числі для Cloud-платформ), та або облаштування робочих місць та встановлення програмного забезпечення користувачів (включно з мобільними пристроями) тощо? c) Які обмеження «оновлення Системи відеоспостереження» передбачає замовник за договором, тому що це може бути дистанційним оновленням прошивок устаткування до повної заміни всього устаткування та кабельних трас системи, а це зовсім різні витрати для виконавця? d) визначення території Львівської області як місця виконання робіт дуже загальне і не надає можливості розрахувати витрати виконавця на доставку бригад з обслуговування, необхідних для виконання робіт інструментів та приладдя на місця виконання цих робіт, просимо надати інформацію про конкретні координати місць встановлення обладнання, номенклатуру та кількість встановленого обладнання та матеріалів на кожній локації. e) Що саме виконавець в рамках оплачуваних за договором послуг виконує за власні кошти: роботи з обслуговування (регламенти, моніторинг, діагностика, тимчасова заміна устаткування, встановлення обладнання після ремонтів, утримання підмінного фонду тощо), та/або середній та капітальний ремонт обладнання системи в спеціалізованих майстернях, та або постачання нового обладнання замість такого, що не підлягає ремонту/відновленню, та/або інше. Просимо замовника деталізувати свої вимоги з цього питання. f) Технічна специфікація, а «саме 100 модулів розпізнавання номерних знаків та 200 відеокамер» недостатня для визначення складу робіт з обслуговування. По-перше незрозуміло «100 модулів..» це окремі відеосенсори/обчислювачі чи входять до складу 200 відеокамер? Для чого застосовуються інші відеокамери, для загального спостереження, чи виконання якихось задач інтелектуальної відео обробки зображень? Крім відеокамер, як правило, на локаціях встановлене ще інше обладнання (комутатори/маршрутизатори, прожектори підсвітки, блоки електроживлення, радари, локальні спеціалізовані обчислювачі тощо), для розрахунку їх обслуговування просимо надати їх номенклатуру, місця встановлення та кількість по кожній локації. 1.2. Обслуговування та утримання камер відеоспостереження у робочому стані за кошти виконавця; За чий рахунок будуть проводитись відновлювані роботи/заходи з камерами у випадках: a) надзвичайних ситуацій: стихійні лиха, помилки в запроваджених проектних рішеннях (відсутність захисту від блискавок, перепадів напруги в мережі електроживлення …); b) кримінальних злочинів (в тому числі крадіжки та вандалізм); c) відмові відповідних комунальних організацій в розміщенні устаткування відеоспостереження та кабельних трас на приналежних їм опорах (стовпах, естакадах, шляхопроводах тощо); d) заміні або демонтажі комунальними службами існуючих опор; e) відмові постачальних компаній з різних причин в забезпеченні електроживленням елементів комплексу; f) відмові провайдерів в передачі даних від локацій до центру обробки та далі до віддалених робочих місць та мобільних пристроїв або суттєвому обмежені трафіку, що унеможливіть повноцінну роботу системи; g) в інших випадках, які не залежать від виконавця та впливають на роботу системи? h) Яким чином буде передаватись від виконавця замовнику нове встановлене за кошти виконавця обладнання, чи по закінченню дії договору воно підлягає демонтажу? 1.3. Обслуговування, оновлення кабельних мереж, та їх утримання в робочому стані. a) Кабельні мережі таких систем відеоспостереження, як правило, поділяють на кабельні мережі: на локації (від відеокамер та польових пристроїв до локального маршрутизатора та засобів підключення електроживлення); до локації (від постачальників електроживлення та інтернет, так звана «остання миля» від активних майданчиків або комутаційних муфт провайдерів та розподільчих пристроїв електроживлення), провайдерські мережі передавання даних, електричні мережі розподілення, мереж підключення центрів обробки даних, моніторингу та віддалених робочих місць, об’єктових структурованих кабельних мереж (в межах ЦОД та окремих установ з віддаленими робочими місцями), мереж загального користування для підключення інших користувачів (в тому числі мобільних пристроїв). Які саме мережі повинен обслуговувати та оновлювати виконавець? b) Якщо система, яку необхідно обслуговувати, вже побудована, то чи укладені замовником відповідні договори на: - оренду місць для встановлення обладнання та кабельних системи на локаціях (на існуючих опорах, естакадах, шляхопроводах тощо) з урахуванням забезпечення необхідних навантажень та відсутності негативних впливів, а також спільного використання існуючої кабельної каналізації, або встановлення власних опор та побудову власної каналізаційної мережі на землях відповідних територіальних громад - підведення та утримання мереж передавання даних до точок консолідації даних системи («остання миля» до місць встановлення мережевого обладнання на локаціях та об’єктах), а також забезпечення необхідного интернет-трафіку - підключення, облік та надання в достатньому обсязі та належної якості електроживлення для роботи системи на локаціях, та забезпечення електроживлення по першій категорії в центрах обробки даних, а також для роботи віддалених робочих місць 1.4. Обслуговування, оновлення серверного обладнання та програмного забезпечення та утримання його в робочому стані a) Чи передбачає дана вимога обов’язок виконавця постачати та встановлювати за власні кошти нові сервери, які вийшли з ладу не з вини виконавця або на чиюсь думку застаріли і не відповідають сучасним тенденціям? b) У ряді випадків оновлення програмного забезпечення на нові версії виконується за додаткову плату розробникам цього забезпечення, та часто фахівцями самого розробника. Чи повинен Виконавець виконувати такі роботи самостійно і за власні кошти? 1.5. У разі виходу з ладу комплектуючих Системи відеоспостереження, вони встановлюються за рахунок виконавця. Просимо уточнити яких саме комплектуючих це стосується, адже до комплектуючих Системи можливо віднести копійчані роз’єми та елементи кріплення або дуже коштовні роботизовані камери і сервери інтелектуальної відео обробки даних. Подальші вимоги наведені в додатку №3 стосуються можливостей системи, яку необхідно було створити, а не обслуговування вже створеної системи. Якщо в рамках цього тендеру розглядається питання не стільки обслуговування, а побудова нової системи (від проектування до впровадження та дослідної експлуатації), то просимо це підтвердити, і ми підготуємо свої запитання для відповідного завдання. Окрім цього, просимо заздалегідь повідомити нас про можливість у відповідності до наведених вимог застосування системи відеоспостереження які офільовані з виробниками або розробниками програмно-апаратних комплексів в страні-аресорі, тобто в Росії. Також просимо надати роз’яснення про необхідність у складі вимог до відео аналітики на автомобільних дорогах функціональних задач по розпізнаванню залізничних вагонів, транспортних контейнерів, підрахунку відвідувачів та інших що наведені, наприклад, в пп.4.2.1-4.2.5 додатку №3. В договорі 1.1. Предмет договору не співпадає з предметом закупівлі по тендеру та п.1.3. самого Договору 1.2. Описаний предмет договору не є обслуговуванням системи, а впровадженням такої системи за кошти виконавця. Також не зрозуміло, що замовник очікує від встановлення виконавцем за власні кошти «відеокамер, аналітичних систем та програмного забезпечення» – виконання робіт з їх інсталяції чи включно з постачанням всього необхідного обладнання та матеріалів. Крім того не зрозуміло, які ж послуги «Замовник зобов’язується прийняти»: послуги з надання інформації від системи Виконавця чи встановлену для потреб Замовника систему (тоді це не тільки послуга, а й значні товарно-матеріальні цінності). Крім того, не зрозуміло, яким чином для встановлення камер отримуються Технічні умови на встановлення обладнання на опорах, підключення до електроживлення та інтернету, а також подальшу оплату відповідних послуг: по-перше, якщо це обладнання замовника – то отримати ТУ та укласти договори повинен Замовник, якщо ні – то після закінчення дії договору Виконавець повинен розірвати договори та демонтувати обладнання та матеріали (тобто при розрахунку витрат по договору виконавець повинен включити і ці роботи, і тимчасово використані обладнання, програмне забезпечення та матеріали) ?? 1.3. Не відповідає п.1.1. 1.4. По-перше, Перелік робіт не є цільовою програмою з фінансування для створення системи відеоспостереження, по-друге цей Перелік визначає і встановлення систем і обслуговування, Замовник вважає можливим об’єднати ці роботи в одному договорі, а також можливо включити в цей же договір проектування на створення системи та постачання обладнання та матеріалів? 1.5. В цьому пункті не визначено чиє устаткування (камери, сервери, сховища, кабелі та інше не зазначене обладнання та матеріали) встановлює виконавець. Крім того, у відповідності з діючими нормативними документами такі системи впроваджуються на підставі проектно-кошторисної документації яка у встановленому порядку пройшла відповідну експертизу (це ж не приватні кошти). Також необхідно детальніше визначити в якому порядку, вигляді та обсязі виконавець «надає Замовнику на його письмову вимогу перегляд попередніх записів з камер відеоспостереження», якщо для цілей, що наведені в додатку №3 до тендерної документації, то відповідні заходи повинні відповідати вимогам ДСТУ. А «в місцях визначених Замовником» є технічна можливість встановлення засобів відеоспостереження (наявність опор, підключення до електропостачання та інтернету, а також дозволів на їх використання)? Просимо надати більш детальну інформацію про ці місця та, бажано, проектне рішення по забезпеченню на них необхідних параметрів спостереження та визначення порушень. 1.5.1. а) необхідно обмежити кількість виїздів за заявками по договору, тому що розрахунки різних виконавців будуть неспівставні, а це призведе до підозр в корупції при розгляді тендерних пропозицій б) що стане з тимчасово встановленим обладнанням після завершення дії Договору? в) тобто замовник в праві вимагати від виконавця щоденне навчання його персоналу у вигляді технічного інструктажу? Необхідні пояснення г) по-перше, ремонти за графіком не проводяться, по-друге які дії повинен здійснити виконавець при «профілактичному огляді» потребує уточнення (можливий дистанційні, без виїзду на локацію, перевірка та діагностика, або візуальний огляд без робіт на висоті та наближення безпосередньо до устаткування, або перевірка контактів і кріплення та усунення бруду, або перевірка параметрів роботи всіх чи окремих елементів системи тощо). д) тут можуть виникати непрогнозовані витрати на ремонт, це ж і зазначено у п.1.5.2, тобто надати адекватні розрахунки по усуненню ще не існуючих несправностей неможливо, чи необхідно розглядати інший варіант узгодження вартості цих переспективних заходів (наприклад, узгодження сторонами по факту їх виникнення, вивчення можливостей ремонту та планування конкретних заходів, що пропонує виконавець та/або експерт) 1.5.3. А у разі необґрунтованості претензій Замовника – послуга (всі послуги) вважаються не здійсненими 1.6. Цей пункт вже частково протирічить розділу 5 Договору. А в частині крадіжок та вандалізму передбачає необхідність здійснення заходів постійної охорони на кожній локації, що практично неможливе. 1.7. Тобто замовник може в будь який час вимагати дистанційного показу в реальному часі зображень з визначених ним камер або записів з архіву, наприклад, на телевізорі що встановлений в кабінеті керівника, або такий показ на малопотужному пристрої (комп’ютері, планшеті або смартфоні), який підключений до мережі з низьким трафіком? Наведені вимоги потребують конкретизації та обмежень у відповідному Завданні на проектування та або Технічному завданні на створення системи відеоспостереження. 1.11. Навіщо надавати Замовнику «програмне забезпеченням, яке дає можливість в автоматичному режимі здійснювати розпізнання номерних знаків» (куди він його встановить), якщо в п.1.12 визначено, що Виконавець забезпечує зберігання та обробку інформації на власному сервері? Достатньо надавати протоколи з розпізнаними номерними знаками та засоби інтерактивного пошуку в них.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вид робіт « Періодичність, види та склад робіт обслуговування визначається замовником для повноцінного функціонування системи та якісного надання послуги. У разі ж виявлення несправності в будь-якому елементі системи, що залежить від замовника, працездатність системи повинна бути відновлена протягом трьох робочих днів.
Дислокації об’єктів надається ГУНП у Львівській області виконавцю за запитом.
Виконавець повинен надати акти виконаних робіт та акти введення в експлуатацію.
У власності замовника відсутня відповідна система відеоспостереження.
Усі видатки та організаційні заходи, пов’язані з створенням та утримання системи в робочому стані для надання послуги в повному обсязі несе виконавець.
2. Замовник у вигляді послуги від виконавця отримує сервіс у вигляді послуги з відеоспостереження при цьому всі витрати, пов’язані з отриманням такої послуги, зокрема встановлення такої системи, надання замовнику та правоохоронним органам, з можливістю використання отриманої інформації відповідно до створеної виконавцем інтелектуальної системи відеоспостереження з елементами відеоаналітики, комплексне технічне обслуговування даної системи, встановлення відповідного клієнтського програмного забезпечення, проведення навчання фахівців, вищезгаданих структур, на предмет користування даною системою, покладаються на Виконавця, а Замовник оплачує цю послугу у вигляді абонентської плати.
3. Місця розташування установки камер та допоміжного обладнання визначається в межах Львівської області на дорогах загального користування.
4. Замовник отримує виключно послугу, умовами проекту договору не передбачений викуп обладнання після завершення дії договору.
5. Виконавець повинен надати документи які підтверджують можливість обслуговування системи та надання послуги належної якості.
6. Замовник очікує отримання сервісу у вигляді послуги з відеоспостереження при цьому всі витрати, пов’язані з отриманням такої послуги, зокрема встановлення такої системи, надання замовнику та правоохоронним органам, з можливістю використання отриманої інформації відповідно до створеної виконавцем інтелектуальної системи відеоспостереження з елементами відеоаналітики, комплексне технічне обслуговування даної системи, встановлення відповідного клієнтського програмного забезпечення, проведення навчання фахівців, вищезгаданих структур, на предмет користування даною системою, покладаються на Виконавця, а Замовник оплачує цю послугу у вигляді абонентської плати.
7. Обов’язок з визначення конкретних координат місць встановлення лягає на виконавця, що повинен це узгодити з рекомендаціями фахівців ГУНП у Львівській області з перевагою на місця великого потоку автомобілів, місцях концентрації ДТП та правопорушень а встановлене обладнання повинне відповідати вимогам технічного завдання. Виконавець за власний кошт проводить розширену технічну підтримку, тобто заміну пошкодженого, вкраденого або непрацюючого обладнання.
8. Виконавець несе всі витрати на відновлювальні роботи/заходи з камерами у всіх випадках в рамках надання послуги.
9. В рамках надання послуги Виконавець повинен надавати доступу до створеної виконавцем інтелектуальної системи відеоспостереження з елементами відеоаналітики та виконувати комплексне технічне обслуговування даної системи тобто заміну будь-якого елементу системи задля повноцінної її роботи.
10. Будь-який елемент системи не повинен виготовлятись або розроблятись в країні-агресорі, тобто в Російській Федерації, перевага надається обладнанню та програмному забезпеченню, що виготовляється або розробляється в країнах Європейського Союзу та США.
11. Необхідність розширювати вимоги до програмного забезпечення відео-аналітики є задля потенційного використання даного програмного забезпечення в інших таких державних проектах, безперешкодного об’єднання їх та запобіганні повторного використання коштів для ліцензій такого ПЗ на такі проекти.
12. Кінцевою метою здійснення закупівлі є отримання Замовником сервісу у вигляді послуги з відеоспостереження при цьому всі витрати, пов’язані з отриманням такої послуги, зокрема встановлення такої системи, надання замовнику та правоохоронним органам, з можливістю використання отриманої інформації відповідно до створеної виконавцем інтелектуальної системи відеоспостереження з елементами відеоаналітики, комплексне технічне обслуговування даної системи, встановлення відповідного клієнтського програмного забезпечення, проведення навчання фахівців, вищезгаданих структур, на предмет користування даною системою, покладаються на Виконавця, а Замовник оплачує цю послугу у вигляді абонентської плати.
(Рішення тендерного комітету від 29.08.2019 року, протокол № 246)
Вимога про усунення порушень
Дата подання: 05 вересня 2019 16:52
Дата відповіді: 25 вересня 2019 13:08
Виходячи з Ваших відповідей та із змісту тендерної документації у даній процедурі закупівлі вбачаються наступні порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, про порядок визначення предмету закупівлі та конкурентного законодавства: 1. Вами не вірно визначений предмет закупівлі: не «Обслуговування комплексної системи відеоспостереження…» (п.4.1. Тендерної документації), а «сервіс у вигляді послуги з відеоспостереження» (відповіді 2, 6, 12 тощо). Тому що, законодавство не дозволяє Вам оплачувати обслуговування системи, яка Вам не належить, а в даному випадку на момент проведення тендеру ще і не існує (не запроектована, не узгоджена, не встановлена та не введена в експлуатацію) 2. Даний тендер передбачає створення за власні кошти Виконавцем системи відеоспостереження «з початку», тобто вишукувальні роботи, отримання Технічних умов та дозволів, проектування, узгодження цих проектів, впровадження системи на обраних локаціях, укладання договорів на енергопостачання, підключення та користування мережами передавання даних та оренду місць встановлення устаткування, а також підтримання її в робочому стані до кінця 2020 року, а потім її повний демонтаж. При цьому не визначено, коли даний комплекс повинен вже бути введений в дослідну експлуатацію і надавати Вам зазначену послугу, можливо теоретично тільки в грудні 2020 року. 3. Система, яка повинна бути створена згідно Вашої Тендерної документації (вимоги в додатку №3 п.4.3.5 і далі), з точки зору функціонування та сертифікації, повинна відповідати діючим нормативним документам, в тому числі ДСТУ 8809:2018, але таких вимог Вами не висунуто, тобто не може бути використана для фіксації порушень правил дорожнього руху. 4. Вами не надані дислокації об’єктів посилаючись, що вони будуть визначатися Виконавцем після узгодження з ГУНП у Львівській області (відповідь 7). Такий стан речей не дозволяє в пропозиції визначити конкретну кількість локацій та можливість їх облаштування засобами відеоспостереження. Можливо розташувати всі відеокамери на невеликій ділянці дороги (одна локація) або по одній відеокамері встановити в різних важкодоступних місцях Львівської області (сотні локацій). Таким чином дана вимога не конкурента для різних виконавців, і є підставою для маніпуляцій. Зазначене може стати підставою для маніпуляцій з вартістю закупівлі. 5. Згідно Умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків) платежі розраховані на 7 місяців (кожні 15 днів, всього 14 разів), а початок виплат не визначений, при створенні комплексу в останні місяці 2020 року Ви будете сплачувати не абонплату за надані послуги а фінансувати впровадження системи відеоспостереження. 6. Вами не надано жодної відповіді на наші запитання щодо функціоналу (POS-системи, розпізнавання номерів вагонів і тому подібне), кількості камер, супутнього обладнання, робочих місць користувачів тощо. Зазначені порушення дають усі підстави припускати, що Вами просувається антиконкурентна схема впровадження пілотного проекту заздалегідь визначеним Виконавцем, в ході якої Ви плануєте оплачувати дослідну експлуатацію невизначеного за характеристиками на момент тендеру комплексу, якій не відповідає нормативним документам, та при цьому залучити до цих заходів ГУНП Львівської області. Вимагаємо усунути вказані вище порушення шляхом внесення змін до тендерної документації, які усували б зазначені вище порушення, та, у разі залишення цієї вимоги без реагування, будемо змушені скористатись своїм правом оскарження цієї процедури закупівлі та дій Замовника до Антимонопольного комітету України та інших компетентних органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету (протокол від 25.09.2019 № 267) вимога врахована при внесенні змін в тендерну документацію.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000018 ● 2374457d67d8447dad092d4771c15ff0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2019 17:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2019 № 287

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-08-15-001083-a 15.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" процедура закупівлі відмінена замовником у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-10-29 18:23:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-08-15-001083-a1f1d1bcf80604e9589a9962c4c17af9f
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
ТОВ Агенство безпеки " Цербер" безпечне місто Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 18:29
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:21
SertISS004.pdf
03 жовтня 2019 16:21
SertISS003.pdf
02 жовтня 2019 18:57
img069.pdf
02 жовтня 2019 18:57
img035.pdf
02 жовтня 2019 18:57
img034.pdf
02 жовтня 2019 18:57
МТБ002.pdf
02 жовтня 2019 18:57
МТБ001.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ009.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ008.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ007.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ006.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ005.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ004.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ003.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ002.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ001.pdf
02 жовтня 2019 18:57
img070.pdf
16 вересня 2019 09:39
img071.pdf
16 вересня 2019 09:39
img070.pdf
16 вересня 2019 09:39
img069.pdf
16 вересня 2019 09:39
img021.pdf
16 вересня 2019 09:39
img020.pdf
16 вересня 2019 09:39
img068.pdf
16 вересня 2019 09:39
img067.pdf
16 вересня 2019 09:39
img066.pdf
16 вересня 2019 09:39
img065.pdf
16 вересня 2019 09:39
img064.pdf
16 вересня 2019 09:39
img063.pdf
16 вересня 2019 09:39
img062.pdf
16 вересня 2019 09:39
img061.pdf
16 вересня 2019 09:39
img060.pdf
16 вересня 2019 09:39
img059.pdf
16 вересня 2019 09:39
img058.pdf
16 вересня 2019 09:39
img057.pdf
16 вересня 2019 09:39
img056.pdf
16 вересня 2019 09:39
img055.pdf
16 вересня 2019 09:39
img054.pdf
16 вересня 2019 09:39
img053.pdf
16 вересня 2019 09:38
img030.pdf
16 вересня 2019 09:38
img029.pdf
16 вересня 2019 09:38
img052.pdf
16 вересня 2019 09:38
img028.pdf
16 вересня 2019 09:38
img051.pdf
16 вересня 2019 09:38
img050.pdf
16 вересня 2019 09:38
img027.pdf
16 вересня 2019 09:38
img026.pdf
16 вересня 2019 09:38
img049.pdf
16 вересня 2019 09:38
img048.pdf
16 вересня 2019 09:38
img025.pdf
16 вересня 2019 09:38
img047.pdf
16 вересня 2019 09:38
img024.pdf
16 вересня 2019 09:38
img023.pdf
16 вересня 2019 09:38
img022.pdf
16 вересня 2019 09:38
img046.pdf
16 вересня 2019 09:38
img045.pdf
16 вересня 2019 09:38
img044.pdf
16 вересня 2019 09:38
img043.pdf
16 вересня 2019 09:38
img042.pdf
16 вересня 2019 09:38
img041.pdf
16 вересня 2019 09:38
img011.pdf
16 вересня 2019 09:38
img040.pdf
16 вересня 2019 09:38
img010.pdf
16 вересня 2019 09:38
img039.pdf
16 вересня 2019 09:38
img009.pdf
16 вересня 2019 09:38
img038.pdf
16 вересня 2019 09:38
img008.pdf
16 вересня 2019 09:38
img037.pdf
16 вересня 2019 09:38
img007.pdf
16 вересня 2019 09:38
img036.pdf
16 вересня 2019 09:38
img035.pdf
16 вересня 2019 09:38
img006.pdf
16 вересня 2019 09:38
img034.pdf
16 вересня 2019 09:38
img005.pdf
16 вересня 2019 09:38
img033.pdf
16 вересня 2019 09:38
img004.pdf
16 вересня 2019 09:38
img032.pdf
16 вересня 2019 09:38
img003.pdf
16 вересня 2019 09:38
img031.pdf
16 вересня 2019 09:38
img002.pdf
16 вересня 2019 09:38
1.pdf
16 вересня 2019 09:38
img019.pdf
16 вересня 2019 09:38
img018.pdf
16 вересня 2019 09:38
img017.pdf
16 вересня 2019 09:38
img016.pdf
16 вересня 2019 09:38
img015.pdf
16 вересня 2019 09:38
img014.pdf
16 вересня 2019 09:38
img013.pdf
16 вересня 2019 09:38
img012.pdf

Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 09:42
matteh_baza.pdf
11 жовтня 2019 09:42
статут.PDF
11 жовтня 2019 09:42
ст_17.PDF
11 жовтня 2019 09:42
ст_16.PDF
11 жовтня 2019 09:42
наказ_директор.PDF
11 жовтня 2019 09:42
довідка про учасника.PDF
11 жовтня 2019 09:42
довідки_листи.PDF
11 жовтня 2019 09:42
Витяг ПДВ_2015.jpg
11 жовтня 2019 09:42
opus_obladn.pdf
11 жовтня 2019 09:42
тех опис_додаток 3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Агенство безпеки " Цербер" безпечне місто

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Агенство безпеки " Цербер" безпечне місто Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 18:29
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:21
SertISS004.pdf
03 жовтня 2019 16:21
SertISS003.pdf
02 жовтня 2019 18:57
img069.pdf
02 жовтня 2019 18:57
img035.pdf
02 жовтня 2019 18:57
img034.pdf
02 жовтня 2019 18:57
МТБ002.pdf
02 жовтня 2019 18:57
МТБ001.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ009.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ008.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ007.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ006.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ005.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ004.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ003.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ002.pdf
02 жовтня 2019 18:57
ТЗ001.pdf
02 жовтня 2019 18:57
img070.pdf
16 вересня 2019 09:39
img071.pdf
16 вересня 2019 09:39
img070.pdf
16 вересня 2019 09:39
img069.pdf
16 вересня 2019 09:39
img021.pdf
16 вересня 2019 09:39
img020.pdf
16 вересня 2019 09:39
img068.pdf
16 вересня 2019 09:39
img067.pdf
16 вересня 2019 09:39
img066.pdf
16 вересня 2019 09:39
img065.pdf
16 вересня 2019 09:39
img064.pdf
16 вересня 2019 09:39
img063.pdf
16 вересня 2019 09:39
img062.pdf
16 вересня 2019 09:39
img061.pdf
16 вересня 2019 09:39
img060.pdf
16 вересня 2019 09:39
img059.pdf
16 вересня 2019 09:39
img058.pdf
16 вересня 2019 09:39
img057.pdf
16 вересня 2019 09:39
img056.pdf
16 вересня 2019 09:39
img055.pdf
16 вересня 2019 09:39
img054.pdf
16 вересня 2019 09:39
img053.pdf
16 вересня 2019 09:38
img030.pdf
16 вересня 2019 09:38
img029.pdf
16 вересня 2019 09:38
img052.pdf
16 вересня 2019 09:38
img028.pdf
16 вересня 2019 09:38
img051.pdf
16 вересня 2019 09:38
img050.pdf
16 вересня 2019 09:38
img027.pdf
16 вересня 2019 09:38
img026.pdf
16 вересня 2019 09:38
img049.pdf
16 вересня 2019 09:38
img048.pdf
16 вересня 2019 09:38
img025.pdf
16 вересня 2019 09:38
img047.pdf
16 вересня 2019 09:38
img024.pdf
16 вересня 2019 09:38
img023.pdf
16 вересня 2019 09:38
img022.pdf
16 вересня 2019 09:38
img046.pdf
16 вересня 2019 09:38
img045.pdf
16 вересня 2019 09:38
img044.pdf
16 вересня 2019 09:38
img043.pdf
16 вересня 2019 09:38
img042.pdf
16 вересня 2019 09:38
img041.pdf
16 вересня 2019 09:38
img011.pdf
16 вересня 2019 09:38
img040.pdf
16 вересня 2019 09:38
img010.pdf
16 вересня 2019 09:38
img039.pdf
16 вересня 2019 09:38
img009.pdf
16 вересня 2019 09:38
img038.pdf
16 вересня 2019 09:38
img008.pdf
16 вересня 2019 09:38
img037.pdf
16 вересня 2019 09:38
img007.pdf
16 вересня 2019 09:38
img036.pdf
16 вересня 2019 09:38
img035.pdf
16 вересня 2019 09:38
img006.pdf
16 вересня 2019 09:38
img034.pdf
16 вересня 2019 09:38
img005.pdf
16 вересня 2019 09:38
img033.pdf
16 вересня 2019 09:38
img004.pdf
16 вересня 2019 09:38
img032.pdf
16 вересня 2019 09:38
img003.pdf
16 вересня 2019 09:38
img031.pdf
16 вересня 2019 09:38
img002.pdf
16 вересня 2019 09:38
1.pdf
16 вересня 2019 09:38
img019.pdf
16 вересня 2019 09:38
img018.pdf
16 вересня 2019 09:38
img017.pdf
16 вересня 2019 09:38
img016.pdf
16 вересня 2019 09:38
img015.pdf
16 вересня 2019 09:38
img014.pdf
16 вересня 2019 09:38
img013.pdf
16 вересня 2019 09:38
img012.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 09:42
matteh_baza.pdf
11 жовтня 2019 09:42
статут.PDF
11 жовтня 2019 09:42
ст_17.PDF
11 жовтня 2019 09:42
ст_16.PDF
11 жовтня 2019 09:42
наказ_директор.PDF
11 жовтня 2019 09:42
довідка про учасника.PDF
11 жовтня 2019 09:42
довідки_листи.PDF
11 жовтня 2019 09:42
Витяг ПДВ_2015.jpg
11 жовтня 2019 09:42
opus_obladn.pdf
11 жовтня 2019 09:42
тех опис_додаток 3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Агенство безпеки " Цербер" безпечне місто

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2019 17:58
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону - процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.