Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42272081 |
Місцезнаходження: | 17300, Україна , Чернігівська обл., Срібне, вул. Миру,54 |
Контактна особа: |
Гриценко Олена Миколаївна +380463921383 osvita-molod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2019 11:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2019 11:15 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 14:56 |
Очікувана вартість: | 643 635,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 218,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021:2015 – 39160000-1 — Шкільні меблі ( комплекти навчального обладнання та приладдя для кабінетів математики,біології, географії, фізики, хімії) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 12:39 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx | |
29 серпня 2019 12:39 |
НОВА_РЕДАКЦIЯ_Тендерна_документацiя.docx |
29 серпня 2019 17:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2019 12:39 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx
|
|||
29 серпня 2019 12:39 |
НОВА_РЕДАКЦIЯ_Тендерна_документацiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, дійсно позиція набір геометричних фігур «НАНЕ» та позиція стінка «Дніпро – 1» відсутні у Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704, у найкоротші терміни до тендерної документації будуть внесені зміни, зокрема буде надано детальний опис даних позицій.
Щодо позицій позиції №21 та №37 для кабінету біології «Повний комплект стендів для оформлення кабінету біології» повідомляємо, що тендер оголошено нами, Відділом освіти, сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради, у нас на балансі перебуває десять шкіл, дані позиції замовлені для двох шкіл, задвоєння позицій не має, технічні характеристики вказаних позицій також будуть надані у змінах до тендерної документації.
У Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 вказано мінімальні стандарти обладнання, що має бути поставлено до закладів освіти, в залежності від потреб навчального закладу характеристики обладнання можуть бути кращими ніж вказано в переліку. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обґрунтування включення позицій, позиції тендерної закупівлі включені до закупівлі на підставі потреб навчальних закладів, що перебувають на балансі Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради та визначені в межах чинного законодавства.
Зразки обладнання, що мають бути надані учасником в період оцінки його пропозиції не дискримінаційна вимога, оскільки ми, як замовник та організатор закупівлі хочемо переконатися в якості в майбутньому поставленої продукції, побачити її та переконатися що продукція в повній мірі відповідає вимогам.
Відповідно до пункту 5 Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704, засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. На підставі вищевказаного, слідує що законодавцем не виключена вимога надання всі перерахованих документів.
Нам не відомо хто буде виробником обладнання та в межах якої країни обладнання буде виготовлено, оскільки не має обмежень щодо участі у нашій закупівлі, тому з метою максимального підтвердження якості товару, технічних документів, гарантійного подальшого обслуговування та щодо всі компонентів наявність україно – мовних інструкцій, нами було прийнято рішення надання повного комплекту документів щодо якості товару, оскільки свідоцтво про визнання педагогічних вимог – підтверджує що інтерактивне обладнання налаштоване для навчального процесу та є безпечним для використання в закладах освіти, сертифікати відповідності ISO підтверджують міжнародні стандарти якості та гарантії, зокрема якщо виробником товару буде іноземна держава, даний документ в повній мірі є гарантом відповідності та якості товару, авторизаційні лист – підтверджують співпрацю між продавцем, виробником або офіційним представником, надають право продажу продукції та забезпечують подальше гарантійне обслуговування.
Дякуємо Вам за ваше запитання та запрошуємо Вас до участі і нашій закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-22-000041 ● 01463d6a8e634d10b42f687fec8a7332
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2019 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.08.2019 № 52
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 21.08.2019 № 52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-08-15-000573-а 15.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, торги відмінено згідно частини 4 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
2019-08-30 15:50:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-09-02 14:31:49
Інформація про відміну
Дата відміни: | 30 серпня 2019 15:45 |
Коментар щодо відміни: | згідно частини 4 статті 35 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
30 серпня 2019 15:45
|
протокол відміни |