Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги(послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
211 120,00 UAH
UA-2019-08-15-000077-c 817427dd98344a0690d8007d686e9aea
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Твердовська Елеонора Едуардівна

+380615338513 shupik39@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02136324
Вебсайт: http://miskvo.zp.ua
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, вулиця Університетська (Ульянових) будинок 33
Контактна особа: Твердовська Елеонора Едуардівна
+380615338513
shupik39@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Протягом травня – червня 2019 року проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю «Кейтерингові послуги, ДК 021:2015 - 55520000-1 (послуги з організації шкільного харчування) за ідентифікаторами закупівлі - UА-2019-05-28-002014-а та UА-2019-06-14-000424-b у зв’язку з відміною двох процедур закупівель через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 10:02
Оскарження наміру укласти договір: 26 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету (загальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
262 осіб
Кейтерингові послуги(послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул.Руденка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

15 серпня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кенчева Світлана Михайлівна
#2064617200
Переможець 209 877,72
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 10:02

Документи

15 серпня 2019 10:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 10:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кенчева Світлана Михайлівна
#2064617200
209 877,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 10:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:26
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:25
Зміни 333 -2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:24
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 09:35
Зміни 333-1.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 09:34
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 08:20
Контракт 333.pdf укладений
27 серпня 2019 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 186 423,90
UAH