Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ганку на головному вході з влаштуванням пандусу для маломобільних груп населення консультативно-діагностичного відділення № 2 по вул.Івана Сірка,3 м.Суми(Місцевий бюджет)
Очікувана вартість
344 480,61 UAH
UA-2019-08-15-001033-b 2a709db19a83482fbb2b503ffc9e01d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга Андріївна

380542659004 smdkl_ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга Андріївна
380542659004
smdkl_ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт ганку на головному вході з влаштуванням пандусу для маломобільних груп населення консультативно-діагностичного відділення № 2 по вул. Івана Сірка,3 м.Суми (Місцевий бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ганку на головному вході з влаштуванням пандусу для маломобільних груп населення консультативно-діагностичного відділення № 2 Комунального некомерційного підприємства "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради по вул. Івана Сірка,3 м.Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 серпня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Біцак В.Ю.
#2772612656
Переможець 344 480,61
UAH
15 серпня 2019 15:24

Документи

15 серпня 2019 15:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 15:32