Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та проведення заходу “З Днем народження, Житомир!” та “Культурна версія”
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2019-08-14-001388-a 90166966185d40c88ffecadddd7093b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

- -

+380412437799 kylt.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13554415
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: - -
+380412437799
kylt.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 15:20
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 15:20
Початок аукціону: 30 серпня 2019 11:21
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення заходу “З Днем народження, Житомир!” та “Культурна версія”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Велика Бердичівська, 61/18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2019  —  15 вересня 2019
ДК 021:2015: 79952000-2 — Послуги з організації заходів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 14:40
Додаток Б (ОФІЦІЙНИЙ-ПОБУТОВИЙ-РАЙДЕР).docx
14 серпня 2019 14:40
Додаток А (KAZKA_HOSPITALITY).pdf
14 серпня 2019 14:40
Тендерна документація орг і пров.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000052 ● 2a884bb203d740b9853e76c6e54020a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.10.2019
№ 54

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.10.2019 № 54.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-08-14-001388-a від 14.08.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-31 11:50:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з організації заходів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-14-001388-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Просимо надати затверджений рішенням тендерного комітету річний план додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення даної процедури закупівлі.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-04 12:45:15

Надання пояснень

Управління культури надає відповідь на запит щодо надання інформації.
1. Затверджений рішенням тендерного комітету річний план додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення даної процедури закупівлі.

Річний план додається окремим файлом

2. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.

ID номер річного плану закупівель - UA-P-2019-01-08-000346-c

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про наявність чи відсутність порушень законодавства в сфері державних закупівель: 1. Тендерна документація в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містить інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям установленим в пункті 5 розділу III тендерної документації. Відповідь: Спосіб підтвердження міститься в тендерній документації в пункті 5 розділу III: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається в довільній формі.». 2. В порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, технічна специфікація в тендерній документації містить посилання на конкретну торговельну марку (фірму, патент) без виразу «або еквівалент». Відповідь: В технічній специфікації були вказані назви гуртів, які необхідні під час проведення заходу, на який було оголошено закупівлю, згідно рішення виконавчого комітету міської ради від 04.09.2019 року № 939 «Про затвердження плану заходів з нагоди відзначення 1135 річчя від дня заснування міста Житомир» в якому було затверджено план заходів (Додаток до рішення виконавчого комітету міської ради від 04.09.2019 № 939), де значиться, що святковий концерт відбуватиметься за участю українського музичного гурту «КАZКА» та українського рок-гурту «Цвіт Кульбаби». По цій причині було вказано конкретні назви гуртів. В подальшому буде вказуватися вираз «або еквівалент». 3. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація не зазначена в повідомленні про намір укласти договір. Відповідь: На момент оголошення закупівлі в системі була відсутня технічна можливість реалізації пункту «Джерело фінансування закупівлі» та даний пункт не був зазначений. У подальшому джерела фінансування в закупівлях зазначаються та вимоги Наказу № 490 дотримуються. 4. У складі тендерної пропозиції переможця ФОП Ткачук Людмила Леонідівна відсутня інформація щодо відсутності підстав відхилення установленим в пункті 5 частини 1 статті 17 Закону, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III тендерної документації. Відповідь: В поданій тендерній пропозиції ФОП Ткачук Л.Л. є фізичною особою та службовою посадовою особою, яка підписує тендерну пропозицію та не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не було знято або не погашено у встановленому законом порядку, про що зазначено в зведеній довідці про відповідність Учасника вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В подальшому цей пункт буде вимагатися вказувати окремо. В зв»язку з вищезазначеним управління культури визначило переможцем ФОП Ткачук Л.Л. як таку, що відповідає вимогам тендерної документації. Рекомендації в подальшому також будуть виконуватися.

2019-11-13 14:57:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ткачук Людмила Леонідівна 421 147,54
UAH з ПДВ
421 147,54
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИДОРЕЦЬ РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ" 476 580,00
UAH з ПДВ
476 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 15:13
Виписка Ткачук.pdf
29 серпня 2019 15:13
Паспорт Ткачук.doc
29 серпня 2019 15:13
Код Ткачук.doc
29 серпня 2019 15:09
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 серпня 2019 15:09
Мат.стан.jpg
29 серпня 2019 15:09
Додаток А_афіша.pdf
29 серпня 2019 15:09
Договір_Купала.pdf
29 серпня 2019 15:09
Кошторис.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 14:38
Матеріальний стан.jpg
29 серпня 2019 14:38
Лист довідка.jpg
29 серпня 2019 14:38
Кошторис_День міста.pdf
29 серпня 2019 14:38
Договор Упр.Культ.pdf
29 серпня 2019 14:38
Відомості__День міста.jpg
29 серпня 2019 14:38
Виписка2.jpg
29 серпня 2019 14:38
Виписка1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ткачук Людмила Леонідівна

ФОП "СИДОРЕЦЬ РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткачук Людмила Леонідівна
#2808801465
Переможець 421 147,54
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткачук Людмила Леонідівна
#2808801465
421 147,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:30
421147.pdf укладений
02 січня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 11:24
протокол 30.pdf укладений
11 вересня 2019 11:24
протокол 30.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 18:48
Протокол 29.pdf укладений
10 вересня 2019 18:47
Протокол 29.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 18:45
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:15
дог183 Ткачук.pdf укладений
10 вересня 2019 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Розділу 2 пункту 2.5 основного договору
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пункту 7 в звіті про результати проведення процедур закупівель та викладення в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 421 147,54
UAH