Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Бензин А-92 (талони, наливом), бензин А-95 (талони), дизельне пальне (наливом, талони)
(Gasoline A-92 (coupons in bulk), A-95 (passes), diesel fuel (bulk, coupons)
Очікувана вартість
9 311 500,00 UAH
UA-2019-08-15-000824-a 42147b1773c74f5892a8fe97d9373c0a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушка Михайло Васильович

+380445152569 sheudecn@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська область обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Контактна особа: Галушка Михайло Васильович
+380445152569
sheudecn@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Municipal Enterprise "Road-Maintenance Departament of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them Desnyanskiy District" of Kyiv
National ID: 04590234
Contact point: Korotkiy Pavlo
+380445152569
sheudecn@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2019 15:00
Очікувана вартість: 9 311 500,00 UAH з ПДВ
Publication date: 15 серпня 2019 12:15
Enquiries until: 04 вересня 2019 15:00
Complaints submission until: до 10 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 вересня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 9 311 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement

Тендерна документація

06 вересня 2019 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 09:40
зміни 05.09.2019.docx
06 вересня 2019 09:40
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ 05.09.19.docx
04 вересня 2019 10:23
ЗМІНИ 02.09.2019.docx
06 вересня 2019 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 09:40
зміни 05.09.2019.docx
06 вересня 2019 09:40
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ 05.09.19.docx
04 вересня 2019 10:23
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
15 серпня 2019 12:16
Тендерна документація .docx
15 серпня 2019 12:15
Тендерна документація .docx
04 вересня 2019 10:23
ЗМІНИ 02.09.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-000824-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АФІНА-КОН", Код ЄДРПОУ:39939775
Дата подання: 27 серпня 2019 13:04
штучне звуження кола учасників
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги та вимоги які суперечать суті предмету закупівлі та порушують права учасників та містять необґрунтовані ризики для учасників, що суперечить вимогам законодавства, у тому числі принципам недискримінації та прозорості закупівлі:
1) Замовник встановлює забезпечення виконання договору, при цьому строк дії договору становить до 31 вересня 2019. Подання пропозицій до 14.09.19 року, в кращому випадку договір може бути підписано вкінці вересня, тобто фактично на виконання договору буде день-два, враховуючи обсяги закупівлі це великі ризики для учасників. Строк на поставку встановлено протягом 1 календарного дня, замовник може зловживати своїм правом та скинути заявку в п’ятницю о 18.05, яку учасник не побачить і відповідно не поставить пальне у суботу і втратить забезпечення. Таким чином, Замовник умисно прописав такі вимоги, щоб учасники або не приходили в цю закупівлю, або втратили забезпечення. Такі вимоги умисно звужують коло потенційних учасників. Вимагаємо в проекті договору встановити строк дії договору до 31.12.2019 року, строк на поставку встановити протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки, замовник може планувати свої потреби в пальному в межах 3 днів.
2) В п. 8.1. замовник вимагає: «8.1. Учасник надає довідку зі строком видачі не більше 10 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій з Державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх ринків» (ДП Держзовнішінформ) про фактичну вартість даного товару. У випадку, якщо за результатами аукціону ціна за одиницю Товару, що є предметом закупівлі буде нижче ринкової більше ніж на 10 (десять ) відсотків (відповідно до даних наведених в довідці п.8.1.), Замовник вправі відхилити такого Учасника та розцінити такі дії учасника, як недобросовісного конкурента.» Така вимога суперечить вимогам законодавства та принципу максимальної економії, Замовник умисно обмежує конкуренцію. В ТД замовник встановив забезпечення пропозиції у розмірі ЛОТ 1: = 181 875,00, ЛОТ 2: = 97 470,00 грн. Про яку недобросовісну конкуренцію йде мова, якщо учасники ризикують сумою забезпечення пропозиції? При цьому замовник ні чого не пише про те, що сума не може бути вищою за ринкову. Ви хочете купити товар дешевше чи дорожче ринкової ціни? Вимагаємо прибрати вимогу «У випадку, якщо за результатами аукціону ціна за одиницю Товару, що є предметом закупівлі буде нижче ринкової більше ніж на 10 (десять ) відсотків (відповідно до даних наведених в довідці п.8.1.), Замовник вправі відхилити такого Учасника та розцінити такі дії учасника, як недобросовісного конкурента.» оскільки така вимога порушує інтереси та права Замовника на придбання товару за максимально низькою ціною, та порушує права учасників на конкуренцію.

3) При підтвердженні працівників замовник вимагає: «Відповідно до наведених даних про працівників в даній довідці, учасник надає в складі тендерної пропозиції на підтвердження трудових відносин скановані копії трудової книжки, трудового договору та/або інше що підтверджує такі відносини .» Чи достатнім буде надати накази про прийом на роботу?
4) П 1.9. додатку Замовник вимагає: «Для підтвердження відповідності якості Товару державним стандартам Учасник повинен надати у складі пропозиції завірені копії сертифікатів якості (відповідності) на запропонований Товар та копії протоколів випробувань бензину та дизельного палива, що пропонується до постачання Учасником, а видані такі документи повинні бути видані НЕ РАНІШЕ одного місяця від дати подачі тендерної пропозиції. Протоколи випробувань бензину та дизельного палива повинні бути видані акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір).»
Зазначений пункт не відповідає вимогам законодавства, призводить учасника до необґрунтованих витрат на участь у закупівлі та суттєво та умисно звужує конкуренцію, може свідчити про прописування вимог під конкретного учасника. З приводу сертифікату відповідності, сертифікат відповідності згідно норм законодавства має термін дії 1 рік, замовник не має права вимагати сертифікат відповідності який має бути виданий в серпні-вересні 2019 року. Така вимога суперечить чинному законодавству, яким замовник має керуватися при встановленні вимог до учасників. З приводу протоколу випробувань, ця вимога не має відношення до предмету закупівлі, та є формальною, оскільки: 1) згідно п. 8 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива. 2) протокол випробувань – це перевірка пального відповідності певним показникам З КОНКРЕТНОЇ ПАРТІЇ ПАЛЬНОГО, оскільки від моменту оголошення закупівлі до конкретної поставки товару (заявки) може пройти як місяць, так і 2 і 3 місяці, поставка пального може бути частинами до кінця 2019 року, тому учасники не можуть гарантувати, що це буде пальне з тої партії, з якої брали проби, через розтягнутий в часі період поставки. Окрім того, як це можна гарантувати при заправці на АЗС? Таким чином, вимога про надання протоколів випробувань виданих не раніше одного місяця від дати подачі тендерної пропозиції створює штучні перешкоди з боку замовника для розширення кола учасників, призводить до штучного звуження учасників закупівлі, є формальною оскільки протокол випробувань не має жодного відношення до тої партії товару, яка буде фактично поставлятися учасником. Вимагаємо встановити вимогу про надання сертифікату відповідності чинного на момент подання пропозиції та замість вимоги про надання протоколу випробувань встановити вимогу про надання паспорту якості, що буде відповідати і вимогам законодавства і суті предмету закупівлі.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 17:06
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення КП ШЕУ Деснянського району м.Києва (далі – КП ШЕУ) повідомляє наступне:
1. До додатку 8 тендерної документації будуть внесені зміни в частині строку дії договору до 31.12.2019 року оскільки було допущено помилку .
Вимогу задоволено.

2. п.8.1. тендерної документації встановлено вимогу про надання довідки зі строком видачі не більше 10 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій з Державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх ринків» (ДП Держзовнішінформ) про фактичну вартість даного товару. Дана вимога не являється дискримінаційною умовою та не обмежує учасників, адже така довідка видається уповноваженим органом для будь-якого учасника, якщо останній звернувся з відповідною заявою. Дана вимога застосовується виключно для справедливого формування цін на товар учасників на даному ринку, оскільки здебільшого учасники на періоді аукціону свідомо знижують вартість товару лише заради перемоги, а відтак після підписання договору намагаються підвищити ціни в порядку ч. 2 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та досягнути реальний рівень цін, який існує на ринку.
Що стосується забезпечення виконання договору, то повідомляємо, що забезпечення виконання договору про закупівлю — надання учасником замовнику гарантій щодо забезпечення виконання ним вимог договору про закупівлю в частині поставки товару, якості та інше, тому ризики втратити частину або повністю забезпечення залежать виключно від постачальника товару.
Відповідно до чинного законодавства, замовники дійсно повинні дотримуватись принципів здійснення закупівель в т.ч. і максимальної економії, однак неодноразове підняття цін в майбутньому після підписання договору з постачальником задля досягнення вигідної ціни останнім не зовсім можна вважати економією, а лише невеликим періодом в часі фіксованої ціни за результатами аукціону до надання довідок про нібито підвищення цін на ринку на даний вид товару. Тому чи є така тактика учасників для замовника економією – питання.
Вимогу не задоволено.


3. Відповідно до вимог умов тендерної документації учасники надають скановані копії трудової книжки, трудового договору, та/або інше, що підтверджує такі відносини. Отже, учасник за бажанням може надати накази про призначення, однак копії трудової книжки, трудового договору надаються учасником в складі тендерної пропозиції.

4. Відповідно до вимог умов тендерної документації учасники надають, як підтвердження відповідності якості Товару державним стандартам завірені копії сертифікатів якості (відповідності) на запропонований Товар та копії протоколів випробувань бензину та дизельного палива, що пропонується до постачання учасником, а видані такі документи повинні бути видані не раніше одного місяця від дати подачі тендерної пропозиції.
Протоколи випробувань бензину та дизельного палива повинні бути видані акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір). Дана вимога встановлена цілком справедливо, Замовник переконаний, що у випадку належної якості Товару, Учасник в змозі отримати протокол випробувань, що підтверджуватиме належну якість товару адже дійсно сертифікат відповідності видається на 1 рік, однак протокол випробувань видається на відповідність певним показникам. Правильне зберігання, транспортування тощо, впливає на товар, тому замовник має бути впевненим, що найближчим часом учасник проводив перевірку пального на відповідність незалежно від партії та може бути надійним партнером у співпраці випадку підписання з постачальником договору про закупівлю.
Вимога задоволена частково: сертифікат відповідності надається учасниками без вимоги « видані не раніше одного місяця від дати подачі тендерної пропозиції».
Відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації в терміни передбачені законодавством, що регулює правовідносини в сфері публічних закупівель.



Голова тендерного комітету
Аршинов С.В.
Номер вимоги: UA-2019-08-15-000824-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 03 вересня 2019 15:00
В И М О Г А щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Детальніше у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2019 15:36
Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу КП ШЕУ Деснянського району м.Києва (далі – КП ШЕУ) повідомляє наступне:
КП ШЕУ Деснянського району м.Києва, обслуговує балансову територію відповідно до статуних завдань, які покладено на нього, однак не виключає пересування транспортних засобів (службових автомобілів) за межі міста Києва. Зокрема, в інші області України, до прикладу: відвідування судових засідань, отримання товару (відповідно до проведених торгів), отримання послуг технічного обслуговування транспортних засобів, які перебувають на гаратійному обслуговуванні в м.Одеса.
Також підприємство приймає участь у закупівлях робіт чи послуг, замовники яких можуть знаходитись в інших містах України, де за результатами проведених торгів, ми як переможець викониуватимемо такі роботи чи послуги.

Враховуючи наведене, вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-08-15-000824-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АФІНА-КОН", Код ЄДРПОУ:39939775
Дата подання: 04 вересня 2019 14:13
усунення порушень в ТД
Шановний Замовнику! Тендерна документація має суперечливі положення та не відповідність нормам чинного законодавства, а саме:
1) В ТД передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В той же час, Замовник вимагає подання в складі пропозиції документу, який не передбачено чинним законодавством в період часу до поставки товару, а саме протоколи випробувань місячної давнини. Яка норма законодавства встановлює вимогу про надання протоколу випробувань на пальне місячної давнини до підписання договору і відсутності інформації, як у Замовника так і у учасника, з приводу того, яка сама партія пального буде поставлятися, оскільки, дата поставки ще не відома і відстрочена в часі, на період проведення процедури, оцінки, періоду оскаржень, підписання договору?
Чинним законодавством передбачено, згідно п. 8 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива. Протокол випробувань – це перевірка пального відповідності певним показникам З КОНКРЕТНОЇ ПАРТІЇ ПАЛЬНОГО, оскільки від моменту оголошення закупівлі до конкретної поставки товару (заявки) може пройти як місяць, так і 2 і 3 місяці, поставка пального може бути частинами до кінця 2019 року, тому учасники не можуть гарантувати, що це буде пальне з тої партії, з якої брали проби, через розтягнутий в часі період поставки. Замовнику доцільно встановити вимогу про надання ПАСПОРТУ ЯКОСТІ на пальне в складі пропозиції, А В ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ про закупівлю передбачити можливість надання постачальником ПРОТОКОЛУ випробувань пального за вимогою замовника. На сьогоднішній день, вартість протоколу випробувань становить в середньому 7 000 грн на одну позицію товару, таким чином учасник, який хоче прийняти участь в двох лотах має сплатити 35 000 грн. за протоколи випробувань (не враховуючи вартість участі, банківської гарантії та довідки про ціни). Таким чином, така вимога призводить до штучного звуження кола учасників.
Таким чином, вимога про надання протоколів випробувань виданих не раніше одного місяця від дати подачі тендерної пропозиції створює штучні перешкоди з боку замовника для розширення кола учасників, призводить до штучного звуження учасників закупівлі, є формальною оскільки протокол випробувань не має жодного відношення до тої партії товару, яка буде фактично поставлятися учасником. Вимагаємо, встановити вимогу до учасників про надання паспорту якості на пальне замість протоколу випробувань, що буде відповідати і вимогам законодавства і суті предмету закупівлі. Прибрати вимогу про надання протоколу випробувань в складі пропозиції.

2) Замовник встановлює наступну вимогу: «У випадку, якщо за результатами аукціону, ціна за товар виявиться нижче ринкової, учасник повинен надати гарантійний лист від виробника товару про можливість відпуску товару за цінами відповідно до аукціону за умовою, що передбачено у договорі - п. 11.3 пп.9. Такий лист подається в термін 5-ти днів, з моменту оприлюднення в системі електронних закупівель повідомлення про намір укласти договір.». Зазначена вимога суперечить суті предмету закупівлі, оскільки виробник не є учасником цієї закупівлі, і ціни за якими учасником буде придбано товар у виробника можуть відрізнятися, і це лише проблема учасника, за якою ціною він буде виконувати договір в якому передбачено забезпечення виконання договору. Виробники такі довідки не надають учасникам.
3) Замовник вимагає: «5. У разі, якщо учасник здійснює перепродаж предмету закупівлі (бланків-дозволів (талонів)) та/або є партнером власника товару (бренду) (бланків-дозволів (талонів)), що закуповується замовником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати скан-копію(-ї) відповідного(их) договору (-ів) укладених між учасником та власником товару (бренду) (бланків-дозволів (талонів)).» Враховуючи, що досить часто власник мережі АЗС це одна юридична особа, а емітент талонів цієї мережі (бренду) інша юридична особа, вимагаємо прописати можливість надання учасниками партнерських договорів з емітентами талонів, та/або дистриб’юторами.
4) Замовник вимагає надання: «учасник надає в складі тендерної пропозиції на підтвердження трудових відносин скановані копії трудової книжки, трудового договору та/або інше що підтверджує такі відносини.» Враховуючи що трудова книжка може містити дуже багато записів і це є конфіденційною інформацією працівника та порушує його права, оскільки трудова книжка викладається у відкриту мережу, вимагаємо внести зміни до цього пункту, та передбачити подання наказу про прийняття на роботу та/або копію першої сторінки та відповідної сторінки трудової книжки яка має запис про прийом на роботу до учасника (а не всю трудову книжку).
5) В додатку до ТД Замовник вимагає: «Учасник надає довідку зі строком видачі не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій з Державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх ринків» (ДП Держзовнішінформ) про фактичну вартість даного товару.» а в тексті ТД про довідку зазначено не більше 10 днів відносно дати розкриття.
6) В проекті договору передбачено: «5.1. Поставка Товару здійснюється протягом одного календарного дня з моменту отримання та підтвердження заявки Постачальником протягом одного дня з моменту отримання такої заявки. Замовлення ведеться засобами факсимільного або електронного зв’язку.». Враховуючи обсяг поставки, строк дії договору, вимагаємо встановити строк на поставку 2-3 дні з моменту отримання заявки (строк на обробку заявки, завантаження машини пальним, доставка пального), або зазначити, що заявку замовник надає не пізніше 10 год. ранку (щоб не виникало ситуацій коли Замовник буде зловживати своїм правом на давати заявку о 17.55 в п’ятницю). Враховуючи таку вимогу про строк поставки, чи приймає Замовник пальне у вихідні дні? Сподіваємося на порозуміння
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 09:38
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення КП ШЕУ Деснянського району м.Києва (далі – КП ШЕУ) повідомляє наступне:
1. Відповідь на аналогічне запитання надано - ID: UA-2019-08-15-000824-A.A1 ВІД 27.08.2019, яку завантажено в ЦБД Prozorro через авторизований майданчик 29.08.2019 17:06 .
Вимога не підлягає задоволенню.

2. Вимогу задоволено.
3. Вимога не підлягає задоволенню.
4. Вимога не підлягає задоволенню.
5. Вимогу задоволено. п. 2.0 Додатку 3 ТД, приведено у відповідність «Учасник надає довідку зі строком видачі не більше 10 денного строку відносно дати розкриття тендерних пропозицій з Державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх ринків» (ДП Держзовнішінформ) про фактичну вартість даного товару.»
6. Часткове задоволення.
7. Що стосується запитання про приймання товару у вихідні дні повідомляємо, що у Замовника є можливість приймати товар у вихідні дні, однак такої вимоги не встановлено в умовах тендерної документації.


Голова тендерного комітету _____підпис____ Аршинов С.В.

Документи

29 серпня 2019 17:06
Відповідь на скаргу.docx

Документи подані скаржником

03 вересня 2019 15:00
вимога UA-2019-08-15-000824-a.pdf

Документи

04 вересня 2019 15:35
Відповідь на скаргу.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Дизельне паливо (наливом, талони)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 062 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30 312,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 181875 UAH


Title: Diesel fuel (bulk, coupons)
Current status: Complete
Estimated total value: 6 062 500,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 312,50 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 23 вересня 2019 14:58
Auction planned date: 23 вересня 2019 14:58
Закінчення: 23 вересня 2019 15:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200000 л
Дизельне паливо (наливом)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Електротехнічна, 6
Дата доставки: 31 грудня 2019

Diesel fuel (bulk)
CPV: 09130000-9
25000 л
Дизельне паливо (талони)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м.Київ, Заправка автомобілів по обліковим карткам (талонам) в радіусі 2 км від виробничої бази Замовника: вул. Електротехнічна, 6 та по всій території України
Дата доставки: 31 грудня 2019

Diesel fuel (coupons)
CPV: 09130000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 вересня 2019
UA-2019-08-15-000824-a42147b1773c74f5892a8fe97d9373c0a
Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна, Київська область обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Фізична особа-підприємець Клепач Петро Євгенович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 вересня 2019 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 вересня 2019 11:34
Електронний підпис
26 вересня 2019 11:33
ст17.pdf
26 вересня 2019 11:33
МВД.pdf
26 вересня 2019 11:33
ДПІ.pdf
26 вересня 2019 11:33
Довідка-1.zip
13 вересня 2019 17:06
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:06
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:57
ШЕУ Голос Податкові .pdf
13 вересня 2019 16:57
ШЕУ Голос Відгук .pdf
13 вересня 2019 16:57
ШЕУ Голос Видаткові .pdf
13 вересня 2019 16:56
Трудова Лукянюк ч.2.pdf
13 вересня 2019 16:56
Трудова Лукянюк ч.1.pdf
13 вересня 2019 16:56
Трудова Бабаніна ч.2.pdf
13 вересня 2019 16:56
Трудова Бабаніна ч.1.pdf
13 вересня 2019 16:56
ТП.pdf
13 вересня 2019 16:56
Сертифікати.pdf
13 вересня 2019 16:56
Протокол вип-ня ДП.pdf
13 вересня 2019 16:56
Протокол вип-ня А-95.pdf
13 вересня 2019 16:56
Протокол вип-ня А-92.pdf
13 вересня 2019 16:56
Проекти договорів.pdf
13 вересня 2019 16:56
Паспорт_директор.pdf
13 вересня 2019 16:56
Наказ (копія).pdf
13 вересня 2019 16:56
Мережа АЗС WOG.pdf
13 вересня 2019 16:56
Мережа АЗС м. Київ.pdf
13 вересня 2019 16:56
ДУ ДП Держтранс.pdf
13 вересня 2019 16:56
ДЗІ.pdf
13 вересня 2019 16:56
Витяг_ПДВ (оригінал).pdf

Документи

14 вересня 2019 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2019 11:44
Цінова пропозиція (лот 1).pdf
14 вересня 2019 11:44
Паспортні дані.pdf
14 вересня 2019 11:44
техпаспорти.pdf
14 вересня 2019 11:44
Договір поставки.pdf
14 вересня 2019 11:44
Установчі документи.pdf
14 вересня 2019 11:44
Технічна частина лот 2.pdf
14 вересня 2019 11:44
Технічна частина лот 1.pdf
14 вересня 2019 11:44
проект договору лот 1.pdf
14 вересня 2019 11:44
проект договору лот 2.pdf
14 вересня 2019 11:44
проект договору.pdf
14 вересня 2019 11:44
Договір оренди.pdf
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості5.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості (2).jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості4.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості3.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості2.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості1.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості.jpg
14 вересня 2019 11:44
код.jpg
14 вересня 2019 11:44
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
14 вересня 2019 11:44
Лист-пояснення.pdf
14 вересня 2019 11:44
завірена ліцензія (1).jpg
14 вересня 2019 11:44
Клепач 15324 p7s.7z
14 вересня 2019 11:44
Клепач 15323 p7s.7z
14 вересня 2019 11:44
ДТ(сертифікат).pdf
14 вересня 2019 11:44
А-95 (сертифікат).pdf
14 вересня 2019 11:44
Договір.pdf
14 вересня 2019 11:44
Договір Клепач 1.pdf
14 вересня 2019 11:44
А92 (сертифікат).pdf
14 вересня 2019 11:44
Гарантійний лист .pdf
14 вересня 2019 11:44
Витяг 05.07.2019.rtf
14 вересня 2019 11:44
Паспортні дані.pdf
14 вересня 2019 11:44
Установчі документи.pdf
14 вересня 2019 11:44
Витяг 05.07.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ"

Фізична особа-підприємець Клепач Петро Євгенович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" 5 677 500,00
UAH з ПДВ
5 677 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Клепач Петро Євгенович 6 061 500,00
UAH з ПДВ
6 061 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 11:34
Електронний підпис
26 вересня 2019 11:33
ст17.pdf
26 вересня 2019 11:33
МВД.pdf
26 вересня 2019 11:33
ДПІ.pdf
26 вересня 2019 11:33
Довідка-1.zip
13 вересня 2019 17:06
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:06
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:57
ШЕУ Голос Податкові .pdf
13 вересня 2019 16:57
ШЕУ Голос Відгук .pdf
13 вересня 2019 16:57
ШЕУ Голос Видаткові .pdf
13 вересня 2019 16:56
Трудова Лукянюк ч.2.pdf
13 вересня 2019 16:56
Трудова Лукянюк ч.1.pdf
13 вересня 2019 16:56
Трудова Бабаніна ч.2.pdf
13 вересня 2019 16:56
Трудова Бабаніна ч.1.pdf
13 вересня 2019 16:56
ТП.pdf
13 вересня 2019 16:56
Сертифікати.pdf
13 вересня 2019 16:56
Протокол вип-ня ДП.pdf
13 вересня 2019 16:56
Протокол вип-ня А-95.pdf
13 вересня 2019 16:56
Протокол вип-ня А-92.pdf
13 вересня 2019 16:56
Проекти договорів.pdf
13 вересня 2019 16:56
Паспорт_директор.pdf
13 вересня 2019 16:56
Наказ (копія).pdf
13 вересня 2019 16:56
Мережа АЗС WOG.pdf
13 вересня 2019 16:56
Мережа АЗС м. Київ.pdf
13 вересня 2019 16:56
ДУ ДП Держтранс.pdf
13 вересня 2019 16:56
ДЗІ.pdf
13 вересня 2019 16:56
Витяг_ПДВ (оригінал).pdf

Публічні документи

14 вересня 2019 11:44
Цінова пропозиція (лот 1).pdf
14 вересня 2019 11:44
Паспортні дані.pdf
14 вересня 2019 11:44
техпаспорти.pdf
14 вересня 2019 11:44
Договір поставки.pdf
14 вересня 2019 11:44
Установчі документи.pdf
14 вересня 2019 11:44
Технічна частина лот 2.pdf
14 вересня 2019 11:44
Технічна частина лот 1.pdf
14 вересня 2019 11:44
проект договору лот 1.pdf
14 вересня 2019 11:44
проект договору лот 2.pdf
14 вересня 2019 11:44
проект договору.pdf
14 вересня 2019 11:44
Договір оренди.pdf
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості5.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості (2).jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості4.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості3.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості2.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості1.jpg
14 вересня 2019 11:44
паспорт якості.jpg
14 вересня 2019 11:44
код.jpg
14 вересня 2019 11:44
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
14 вересня 2019 11:44
Лист-пояснення.pdf
14 вересня 2019 11:44
завірена ліцензія (1).jpg
14 вересня 2019 11:44
Клепач 15324 p7s.7z
14 вересня 2019 11:44
Клепач 15323 p7s.7z
14 вересня 2019 11:44
ДТ(сертифікат).pdf
14 вересня 2019 11:44
А-95 (сертифікат).pdf
14 вересня 2019 11:44
Договір.pdf
14 вересня 2019 11:44
Договір Клепач 1.pdf
14 вересня 2019 11:44
А92 (сертифікат).pdf
14 вересня 2019 11:44
Гарантійний лист .pdf
14 вересня 2019 11:44
Витяг 05.07.2019.rtf
14 вересня 2019 11:44
Паспортні дані.pdf
14 вересня 2019 11:44
Установчі документи.pdf
14 вересня 2019 11:44
Витяг 05.07.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ"

Фізична особа-підприємець Клепач Петро Євгенович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ"
#40884096
5 677 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 12:20
ДУ 5 про зміну джерел фінансування.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 12:12
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:30
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 10:04
ДУ 2 до Договору 165-10-19В.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 10:01
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 09:51
ДУ ЛОТ1.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 17:16
Договір укладений
09 жовтня 2019 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 165-10/19В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 165-10/19В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: 165-10/19В
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: 165-10/19В
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML