Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
101 960,00 UAH
UA-2019-08-14-001685-a 198c5e5e8e1f4e4785f3f8e09402d7e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Савченко

+380990593907 cpmsdlim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД" Лиманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37894885
Місцезнаходження: 84401, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, 64 А
Контактна особа: Вікторія Савченко
+380990593907
cpmsdlim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 11:24
Початок аукціону: 23 серпня 2019 13:20
Очікувана вартість: 101 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 019,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Увага! Закупівля здійснюється відповідно до Граничних сум витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів органами місцевого самоврядування, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок бюджету Лиманської міської ради, затверджених Рішенням Лиманської міської ради № 416 від 01.12.2017р., що передбачає:
вартість за одиницю предмета закупівлі Шафа для одягу, Шафа для паперів не може бути більшою, ніж 2000,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Вартість за одиницю предмета закупівлі Стіл письмовий не може бути більшою, ніж 3000,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Вартість за одиницю предмета закупівлі Стіл комп’ютерний не може бути більшою, ніж 3000,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Вартість за одиницю предмета закупівлі Крісло офісне не може бути більшою, ніж 3000,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Вартість за одиницю предмета закупівлі Стілець не може бути більшою, ніж 500,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Стіл письмовий (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штука
Стіл комп'ютерний (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штука
Крісло офісне (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штука
Стілець тканевий офісний (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 штука
Стілець шкіряно-вініловий офісний (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Шафа для одягу (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штука
Шафа для паперів напівзакрита (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Шафа для паперів з дверцятами повністтю закрита (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штука
Шафа для паперів без дверцят з полицями (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 штука
тумбочка (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл-тумба (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 штука
Банкетка для очікування пацієнтів (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 15:30
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
14 серпня 2019 15:30
Додаток 1 Вимоги до кваліфікації Учасника та осіб їх підтвердження.docx
14 серпня 2019 15:30
Додаток 2 Технічні та якісні характеристики предмета.doc
14 серпня 2019 15:30
Додаток 4 Проект договору, специфікація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Грізоглазов Сергій Володимирович 64 855,00
UAH з ПДВ
64 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНСТАНТІНОВ КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 78 400,00
UAH з ПДВ
78 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КІФА" 86 070,00
UAH з ПДВ
86 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМФОРТ АВК" 99 511,00
UAH з ПДВ
99 511,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 07:59
Лист-Наказ.pdf
22 серпня 2019 07:59
Витяг з Держреєстру.pdf
22 серпня 2019 07:59
Лист гарантія 18 міс.pdf
22 серпня 2019 07:59
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 07:59
Довідка з банку.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 01:50
регистрация.pdf
22 серпня 2019 01:50
гарантийные.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 10:22
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
22 серпня 2019 10:22
Висновок_СЕС_ДСП+ЛДСП.pdf
22 серпня 2019 10:22
ЛДСП.PDF
22 серпня 2019 10:22
ЛМДФ.PDF
22 серпня 2019 10:22
Свид-во ед.налога.jpg
22 серпня 2019 10:22
Выписка 2.jpg
22 серпня 2019 10:22
Выписка 1.jpg
22 серпня 2019 10:22
Наказ.bmp
22 серпня 2019 10:22
Статут повний.rar
22 серпня 2019 10:22
Проект договору.pdf
22 серпня 2019 10:22
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грізоглазов С. В.

ФОП "КОНСТАНТІНОВ КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ПП "КІФА"

ТОВ "КОМФОРТ АВК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Грізоглазов Сергій Володимирович
#3016805131
Переможець 64 855,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:38

Документи

04 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:35
Протокол 7Д.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Грізоглазов Сергій Володимирович
#3016805131
64 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:35
Протокол 7Д.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 10:32
Договір 37_19.PDF укладений
13 вересня 2019 10:31