ДК 021:2015 – 39160000-1 — Шкільні меблі ( комплекти навчального обладнання та приладдя для кабінетів математики,біології, географії, фізики, хімії)
Очікувана вартість
643 635,00 UAH
UA-2019-08-15-000573-a 91ec26f8a7af4dec89cd7a6dccb8b80f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Олена Миколаївна

+380463921383 osvita-molod@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти,сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42272081
Місцезнаходження замовника: 17300, Україна, Чернігівська обл., Срібне, вул. Миру,54
Контактна особа замовника: Гриценко Олена Миколаївна
+380463921383
osvita-molod@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 11:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 11:15
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:56
Очікувана вартість: 643 635,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 218,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
ДК 021:2015 – 39160000-1 — Шкільні меблі ( комплекти навчального обладнання та приладдя для кабінетів математики,біології, географії, фізики, хімії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17300, Україна, Чернігівська область, смт.Срібне, вул.Миру 51а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021:2015 – 39160000-1 — Шкільні меблі ( комплекти навчального обладнання та приладдя для кабінетів математики,біології, географії, фізики, хімії) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Скарга замовнику
Дата подання: 20 серпня 2019 10:58
Дата відповіді: 29 серпня 2019 12:40
Згідно п. 2.3. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі». У Тендерній документації Замовником зазначено, що «Товар повинен відповідати Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (перший абзац Додатку 2) та ”Дане технічне завдання складене відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704.» (останній абзац Додатку 2). З огляду на це, інформую Замовника, що така позиція специфікації, як набір геометричних фігур "НАНЕ" (№1 розділу «навчальне обладнання та приладдя для кабінету математики») не входить до вищенаведеного «Переліку», тому згідно п. 2.3. статті 22 Закону Замовник зобов’язаний надати детальний опис характеристик цього товару, а також зазначити підстави його включення до технічного завдання. Специфікація щодо постачання навчального обладнання та приладдя для кабінету біології– (1 комплект) містить дві ідентичні позиції під номерами 21 та 37 з однаковою назвою «Повний комплект стендів для оформлення кабінету біології». Ця товарна позиція також не входить до Типового переліку відповідно наказу МОН №704 та на підставі цього потребує надання Замовником повного опису щодо характеристик: матеріалу виготовлення, розмірів, змісту та загальної кількості в комплекті. Відповідно дублювання позиції Замовник повинен підтвердити необхідність постачання двох ідентичних комплектів стендів або виключити зайвий з технічного завдання. Також зазначити матеріал виготовлення, розміри, зміст та загальну кількість в комплекті Замовник зобов’язаний щодо «Плакатів ти таблиць на уроки біології» (позиція 22 навчального обладнання та приладдя для кабінету біології), оскільки опис даної позиції також відсутній у Переліку. Позиція №4 комплекту навчальне обладнання та приладдя для кабінету математики - Стінка "Дніпро -1" – не містить жодної з необхідних технічних характеристик, які б надали можливість учасникам ідентифікувати товар. Якщо можна припустити, що у даному випадку Замовник має на увазі меблевий виріб, то у технічному завданні повинні бути зазначені відповідні для меблевого вирібу вимоги, починаючи від габаритніх розмірів і матеріалу виготовленння та закінчуючи наявністю та якістю фурнітури. Також, нагадую Замовнику, що у Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704, на який посилається Замовник, відсутні опис та технічні характеристики інтерактивної панелі. Даний факт, безумовно, не означає заборону на закупівлю та використання у навчальних закладах, але у цьому випадку, для унеможливлення зловживання бюджетними коштами та збереження принципів здійснення закупівель, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії та ефективності, а також запобігання корупційним діям і зловживанням, необхідно оприлюднити та включити у склад тендерної документації законодавчі підстави для закупівлі інтерактивної панелі саме цих параметрів. Виходячи з вищенаведених фактів, у відповідні роділи Тендерної документації необхідно внести наступні зміни: 1. Надати технічний опис набір геометричних фігур "НАНЕ" (позиція №1 розділу «Навчальне обладнання та приладдя для кабінету математики» Додатку 2 до Тендерної документації); 2. Надати технічний опис повного комплекту стендів для оформлення кабінету біології (позиції №№21 та 37 розділу «Навчальне обладнання та приладдя для кабінету біології» Додатку 2 до Тендерної документації) та підтвердити або спростувати необхідність постачання двох ідентичних позицій товару; 3. Надати технічний опис «Плакатів та таблиць на уроки біології» (позиція №22 розділу «Навчальне обладнання та приладдя для кабінету біології» Додатку 2 до Тендерної документації); 4. Надати технічний опис стінки «Дніпро-1» (Позиція №4 розділу «Навчальне обладнання та приладдя для кабінету математики) з обов’язковим зазначенням, чи вимагає Замовник збирання та встановлення меблевого виробу силами постачальника. 5. Зазначити законодавчі підстави включення до технічного завдання всіх вищезазначених позицій. Окрім цього, Замовнику необхідно обгрунтувати необхідність саме цих характеристик інтерактивної панелі з посиланням на відповідний нормативний документ, оскількі відсутність рекомендацій щодо застосування панелей у закладах освіти не означає, що Замовник може встановлювати вимоги на свій розсуд. 6. Видалити із складу вимог надання наступних документів: «- Копію чинного на дату проведення аукціону свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивне обладнання, закріпленою печаткою МОН України. - Сертифікат відповідності, що посвідчує систему управління якістю на навчальне обладнання для природничо – математичних кабінетів, а саме: сертифікат стандарту якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 - Копії ТУ титульної сторінкі на навчальне обладнання для кабінетів природничо – математичних предметів» або зазначити підстави для їх включення до вимог (з посиланням на відповідні пункти конкретних нормативних актів). В зв’язку з цим додатково інформую Замовника, що більшість товарів, які є предметом закупівлі, на території України не виробляється, тому вищенаведені документи та їх зміст додатково потребують особливої перевірки для унеможливлення фальсифікацій та/або корупційної антиконкурентної змови між учасниками та Замовником. 7. Згідно з такими принципами закупівель, як добросовісна конкуренція між учасниками та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівлі, необхідно зазначити у Додатку 2, саме зразки яких найменувань товару, окремих або у повному складі згідно специфікації (технічного завдання) мають бути надані у визначений Замовником термін. У відповідності з п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь з вимогою внести до Тендерної документації вищезазначені зміни або надати вмотивовану відмову із зазначенням законодавчих підстав щодо кожного пункту окремо, для здійснення подальшого контролю за проведенням даної закупівлі та повернення її у правове поле.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне:
Так, дійсно позиція набір геометричних фігур «НАНЕ» та позиція стінка «Дніпро – 1» відсутні у Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704, у найкоротші терміни до тендерної документації будуть внесені зміни, зокрема буде надано детальний опис даних позицій.
Щодо позицій позиції №21 та №37 для кабінету біології «Повний комплект стендів для оформлення кабінету біології» повідомляємо, що тендер оголошено нами, Відділом освіти, сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради, у нас на балансі перебуває десять шкіл, дані позиції замовлені для двох шкіл, задвоєння позицій не має, технічні характеристики вказаних позицій також будуть надані у змінах до тендерної документації.
У Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 вказано мінімальні стандарти обладнання, що має бути поставлено до закладів освіти, в залежності від потреб навчального закладу характеристики обладнання можуть бути кращими ніж вказано в переліку. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обґрунтування включення позицій, позиції тендерної закупівлі включені до закупівлі на підставі потреб навчальних закладів, що перебувають на балансі Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради та визначені в межах чинного законодавства.
Зразки обладнання, що мають бути надані учасником в період оцінки його пропозиції не дискримінаційна вимога, оскільки ми, як замовник та організатор закупівлі хочемо переконатися в якості в майбутньому поставленої продукції, побачити її та переконатися що продукція в повній мірі відповідає вимогам.
Відповідно до пункту 5 Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704, засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. На підставі вищевказаного, слідує що законодавцем не виключена вимога надання всі перерахованих документів.
Нам не відомо хто буде виробником обладнання та в межах якої країни обладнання буде виготовлено, оскільки не має обмежень щодо участі у нашій закупівлі, тому з метою максимального підтвердження якості товару, технічних документів, гарантійного подальшого обслуговування та щодо всі компонентів наявність україно – мовних інструкцій, нами було прийнято рішення надання повного комплекту документів щодо якості товару, оскільки свідоцтво про визнання педагогічних вимог – підтверджує що інтерактивне обладнання налаштоване для навчального процесу та є безпечним для використання в закладах освіти, сертифікати відповідності ISO підтверджують міжнародні стандарти якості та гарантії, зокрема якщо виробником товару буде іноземна держава, даний документ в повній мірі є гарантом відповідності та якості товару, авторизаційні лист – підтверджують співпрацю між продавцем, виробником або офіційним представником, надають право продажу продукції та забезпечують подальше гарантійне обслуговування.
Дякуємо Вам за ваше запитання та запрошуємо Вас до участі і нашій закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000041 ● 01463d6a8e634d10b42f687fec8a7332
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-22 17:16:17
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.08.2019 № 52
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 21.08.2019 № 52

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-08-15-000573-а 15.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, торги відмінено згідно частини 4 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі".

2019-08-30 15:50:11

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 13 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти,сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради, 42272081, Україна, Срібне, вул. Миру,54
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 39160000-1 — Шкільні меблі ( комплекти навчального обладнання та приладдя для кабінетів математики,біології, географії, фізики, хімії), 643635UAH, 39160000-1, ДК021, 5, комплекти
  3. Інформація про оприлюднення: 91ec26f8a7af4dec89cd7a6dccb8b80f, 2019-08-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень на запит, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.09.2019 № 15-08 зі змінами (далі – тендерна документація), запит до процедури закупівлі, відповідь Замовника на запит. За результатами моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20.08.2019 розміщено запит до Замовника. Роз’яснення на запит Замовником оприлюднено 29.08.2019 (на 6-й робочий день), чим порушено вимогу частини першої статті 23 Закону. Аналізом питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник в порушення вимог абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. Слід зазначити, що за результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимозі пункту 3 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля. Крім того, Замовником у пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна», проте, відсутня інформація про врахування податку на додану вартість, чим не дотримано вимогу пункту 9 частини другої статті 22 Закону. Також, Замовником при закупівлі товару «Комплекти навчального обладнання та приладдя для кабінетів математики, біології, географії, фізики, хімії» у пункті 7 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», чим не дотримано вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону, оскільки вимога щодо залучення субпідрядника зазначається у разі закупівлі робіт., 29 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на запит встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3, 9, 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-09-02 14:31:49

Інформація про відміну

Дата скасування
30 серпня 2019 15:45
Причина скасування
згідно частини 4 статті 35 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
30 серпня 2019 15:45 протокол відміни

Актуальні тендери

До пошуку