Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Грабів, вул. Довбуша
Очікувана вартість
293 818,00 UAH
UA-2019-08-15-000746-a c1acc0c2e891459fab1fe980c76c1d5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пеляк Уляна Левківна

+380347728746 Ylis2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунгосп ДМР
Код ЄДРПОУ: 34535962
Місцезнаходження: 77504, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Заводська 1а
Контактна особа: Пеляк Уляна Левківна
+380347728746
Ylis2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 11:59
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 11:59
Початок аукціону: 10 вересня 2019 11:03
Очікувана вартість: 293 818,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 938,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8814 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Грабів, вул. Довбуша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77623, Україна, Івано-Франківська область, с. Грабів, вул. Довбуша
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 11:55
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000032 ● 052a55ad81f341ceb99ab35f82f89cec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 17:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

22.08.2019 №43

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.08.2019 № 43


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14
UA-2019-08-15-000746-a
15.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.




Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-23 11:20:46

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Грабів, вул. Довбуша» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-15-000746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чому замовником у пункті 14 оголошення про проведення процедури відкритих торгів та у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено розмір забезпечення тендерних пропозицій 8 814,00 грн, що перевищує розмір забезпечення тендерної пропозиції, визначений частиною першою статті 24 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП «Комунгосп» бере до уваги та враховує при розгляді та оцінці тендерних пропозицій учасників інформацію про результати моніторингу закупівлі та усуває виявлені порушення. Оскільки виявлені порушення не призвели до виникнення порушень, які неможливо усунути, то підстави для відміни торгів відсутні.

2019-09-10 15:39:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" 235 316,40
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 220 500,00
UAH з ПДВ
217 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 18:42
Довідка МВС.pdf
18 вересня 2019 18:42
Гарантійний лист.PDF
09 вересня 2019 10:38
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:37
Статут Віаком.PDF
09 вересня 2019 10:37
Паспорт Іпн.PDF
09 вересня 2019 10:37
Опис.PDF
09 вересня 2019 10:37
Копія Ліцензії.PDF
09 вересня 2019 10:37
Відомості.PDF
09 вересня 2019 10:37
Захист довкілля.PDF
09 вересня 2019 10:37
витяг ПДВ, зЄДР.pdf
09 вересня 2019 10:37
Відомості про учасника.PDF
09 вересня 2019 10:37
Довідка про ст 17.PDF
09 вересня 2019 10:37
Лист-відгук Павлів.pdf
09 вересня 2019 10:37
Довідка про досвід.PDF
09 вересня 2019 10:37
Довідка про 1-ПВ.PDF
09 вересня 2019 10:37
Довідка 1ПВ.PDF
09 вересня 2019 10:37
Довідка про працівників.PDF
09 вересня 2019 10:37
Свідоцтво Лабораторія.PDF
09 вересня 2019 10:37
Лабораторія договір.PDF
09 вересня 2019 10:37
Технічні паспорта.PDF
09 вересня 2019 10:37
Договір оренди.PDF
09 вересня 2019 10:37
Довідка про техніку2.pdf
09 вересня 2019 10:37
Довідка про техніку.PDF
09 вересня 2019 10:37
Довідка.PDF
09 вересня 2019 10:37
протокол.PDF
09 вересня 2019 10:37
Наказ про призначення.PDF
09 вересня 2019 10:37
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
09 вересня 2019 10:37
ДЦ.PDF
09 вересня 2019 10:37
Проект договору.PDF
09 вересня 2019 10:37
Технічне завдання.PDF
09 вересня 2019 10:37
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

05 вересня 2019 15:33
Витяг ПДВ (ПІгруп) original.pdf
05 вересня 2019 15:33
190702 Наказ №2019-02-07-2 orig..pdf
05 вересня 2019 15:32
190830-12.4т ТЗ (Додаток 4).pdf
05 вересня 2019 15:32
190830-2.4т ГЛ (Додаток 1).pdf
05 вересня 2019 15:32
190830-16.4т ІД (Санкції).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
#42818575
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
#42818575
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 14:58
Договір укладений
08 жовтня 2019 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 190 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 666,67 UAH)