Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance of a comprehensive CCTV system with elements of video analytics on public highways in Lviv Oblast (72250000-2 - Systems and Support Services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Road Economy, Transport and Communications of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 40301597 |
Contact point: |
Makarevych Mariia +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 13:40 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 15 серпня 2019 13:26 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 7 |
Дата виставлення рахунку | Сума Договору за надані послуги сплачується Замовником орієнтовно рівними частками щомісячно на підставі виставлених рахунків та Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 9 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2019 16:15 |
Положення ТД_ до яких вносяться зміни.docx | |
25 вересня 2019 16:15 |
Зміни до ТД Відеоспостереження.pdf | |
25 вересня 2019 16:15 |
НРТД відеоспостереження.pdf | |
15 серпня 2019 13:27 |
ПД відеоспостереження.pdf | |
15 серпня 2019 13:27 |
ТД відеоспостереження.pdf |
04 жовтня 2019 09:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 вересня 2019 16:15 |
Положення ТД_ до яких вносяться зміни.docx
|
|||||||||
25 вересня 2019 16:15 |
Зміни до ТД Відеоспостереження.pdf
|
|||||||||
25 вересня 2019 16:15 |
НРТД відеоспостереження.pdf
|
|||||||||
15 серпня 2019 13:27 |
ПД відеоспостереження.pdf
|
|||||||||
15 серпня 2019 13:27 |
ТД відеоспостереження.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дислокації об’єктів надається ГУНП у Львівській області виконавцю за запитом.
Виконавець повинен надати акти виконаних робіт та акти введення в експлуатацію.
У власності замовника відсутня відповідна система відеоспостереження.
Усі видатки та організаційні заходи, пов’язані з створенням та утримання системи в робочому стані для надання послуги в повному обсязі несе виконавець.
2. Замовник у вигляді послуги від виконавця отримує сервіс у вигляді послуги з відеоспостереження при цьому всі витрати, пов’язані з отриманням такої послуги, зокрема встановлення такої системи, надання замовнику та правоохоронним органам, з можливістю використання отриманої інформації відповідно до створеної виконавцем інтелектуальної системи відеоспостереження з елементами відеоаналітики, комплексне технічне обслуговування даної системи, встановлення відповідного клієнтського програмного забезпечення, проведення навчання фахівців, вищезгаданих структур, на предмет користування даною системою, покладаються на Виконавця, а Замовник оплачує цю послугу у вигляді абонентської плати.
3. Місця розташування установки камер та допоміжного обладнання визначається в межах Львівської області на дорогах загального користування.
4. Замовник отримує виключно послугу, умовами проекту договору не передбачений викуп обладнання після завершення дії договору.
5. Виконавець повинен надати документи які підтверджують можливість обслуговування системи та надання послуги належної якості.
6. Замовник очікує отримання сервісу у вигляді послуги з відеоспостереження при цьому всі витрати, пов’язані з отриманням такої послуги, зокрема встановлення такої системи, надання замовнику та правоохоронним органам, з можливістю використання отриманої інформації відповідно до створеної виконавцем інтелектуальної системи відеоспостереження з елементами відеоаналітики, комплексне технічне обслуговування даної системи, встановлення відповідного клієнтського програмного забезпечення, проведення навчання фахівців, вищезгаданих структур, на предмет користування даною системою, покладаються на Виконавця, а Замовник оплачує цю послугу у вигляді абонентської плати.
7. Обов’язок з визначення конкретних координат місць встановлення лягає на виконавця, що повинен це узгодити з рекомендаціями фахівців ГУНП у Львівській області з перевагою на місця великого потоку автомобілів, місцях концентрації ДТП та правопорушень а встановлене обладнання повинне відповідати вимогам технічного завдання. Виконавець за власний кошт проводить розширену технічну підтримку, тобто заміну пошкодженого, вкраденого або непрацюючого обладнання.
8. Виконавець несе всі витрати на відновлювальні роботи/заходи з камерами у всіх випадках в рамках надання послуги.
9. В рамках надання послуги Виконавець повинен надавати доступу до створеної виконавцем інтелектуальної системи відеоспостереження з елементами відеоаналітики та виконувати комплексне технічне обслуговування даної системи тобто заміну будь-якого елементу системи задля повноцінної її роботи.
10. Будь-який елемент системи не повинен виготовлятись або розроблятись в країні-агресорі, тобто в Російській Федерації, перевага надається обладнанню та програмному забезпеченню, що виготовляється або розробляється в країнах Європейського Союзу та США.
11. Необхідність розширювати вимоги до програмного забезпечення відео-аналітики є задля потенційного використання даного програмного забезпечення в інших таких державних проектах, безперешкодного об’єднання їх та запобіганні повторного використання коштів для ліцензій такого ПЗ на такі проекти.
12. Кінцевою метою здійснення закупівлі є отримання Замовником сервісу у вигляді послуги з відеоспостереження при цьому всі витрати, пов’язані з отриманням такої послуги, зокрема встановлення такої системи, надання замовнику та правоохоронним органам, з можливістю використання отриманої інформації відповідно до створеної виконавцем інтелектуальної системи відеоспостереження з елементами відеоаналітики, комплексне технічне обслуговування даної системи, встановлення відповідного клієнтського програмного забезпечення, проведення навчання фахівців, вищезгаданих структур, на предмет користування даною системою, покладаються на Виконавця, а Замовник оплачує цю послугу у вигляді абонентської плати.
(Рішення тендерного комітету від 29.08.2019 року, протокол № 246)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-03-000018 ● 2374457d67d8447dad092d4771c15ff0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2019 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2019 № 287
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-08-15-001083-a 15.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" процедура закупівлі відмінена замовником у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-10-29 18:23:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Агенство безпеки " Цербер" безпечне місто | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 жовтня 2019 17:58 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону - процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
29 жовтня 2019 17:58
|
Протокол засідання тендерного комітету |