Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцтовари та папір для друку А4
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000543-a ● bcf3dbec4e76435d9b54d0cbccbc32b8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 39774952 |
Вебсайт: | http://www.legalaid.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49020, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька,56 |
Контактна особа: |
Олена Пилько +380990787758,+380963735198 dnipro2.dnipro@legalaid.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1163 одиниця
Канцтовари та папір для друку А4
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Січових Стрільців, 90 ( Артема)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
12 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 11:07 |
2019_Вимоги_дод1.docx | |
15 серпня 2019 11:07 |
Деталізація закупівлі_дод2.docx | |
15 серпня 2019 11:07 |
Зразок договору послеплата.docx | |
15 серпня 2019 11:07 |
Цінова пропозиція_дод3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 11:20
Дата відповіді: 16 серпня 2019 11:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашого оголошення.
1) В нашій документації відсутні назви конкретних торгових марок, тому до розгяду приймають товари різних виробників.
2) Ми не будемо зобов'язувати учасників, така вимога порушує принцип недискримінації учасників, зазначений чинним законодавством із проведення закупівель.
3) Так, щодо статусу планика/неплатника ПДВ обмежень немає. Пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Система проведення аукціона автоматично розглядає остаточні пропозиції учасників.
1) В нашій документації відсутні назви конкретних торгових марок, тому до розгяду приймають товари різних виробників.
2) Ми не будемо зобов'язувати учасників, така вимога порушує принцип недискримінації учасників, зазначений чинним законодавством із проведення закупівель.
3) Так, щодо статусу планика/неплатника ПДВ обмежень немає. Пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Система проведення аукціона автоматично розглядає остаточні пропозиції учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
32 745,43
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:42
|
ВН_Аверс.pdf | укладений |
20 вересня 2019 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 11:30
|
дог_АВЕРС.pdf | укладений |
06 вересня 2019 11:18
|