Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проекційні екрани
Очікувана вартість
7 650,00 UAH
UA-2019-08-15-000123-c 490c6eb0c85640eab17bf442a58ea17c
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацуєва Світлана

0962552078 dcpto@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Код ЄДРПОУ: 36726340
Місцезнаходження: 49006, Україна , Днiпропетровська обл., ДНІПРО, пр. Пушкіна, 55
Контактна особа: Мацуєва Світлана
0962552078
dcpto@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 09:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:02
Очікувана вартість: 7 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


проекційний екран LOGAN PRM4 240x180 – 1 шт.
проекційний екран моторизований настінний (ширина 140, висота до 240) з пультом дистанційного управління – 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
проекційні екрани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Днiпропетровська область, ДНІПРО, пр. Пушкіна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:35
документація на прекційний екран.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 11:26
Дата відповіді: 16 серпня 2019 15:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) в тендерній документації даної закупівлі, вказано бажаний бренд товару, тобто основним є відповідність товару всім технічним, якісним та кількісним характеристикам 2)до закупівлі допускаються всі учасники, не залежно від того, чи платники ПДВ чи ні, головне, щоб учасник мав право здійснювати діяльність необхідну для закупівлі та надав всі затребувані документи, що це підтверджують. Всі учасники оцінюються системою і обирається учасник який запропонував найнижчу ціну, незалежно від того на якій системі оподаткування він знаходиться. Додаватися сума ПДВ до пропозиції не буде, ціна учасника повинна бути вказана остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інтер Системс 6 084,00
UAH з ПДВ
6 084,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 7 000,00
UAH з ПДВ
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 17:41
Електронний підпис
19 серпня 2019 17:40
Протокол Екрани.pdf
19 серпня 2019 17:40
Висновок СЕС екрани.pdf
19 серпня 2019 17:40
Статут.pdf
19 серпня 2019 17:40
Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2019 17:40
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2019 17:40
Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2019 17:40
Виписка з ЄДР.pdf
19 серпня 2019 17:40
4-ОПП.pdf
19 серпня 2019 17:40
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 17:40
Уповноважена особа.pdf
19 серпня 2019 17:40
Таблиця відповідності.pdf
19 серпня 2019 17:40
Проект договору.pdf
19 серпня 2019 17:40
Інформаційна довідка.pdf
19 серпня 2019 17:40
Довідка ліцензування.pdf
19 серпня 2019 17:40
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 12:03
Витяг з реэстру.jpg
23 серпня 2019 12:03
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інтер Системс

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Інтер Системс
#37653216
Переможець 6 084,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 16:36

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Інтер Системс
#37653216
6 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи