Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000681-a ● 42cfff958762430c9912072cc4c803bf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЦІАЛЬНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19092648 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Куниця Олександр +380960320203 19092648@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 12:14 |
Очікувана вартість: | 57 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 од.
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - статутний капітал. Порядок здійснення оплати викладено у розділі 5 проекту договору | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 11:39 |
ДОДАТОК 5 Згода щодо використання персональних даних канцтовари.docx |
15 серпня 2019 11:39 |
ДОДАТОК 7 Довіреність канцтовари.docx |
15 серпня 2019 11:39 |
ДОДАТОК 3 Договір поставки канцтовари.docx |
15 серпня 2019 11:39 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів маршрутизатори.docx |
15 серпня 2019 11:39 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода канцтовари.docx |
15 серпня 2019 11:39 |
ДОДАТОК 4 Форма пропозиції канцтовари.docx |
15 серпня 2019 11:39 |
ДОДАТОК 2 Технічні (якісні) та кількісні характеристики канцтовари.docx |
15 серпня 2019 11:39 |
2 Документація закупівлі канцтовари.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 11:18
Дата відповіді: 16 серпня 2019 12:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приміткою *, що міститься у Додатку 2 до документації про закупівлю передбачено подання для участі у торгах еквівалентів з аналогічними або кращими технічними характеристиками, передбаченими виробником.
Відповідно до розділу 9 документації про закупівлю оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених Замовником у документації закупівель та шляхом застосування електронного реверсивного аукціону (далі – аукціон або редукціон).
Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна».
Відповідно до розділу 9 документації про закупівлю оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених Замовником у документації закупівель та шляхом застосування електронного реверсивного аукціону (далі – аукціон або редукціон).
Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
40 006,90
UAH з ПДВ
|
40 006,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
53 839,44
UAH з ПДВ
|
53 269,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
40 006,90
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір канцтовари.pdf | укладений |
09 вересня 2019 15:18
|