Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13554415 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
- - +380412437799 kylt.mvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 15:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 15:20 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 11:21 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 14:40 |
Додаток Б (ОФІЦІЙНИЙ-ПОБУТОВИЙ-РАЙДЕР).docx | |
14 серпня 2019 14:40 |
Додаток А (KAZKA_HOSPITALITY).pdf | |
14 серпня 2019 14:40 |
Тендерна документація орг і пров.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-24-000052 ● 2a884bb203d740b9853e76c6e54020a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2019 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2019
№ 54
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.10.2019 № 54.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-08-14-001388-a від 14.08.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-31 11:50:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з організації заходів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-14-001388-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Просимо надати затверджений рішенням тендерного комітету річний план додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення даної процедури закупівлі.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-04 12:45:15
Надання пояснень
Управління культури надає відповідь на запит щодо надання інформації.
1. Затверджений рішенням тендерного комітету річний план додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення даної процедури закупівлі.
Річний план додається окремим файлом
2. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.
ID номер річного плану закупівель - UA-P-2019-01-08-000346-c
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про наявність чи відсутність порушень законодавства в сфері державних закупівель: 1. Тендерна документація в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містить інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям установленим в пункті 5 розділу III тендерної документації. Відповідь: Спосіб підтвердження міститься в тендерній документації в пункті 5 розділу III: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається в довільній формі.». 2. В порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, технічна специфікація в тендерній документації містить посилання на конкретну торговельну марку (фірму, патент) без виразу «або еквівалент». Відповідь: В технічній специфікації були вказані назви гуртів, які необхідні під час проведення заходу, на який було оголошено закупівлю, згідно рішення виконавчого комітету міської ради від 04.09.2019 року № 939 «Про затвердження плану заходів з нагоди відзначення 1135 річчя від дня заснування міста Житомир» в якому було затверджено план заходів (Додаток до рішення виконавчого комітету міської ради від 04.09.2019 № 939), де значиться, що святковий концерт відбуватиметься за участю українського музичного гурту «КАZКА» та українського рок-гурту «Цвіт Кульбаби». По цій причині було вказано конкретні назви гуртів. В подальшому буде вказуватися вираз «або еквівалент». 3. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація не зазначена в повідомленні про намір укласти договір. Відповідь: На момент оголошення закупівлі в системі була відсутня технічна можливість реалізації пункту «Джерело фінансування закупівлі» та даний пункт не був зазначений. У подальшому джерела фінансування в закупівлях зазначаються та вимоги Наказу № 490 дотримуються. 4. У складі тендерної пропозиції переможця ФОП Ткачук Людмила Леонідівна відсутня інформація щодо відсутності підстав відхилення установленим в пункті 5 частини 1 статті 17 Закону, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III тендерної документації. Відповідь: В поданій тендерній пропозиції ФОП Ткачук Л.Л. є фізичною особою та службовою посадовою особою, яка підписує тендерну пропозицію та не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не було знято або не погашено у встановленому законом порядку, про що зазначено в зведеній довідці про відповідність Учасника вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В подальшому цей пункт буде вимагатися вказувати окремо. В зв»язку з вищезазначеним управління культури визначило переможцем ФОП Ткачук Л.Л. як таку, що відповідає вимогам тендерної документації. Рекомендації в подальшому також будуть виконуватися.
2019-11-13 14:57:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ткачук Людмила Леонідівна #2808801465 |
Переможець |
421 147,54
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:30
|
421147.pdf | укладений |
02 січня 2020 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2019 11:24
|
протокол 30.pdf | укладений |
11 вересня 2019 11:24
|
протокол 30.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2019 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2019 18:48
|
Протокол 29.pdf | укладений |
10 вересня 2019 18:47
|
Протокол 29.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 18:45
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 11:15
|
дог183 Ткачук.pdf | укладений |
10 вересня 2019 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна Розділу 2 пункту 2.5 основного договору |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна пункту 7 в звіті про результати проведення процедур закупівель та викладення в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |