Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні матеріали (Джерело фінансування: міський бюджет м. Дніпра)
Очікувана вартість
27 020,00 UAH
UA-2019-08-15-000827-a 4d461384d80843fb99c9b1196b054a75
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 27 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штука
Будівельні матеріали (Джерело фінансування: міський бюджет м. Дніпра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. О.Поля, 35, 2 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1176 мілілітр
Будівельні матеріали (Джерело фінансування: міський бюджет м. Дніпра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. О.Поля, 35, 2 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 12:15
Додаток3 квал. вим..docx
15 серпня 2019 12:15
Додаток1 Тех. завдання.docx
15 серпня 2019 12:15
Проект дог. Будівельні матеріали CPV44810000-1-Фарби (допорог).doc
15 серпня 2019 12:15
Додаток2 примірник ТП.doc
15 серпня 2019 12:15
ОГОЛОШЕННЯ Буд. мат..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:37
Дата відповіді: 16 серпня 2019 13:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Вашу пропозицію щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях та стосовно надання роз’яснення, повідомляє наступне:
1. Під час складання та подання пропозицій учасники тендеру, керуються тендерною документацією, що розміщується та публікуються Замовником на офіційному сайті закупівель з дотриманням норм чинного законодавства України.
Відповідно до додатку 1 до оголошення «Технічні (якісні) та кількісні вимоги до будівельних матеріалів» Замовник зазначив у примітки для учасників, що усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробника слід розуміти «або еквівалент». Тому, Замовник не встановлює для учасників закупівлі певної торгової марки, моделі, тощо, як то зазначено в тендерній документації, а допускає його «еквівалент».
2. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Не зважаючи на те, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вона не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону).
За таких підстав, зважаючи, що Закон не наділяє повноваженнями Замовника щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати ними у своїх тендерних пропозиціях конкретну торгову марки чи моделі запропонованого ними товару, тому Ваша пропозиція з цього питання не може бути задоволено.
3. Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі є - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. За таких обставин, не допуск або визначення Замовником певного кола учасників за принципом їх створення буде не відповідати Закону та порушує принципи здійснення закупівель, що закріплені у ст. 3 Закону. Тому, Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних особі – підприємців або будь-кого із учасника визначено у п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону та не ставить в залежність від того чи є вони платниками ПДВ. Визначення переможця торгів в ході аукціону здійснюється системою автоматично та визначається за пропозицією з найменшою вартістю та не залежить від того чи є учасник платником ПДВ чи ні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПУЧКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 26 615,54
UAH з ПДВ
26 615,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 12:11
1Пропозиція.docx.pdf
21 серпня 2019 10:47
7Проект договору.pdf.pdf
21 серпня 2019 10:47
7ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.pdf
21 серпня 2019 10:47
6Супутні послуги.pdf
21 серпня 2019 10:47
5Техзавдання.pdf
21 серпня 2019 10:47
1Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПУЧКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПУЧКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2878805636
Переможець 26 615,54
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 12:33

Документи

22 серпня 2019 12:33
Електронний підпис
22 серпня 2019 12:33
ТК 353.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПУЧКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2878805636
26 615,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 12:33
Електронний підпис
22 серпня 2019 12:33
ТК 353.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 14:57
Пучков будматеріали.pdf укладений
02 вересня 2019 14:56