Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мережі вуличного освітлення по вулиці 1-го Травня, м. Куп’янськ
Очікувана вартість
1 606 284,40 UAH
UA-2019-08-15-000606-b 71bcd98b6b1c4d3d9ef4fb4e492d96f8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ананко Леонід Пилипович

+705-21-47 uzkh@kharkivoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Ананко Леонід Пилипович
+705-21-47
uzkh@kharkivoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 1 606 284,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 818,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування з обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт мережі вуличного освітлення по вулиці 1-го Травня, м. Куп’янськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки можуть проводитись з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до трьох місяців з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актами приймання-передачі виконаних робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:54
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
15 серпня 2019 14:54
Додаток 8 (1).doc
15 серпня 2019 14:54
ДОДАТОК 6.doc
15 серпня 2019 14:54
ДОДАТОК 2 (1).doc
15 серпня 2019 14:54
ТД Купянськ від 15.08.2019.docx
15 серпня 2019 14:25
Перелік змін.doc
15 серпня 2019 14:25
Додаток 1.xlsx
15 серпня 2019 12:41
ДОДАТОК 7.doc
15 серпня 2019 12:41
ДОДАТОК 5.doc
15 серпня 2019 12:41
ДОДАТОК 4.doc
15 серпня 2019 12:41
Додаток 3.docx
15 серпня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:54
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
15 серпня 2019 14:54
Додаток 8 (1).doc
15 серпня 2019 12:41
Додаток 8.doc
15 серпня 2019 14:54
ДОДАТОК 6.doc
15 серпня 2019 12:41
ДОДАТОК 6.doc
15 серпня 2019 14:54
ДОДАТОК 2 (1).doc
15 серпня 2019 12:41
ДОДАТОК 2.doc
15 серпня 2019 14:54
ТД Купянськ від 15.08.2019.docx
15 серпня 2019 12:41
ТД Красноград від 15.08.2019.docx
15 серпня 2019 14:25
Перелік змін.doc
15 серпня 2019 14:25
Додаток 1.xlsx
15 серпня 2019 12:41
Додаток 1.pdf
15 серпня 2019 12:41
ДОДАТОК 7.doc
15 серпня 2019 12:41
ДОДАТОК 5.doc
15 серпня 2019 12:41
ДОДАТОК 4.doc
15 серпня 2019 12:41
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо отримання повного обсягу робіт та ресурсів
Дата подання: 19 серпня 2019 11:04
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:44
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», Замовник має надати учаснику конкурсних торгів відомість обсягів робіт, що закуповуються Замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. У зв'язку з відсутністю повного об'єму інформації про повний обсяг робіт та матеріалів, просимо Замовника надати відомість ресурсів чи проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації всі роботи здійснюються згідно проекту. При необхідності, або у разі виникнення такої потреби учасник може ознайомитись з проектом за адресою замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД" 1 606 080,00
UAH з ПДВ
1 606 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 09:54
Електронний підпис
22 серпня 2019 09:52
Технічна документація.pdf
22 серпня 2019 09:52
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 серпня 2019 09:52
Кошторисні.pdf
22 серпня 2019 09:52
Згода з обсягом робіт.pdf
22 серпня 2019 09:52
Документи людей.pdf
22 серпня 2019 09:52
Довідка техніка.pdf
22 серпня 2019 09:52
Довідка люди.pdf
22 серпня 2019 09:52
Довідка досвід.pdf
22 серпня 2019 09:52
Довідка від виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 серпня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій