Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

" Капітальний ремонт приміщень спортивної зали Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №48" за адресою : вул. Юрія Смирнова ,28 м.Кривий Ріг
Очікувана вартість
1 798 853,00 UAH
UA-2019-08-15-000424-c e627f18e6d184aee9fb133b3609978b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:48
Очікувана вартість: 1 798 853,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 994,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


" Капітальний ремонт приміщень спортивної зали Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №48" за адресою : вул. Юрія Смирнова 28 м.Кривий Ріг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
" Капітальний ремонт приміщень спортивної зали Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №48" за адресою : вул. Юрія Смирнова 28 м.Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Юрія Смирнова 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: Замовник здійснює оплату за виконані роботи в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:27
ТД Капітальний ремонт КЗШ№48.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000055 ● 09e3ac0fda0349abbfd0720a06025b50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 20:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.04.2020 № 72

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2020 № 72

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16

UA-2019-08-15-000424-c
15.08.2019 Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-17 17:58:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень спортивної зали Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №48" за адресою : вул. Юрія Смирнова 28 м.Кривий Ріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-15-000424-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1.Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Чому оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель відбулося 15.08.2019р., тоді як річний план закупівель, яким затверджено проведення вказаної процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 798 853,00 грн., оприлюднений 30.08.2019р.?
2. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Чому в порушення п.7 ч.2 ст.22 Закону проект договору до тендерної документації не містить порядок змін його умов, визначених ч.4 ст.36 Закону?
4. Чому умови тендерної документації та інформація про закупівлю, оприлюднена в електронній системі закупівель містять протиріччя, а саме:
У пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено строк виконання робіт – протягом терміну дії договору згідно з календарним графіком виконання робіт. Проте, в електронній формі закупівлі в розділі «Інформація про предмет закупівлі» строк виконання робіт – 31 грудня 2019, в графі 9 оголошення про проведення відкритих торгів щодо строку виконання робіт міститься дата – до 31 грудня 2019, а в проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації) строк виконання робіт не має конкретно визначеного терміну?
5. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Б.М.У.», яка не відповідала умовам тендерної документації, а саме: учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- в порушення п.2 Додатку 2 тендерної документації не надав в довідці інформації щодо наявності в штаті кошторисника з підтверджуючим його документом (копії діючого сертифікату). та навпаки, надання суперечливої інформації відносно Чемерис Ю.М. (в довідці №57 від 04.09.2019 про наявність кваліфікованих робітників – інженер з охорони праці, згідно наказу №01-19/К від 31.01.2019 - директор);
щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Б.М.У.»:
- в порушення п.2 Додатку 2 тендерної документації не надав копії документів підтверджуючих наявність основного обладнання для виконання робіт, вказаного в довідці, а саме; кутова шліфувальна машина УШМ 230-3 шт., зварювальний апарат-3шт.
Також, в порушення п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник не надав завірену копію сторінок паспорту уповноваженої особи, на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та відомості про реєстрацію місця проживання).
Крім того, в наданій учасником тендерній пропозиції відсутня довідка в довільній формі із зазначенням гарантійного терміну, який учасник зобов’язується дотримуватись після виконання робіт?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-27 11:39:22

Стосовно проведення закупівлі

Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради при проведенні закупівлі не порушив вимоги стосовно проведення відкритих торгів, всі дії замовника не суперечили нічиїм інтересам.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання Замовником норм планування закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРЕЗОНТ" 1 580 450,00
UAH з ПДВ
1 569 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б.М.У." 1 797 168,00
UAH з ПДВ
1 570 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НСК КР" 1 775 087,00
UAH з ПДВ
1 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 20:52
додатки та довідки.rar
05 вересня 2019 20:52
пропозиція та кошториси.rar

Публічні документи

25 вересня 2019 18:10
Корупція Чемерис Ю.М..zip
25 вересня 2019 18:10
Корупція БМУ.zip
25 вересня 2019 18:10
Довідка з податків БМУ.pdf
25 вересня 2019 18:10
Банкрутство.pdf
25 вересня 2019 18:10
Довідка про несудимість.pdf
24 вересня 2019 13:23
цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2019 17:55
Електронний підпис

Публічні документи

05 вересня 2019 20:07
Електронний підпис
05 вересня 2019 20:03
смета.pdf
05 вересня 2019 20:03
Відповідність.rar
05 вересня 2019 20:03
Додаток 2.rar
05 вересня 2019 20:03
Додаток 1.pdf
05 вересня 2019 19:45
смета.pdf
05 вересня 2019 19:45
Відповідність.rar
05 вересня 2019 19:45
Додаток 2.rar
05 вересня 2019 19:45
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРЕЗОНТ"

ТОВ "Б.М.У."

ТОВ "НСК КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРЕЗОНТ"
#24234808
Відхилено 1 569 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 16:01
ТОВ "Б.М.У."
#39562681
Переможець 1 570 400,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Б.М.У."
#39562681
1 570 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:52
скан.0021.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 14:13
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 14:13
Сканировать1.PDF зміни до договору
07 лютого 2020 14:12
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 09:42
Scan_20191226_103126.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:41
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 14:25
Сканировать1.PDF укладений
09 жовтня 2019 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 680
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затверджена сума на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 680
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 680
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 931 807,20
UAH (в тому числі ПДВ 155 301,20 UAH)
Причини розірвання договору: не враховано в проектну документацію обєми робіт які потрібно виконати