Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
184 902,76 UAH
UA-2019-08-15-000886-b 40160e3f3026406e8cbfcc88a8096a01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безушенко Ольга Олександрівна

(04593) 4-26-80 o.bezushenko@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Безушенко Ольга Олександрівна
(04593) 4-26-80
o.bezushenko@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:20
Очікувана вартість: 184 902,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 924,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Запасні частини та витратні матеріали для копіювально- розмножувальної техніки та принтерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
513 шт
Запасні частини та витратні матеріали для копіювально- розмножувальної техніки та принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:25
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Умовами ТД передбачена можливість надання учасниками торгів еквівалентів за позиціями специфікації – товарів, рівнозначних за технічними характеристиками ( Додаток 2 ТД);
2) Відповідно до Додатку 2 до ТД (Примітки), замовником передбачена вимога щодо зазначення учасниками у своїй тендерній пропозиції точного найменування продукціїї, що планується до постачання у відповідності з накладною або іншим первинним документом, що використовується учасником.

3) згідно Закону України «Про публічні заукпівлі», учасником процедури може бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець. Відповідно до п.1 Розділу V ТД, ціна тендерної пропозиції має бути зазначена учасником з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, з урахуванням статусу платника податків (платник ПДВ/не платник ПДВ). У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, до ціни не включається ПДВ. Таким чином, оцінку тендерних пропозицій буде здійснено за цінами за результатом аукціону, які сформовані учасниками з урахуванням статусу платника податків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 161 892,36
UAH з ПДВ
161 892,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАККОН" 178 519,80
UAH з ПДВ
178 519,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 184 012,86
UAH з ПДВ
184 012,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 17:38
ДФС-1.pdf
12 вересня 2019 13:32
Виписка з ЄДР_копія.pdf
12 вересня 2019 13:32
Витяг ПДВ копія.pdf
11 вересня 2019 17:49
Витяг_ПДВ.pdf
11 вересня 2019 17:49
ДФС_довідка.pdf
11 вересня 2019 17:49
МВС 01.09.pdf
03 вересня 2019 15:12
Електронний підпис
01 вересня 2019 16:14
Електронний підпис
01 вересня 2019 16:12
Оригінал Статуту.pdf
01 вересня 2019 16:12
10. Відсутність підстав.pdf
01 вересня 2019 16:12
08. Проект договору.pdf
01 вересня 2019 16:12
07. Довкілля.pdf
01 вересня 2019 16:12
04-03_19+акт+відгук.pdf
01 вересня 2019 16:12
04. Відсутність підстав.pdf
01 вересня 2019 16:12
02. Щодо забезпечення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "МАККОН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 161 892,36
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
161 892,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 10:15
Дог. 19-0650-2.tif укладений
24 вересня 2019 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 128 605,68
UAH (в тому числі ПДВ 21 434,28 UAH)