Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вуличного освітлення по вулиці Полтавській в місті Краснограді від ТП 316, ТП 310, ТП 327, ТП 396
Очікувана вартість
1 400 367,60 UAH
UA-2019-08-15-000798-a 4be1d1a5bba64190b8876c46e1e00174
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ананко Леонід Пилипович

+705-21-47 uzkh@kharkivoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Ананко Леонід Пилипович
+705-21-47
uzkh@kharkivoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 1 400 367,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 001,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування з обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція вуличного освітлення по вулиці Полтавській в місті Краснограді від ТП 316, ТП 310, ТП 327, ТП 396
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 90 календарних днів з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актом (актами) приймання виконаних робіт з реконструкції об'єкта. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаного акту (актів) приймання виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт з реконструкції об'єкта, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником зазначеного акту (актів) з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 12:08
Додаток 8.doc
15 серпня 2019 12:08
ДОДАТОК 7.doc
15 серпня 2019 12:08
ДОДАТОК 6.doc
15 серпня 2019 12:08
ДОДАТОК 5.doc
15 серпня 2019 12:08
Додаток 3.docx
15 серпня 2019 12:08
ДОДАТОК 4.doc
15 серпня 2019 12:08
ДОДАТОК 2.doc
15 серпня 2019 12:08
Додаток 1.pdf
15 серпня 2019 12:08
ТД Красноград від 15.08.2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД" 1 400 357,00
UAH з ПДВ
1 400 357,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 10:00
Електронний підпис
23 серпня 2019 09:57
Технічна_частина.pdf
22 серпня 2019 21:58
Технічна частина.pdf
22 серпня 2019 21:58
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 серпня 2019 21:58
Кошторисні.pdf
22 серпня 2019 21:58
Відповідність ТЗ.pdf
22 серпня 2019 21:58
Згода з обсягом робіт.pdf
22 серпня 2019 21:58
Документи людей.pdf
22 серпня 2019 21:58
Довідка техніка.pdf
22 серпня 2019 21:58
Довідка люди.pdf
22 серпня 2019 21:58
Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД"
#40508711
Переможець 1 400 357,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД"
#40508711
1 400 357,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д.у. 4 до дог. 84.19 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 12:01
Доп. №3 до дог. 84.19 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2020 15:09
Додаткова угода 2 до дог.84.19 (1).pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 17:43
Додаткова угода №1 до договору 84.19 (1).pdf зміни до договору
16 вересня 2019 17:40
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 17:07
Договір 84.19.pdf укладений
16 вересня 2019 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1. Сума договору становить 1228483,00
Номер договору про закупівлю: 84/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2019 рік складає 1007457,00 без ПДВ. Додаток 2 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 84/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2020 рік складає 217784,00. Додаток 2 2Календарний графік виконання робіт - нова редакція"
Номер договору про закупівлю: 84/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови ХОДА від 17.06.2020 № 349 та від 17.07.2020 № 437 сторони за взаємною домовленістю дійшли згоди найменування Замовника в тексті договору замінити на: "Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації". Інші умови договору від 16.09.2020 № 84/19 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 84/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML