Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці та крісло офісні
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2019-08-14-002248-a 2bc8052ee32c464d8ec66e0e89da47cc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

563-38-79 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
563-38-79
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 15:29
Початок аукціону: 20 серпня 2019 15:29
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стілець Сильвія хром Кожзам чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 штуки
Стілець Ізо чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Крісло офісне Q-073 Signal чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 17:14
Договір проект товар.docx
14 серпня 2019 17:14
Кваліфікаційні вимоги до учасників.docx
14 серпня 2019 17:14
012376.jpg
14 серпня 2019 17:14
011007.jpg
14 серпня 2019 17:14
944410.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:02
Дата відповіді: 15 серпня 2019 14:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним вимогам та характеристикам. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 5 964,00
UAH з ПДВ
5 931,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 6 499,92
UAH з ПДВ
5 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 16:21
Сканировать40019.PDF
20 серпня 2019 16:21
Сканировать40018.PDF
20 серпня 2019 16:21
Сканировать40017.PDF
19 серпня 2019 17:17
Файл.PDF
19 серпня 2019 17:17
статут ОВС.PDF
19 серпня 2019 17:17
статистика.PDF
19 серпня 2019 17:17
сертифікат ISO.pdf
19 серпня 2019 17:17
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
19 серпня 2019 17:17
zakljuchenie_sjes_shkol_naja_mebel_nsu.pdf
19 серпня 2019 17:17
ліц.дозв.PDF
19 серпня 2019 17:17
Лист погодж.PDF
19 серпня 2019 17:17
овс дир.PDF
19 серпня 2019 17:17
Витяг оригинал 2019.rtf
19 серпня 2019 17:17
Витяг овс.PDF
19 серпня 2019 17:17
свід ОВС.PDF
19 серпня 2019 17:17
Свид ОВС.PDF
19 серпня 2019 17:17
4 опп.PDF
19 серпня 2019 17:17
Ком.пр.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 5 931,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 14:45

Документи

22 серпня 2019 14:45
Протокол 142.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
5 931,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 14:45
Протокол 142.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 141.pdf укладений
02 вересня 2019 12:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 931,00
UAH (в тому числі ПДВ 988,50 UAH)