Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, рушники для рук ,губки, серветки
Очікувана вартість
3 800,00 UAH
UA-2019-08-15-000255-c a611e07ca7fb43d9a7fa61cc7f536d61
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лоскутова Надія

+380 56 372 87 64 waldorf.fins@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НВК" Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок" ДМР
Код ЄДРПОУ: 23928928
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, пр.Кірова, б.133
Контактна особа: Лоскутова Надія
+380 56 372 87 64
waldorf.fins@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 09:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 09:15
Початок аукціону: 23 серпня 2019 12:22
Очікувана вартість: 3 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Туалетний папір, рушники для рук ,губки, серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 шт
Туалетний папір «Обухів» чи аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
10 шт
Рушник паперовий «Диво» чи аналог
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
20 шт
Серветка паперова 24*24 (уп.100 шт)
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
5 упаков
Серветка целюлозна 16*16 см для прибирання влагопоглинаюча
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
10 упаков
Губки кухонні OPTIMUM(5 шт в упаковці)
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
50 шт
Серветка віскозна 35*35 см для прибирання
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
50 шт
Шкребок металевий
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 11:16
Дата відповіді: 16 серпня 2019 11:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Щодо першого питання, зверніть увагу, що в оголошенні та усіх додатках до оголошення, якщо є посилання на конкретну торгівельну марку або виробника зазначено або "аналог". Також, у Додатку 1 до оголошення є такі вимоги до аналогів: У випадку, якщо Учасник запропоновує аналог товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
Щодо другого питання: Учасники закупівлі обов`язково вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, інакше оцінювання їх пропозиції було б неможливим.
Щодо третього питання, в оголошенні до закупівлі вказано, що порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 3 335,00
UAH з ПДВ
2 817,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЖИХ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 3 300,00
UAH з ПДВ
2 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 09:17
0993_190828080450_001.pdf
27 серпня 2019 12:35
2 817,70.pdf
20 серпня 2019 10:11
ФБ Губки №7917 стр 2.jpg
20 серпня 2019 10:11
ФБ Губки №7917 стр 1.jpg
20 серпня 2019 10:11
Салфетки вискозные 2.jpg
20 серпня 2019 10:11
Салфетки вискозные 1.jpg
20 серпня 2019 10:11
Рушники паперові.jpeg
20 серпня 2019 10:11
3 335,00.pdf
20 серпня 2019 10:11
Установчі документи.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 19:54
довер1.jpg
21 серпня 2019 19:54
Doc2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ФОП ЖИХ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 2 817,70
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 10:27

Документи

28 серпня 2019 10:27
протокол 54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
2 817,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2019 10:27
протокол 54.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор господарські.pdf укладений
09 вересня 2019 09:42