Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гозерелін, Імуноглобулін людини нормальний
Очікувана вартість
135 560,56 UAH
UA-2019-08-15-000892-a 9d90517ca5644f8ebf06776b7307278d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Овод

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Олександр Овод
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 135 560,56 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

15 серпня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 12:32
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
15 серпня 2019 12:32
ТД ПВТ - 97_19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо форми випуску товару по Лоту 2
Дата подання: 20 серпня 2019 11:36
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:46
Доброго дня, Шановний Замовнику. Просимо дати розяснення до умов тендерної документації, а саме щодо форми випуску товару по ЛОТУ 2. В найменуванні товару зазначена форма випуску - пляшка, а в одиниці виміру - флакон. Що мається на увазі? Також, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Станом на сьогодні Державний реєстр лікарських засобів містить зареєстровані лікарські засоби з МНН "Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm" у формах випуску "пляшка" та "флакон". Проте, при оголошенні закупівлі замовник з технічних причин може зазначити в оголошенні про проведенні закупівлі лише одну одиницю виміру, електронна система закупівель не надає можливості зазначати дві чи декілька одиниць виміру одночасно. При цьому, замовником у конкретній назві предмету закупівлі зазначено вираз "(або еквівалент)". Таким чином, замовником будуть розглядатись тендерні пропозиції щодо закуповуваного лікарского засобу випущеного як в пляшках так і в флаконах.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – ЗОЛАДЕКС 3,6 мг у шприц-аплікаторі №1 (або еквівалент)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 30 395,56 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 151,98 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 911 UAH

Аукціон

Початок: 02 вересня 2019 15:15
Закінчення: 02 вересня 2019 15:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13 пач
Лот 1 – ЗОЛАДЕКС 3,6 мг у шприц-аплікаторі №1 (або еквівалент) (Джерело фінансування закупівлі: цільові кошти з державного бюджету місцевим бюджетам для придбання лікарських засобів, виробів медичного призначення, лабораторних реактивів для стаціонарних спеціалізованих закладів охорони здоров'я, що надають медичну допомогу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в тому числі для лікування онкологічних захворювань)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Goserelin
АТХ: L02AE03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Дата доставки: 05 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має право при наявності погодження головного розпорядника бюджетних коштів провести розрахунки за даним договором шляхом 100% попередньої оплати Товару на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23.04.2014р. У випадку здійснення Замовником попередньої оплати постачання товару за даним Договором здійснюється у строк не більше шести місяців для лікарських засобів протягом поточного бюджетного періоду, крім випадків визначених пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23.04.2014 р. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 21 699,60
UAH з ПДВ
21 699,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 27 639,30
UAH з ПДВ
27 639,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 13:10
Електронний підпис
26 вересня 2019 13:10
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 вересня 2019 13:10
Dovirenist Savchenko.zip
26 вересня 2019 13:10
Dovidka pro nazvu.zip
26 вересня 2019 13:10
Bankivska Licenzia.zip
26 вересня 2019 13:10
201394_ГР_703_1_084.98.zip
18 вересня 2019 11:23
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:19
Електронний підпис
18 вересня 2019 10:07
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
18 вересня 2019 10:07
Dovirenist Savchenko.zip
18 вересня 2019 10:07
Dovidka pro nazvu.zip
18 вересня 2019 10:06
Bankivska Licenzia.zip
18 вересня 2019 10:06
201394_ГР_703_1_084.98.zip
10 вересня 2019 12:35
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:20
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:20
Специфікація Лот №1.pdf
29 серпня 2019 12:19
Електронний підпис
29 серпня 2019 12:18
Vutyag z nakazu Savchenko (1).zip
29 серпня 2019 12:18
Dovirenist Savchenko (1).zip
29 серпня 2019 12:18
Dovidka pro nazvu (1).zip
29 серпня 2019 12:18
Bankivska Licenzia (1).zip
29 серпня 2019 12:18
201394_ГР_633_911.00 (2).zip
29 серпня 2019 12:18
технічна частина.pdf
29 серпня 2019 12:18
Специфікація лот 1.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 16:23
гарантия 1910-377.zip
30 серпня 2019 16:23
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 21 699,60
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
21 699,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 17:57
ДУ 1 Дог 81_2019-97.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 17:53
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 17:40
Договір 81_2019-97.pdf укладений
26 вересня 2019 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору змінюється, а саме зменшується на 3 224,39 грн. (Три тисячi двiстi двадцять чотири грн 39 коп.). Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 18 475,21 грн. (Вiсiмнадцять тисяч чотириста сімдесят п`ять грн 21 коп.), у т.ч. ПДВ – 1 208,66 грн. (Одна тисяча двiстi вiсiм грн 66 коп.)
Номер договору про закупівлю: 81/2019-97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 475,21
UAH (в тому числі ПДВ 1 208,66 UAH)