Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони)
gasoline car A-95 (coupons), gasoline car A-92 (coupons), diesel fuel (coupons)
gasoline car A-95 (coupons), gasoline car A-92 (coupons), diesel fuel (coupons)
Очікувана вартість
11 552 500,00 UAH
UA-2019-08-14-001105-a ● 34ec815952b3484babfafbb5bb8fc66c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 38494108 |
Вебсайт: | http://www.emd.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська область обл., м. Харків, проспект Незалежності, буд. 13 |
Контактна особа: |
Дар’я Олександрівна Горжій +380577029457 kkt_cemd@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Подзолков Юрій Анатолійович +380577029452 kkt_cemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNYY ZAKLAD OKhORONY ZDOROVYa "TsENTR EKSTRENOYi MEDYChNOYi DOPOMOGY TA MEDYTsYNY KATASTROF" |
National ID: | 38494108 |
Contact point: |
Gorzhiy Darya +380577029457 kkt_cemd@ukr.net |
Additional contacts: |
Подзолков Юрій Анатолійович +380577029452 kkt_cemd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 11:24 |
Очікувана вартість: | 11 552 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 762,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 14 серпня 2019 13:34 |
Enquiries until: | 06 вересня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 12 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 вересня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 11 552 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 57 763 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 літр
бензин автомобільний А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
gasoline car A-95 (coupons)
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
100000 літр
бензин автомобільний А-92 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
gasoline car A-92 (coupons)
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
291750 літр
паливо дизельне (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
diesel fuel (coupons)
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної, з урахуванням вимог ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником залежно від реального фінансування видатків, згідно затверджених кошторисних призначень. Бюджетні зобов’язання виникають у Замовника при наявності бюджетних асигнувань. Джерело фінансування закупівлі - кошти обласного бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 13:34 |
Announcement.pdf | |
14 серпня 2019 13:34 |
Додаток_4.docx | |
14 серпня 2019 13:34 |
Додаток_1.docx | |
14 серпня 2019 13:34 |
Додаток_3.docx | |
14 серпня 2019 13:34 |
Додаток_2.docx | |
14 серпня 2019 13:34 |
Тендерна_документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001105-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Демченко О.М., Код ЄДРПОУ:1966016154
Дата подання: 29 серпня 2019 16:33
Не відповідність тендерної документації вимогам Закону
Шановний Замовник.
Вашим підприємством оголошено закупівлю UA-2019-08-14-001105-a Код ДК021: 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Умовами тендерной документації визначено, що закупівля здійснюється шляхом відпуску палива за пред’явленням талонів на АЗС учасника, тобто, шляхом відпуску пального через паливороздавальні колонки в баки автомобілів.
З 1 липня 2019 року набули чинності зміни до Закону України N 481, згідно яких продаж, зберігання та виготовлення пального відбувається виключно за наявності у субєкта господарювання ліцензії на певний вид діяльності у сфері обігу нафтопродуктів. Ліцензії поділяються на:
-оптову торгівлю пальним з місцем зберіганння;
- оптову торгівлю пальним без місця зберігання;
- ліцензия на право роздрібної торгівлі пальним;
- ліцензія на зберігання пального.
Під кожен з видів ліцензій визначені різні ліцензійні умови.
Отже, ліцензія на оптову торгівлю не дає права роздрібної торгівлі пальним.
Статтею 1 Закону України N 481 визначено, що роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Таким чином, спосіб виконання договору закупівлі підпадає під ознаки роздрібної торгівлі пальним.
Згідно статті 1 Закону N 481, ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб'єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.
Відповідно до змісту статті 36 Закону України №922 (Основні вимоги до договору про закупівлю) зазначено, що «Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством».
Враховуючи вищевикладене пропоную привести тендерну документацію у відповідність до прямих норм Закону та внести зміни до тендерної документації щодо надання підтвердження наявності у учасника ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на кожну із заявлених учасником АЗС. Крім того, пропоную переглянути технічне завдання стосовно вимог до переліку розташування АЗС, в звязку з тим, що жодна із мереж не має можливості виконати заявлені вимоги щодо розташування, з урахуванням необхідності надання ліцензії на кожну з АЗС.
Розгорнути
Згорнути
Вашим підприємством оголошено закупівлю UA-2019-08-14-001105-a Код ДК021: 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Умовами тендерной документації визначено, що закупівля здійснюється шляхом відпуску палива за пред’явленням талонів на АЗС учасника, тобто, шляхом відпуску пального через паливороздавальні колонки в баки автомобілів.
З 1 липня 2019 року набули чинності зміни до Закону України N 481, згідно яких продаж, зберігання та виготовлення пального відбувається виключно за наявності у субєкта господарювання ліцензії на певний вид діяльності у сфері обігу нафтопродуктів. Ліцензії поділяються на:
-оптову торгівлю пальним з місцем зберіганння;
- оптову торгівлю пальним без місця зберігання;
- ліцензия на право роздрібної торгівлі пальним;
- ліцензія на зберігання пального.
Під кожен з видів ліцензій визначені різні ліцензійні умови.
Отже, ліцензія на оптову торгівлю не дає права роздрібної торгівлі пальним.
Статтею 1 Закону України N 481 визначено, що роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Таким чином, спосіб виконання договору закупівлі підпадає під ознаки роздрібної торгівлі пальним.
Згідно статті 1 Закону N 481, ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб'єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.
Відповідно до змісту статті 36 Закону України №922 (Основні вимоги до договору про закупівлю) зазначено, що «Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством».
Враховуючи вищевикладене пропоную привести тендерну документацію у відповідність до прямих норм Закону та внести зміни до тендерної документації щодо надання підтвердження наявності у учасника ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на кожну із заявлених учасником АЗС. Крім того, пропоную переглянути технічне завдання стосовно вимог до переліку розташування АЗС, в звязку з тим, що жодна із мереж не має можливості виконати заявлені вимоги щодо розташування, з урахуванням необхідності надання ліцензії на кожну з АЗС.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 15:03
Шановний Запитувачу!
На Вашу вимогу від 29 серпня 2019 року щодо внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі товару: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони)) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-14-001105-a) повідомляємо наступне, що тендерну документацію розроблено замовником на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами).
Відповідно до визначення основних термінів Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Стосовно внесення змін до тендерної документації щодо надання підтвердження наявності у Учасника ліцензії: п.п. 2.1. п. 2. Розділу V тендерної документації передбачено надання додаткової інформації Учасником у складі тендерної пропозиції, у тому числі чинного дозволу або ліцензії на провадження відповідної господарської діяльності, або довідки в довільній формі із підтвердженням наявності в учасника відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр який містить таку інформацію, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо не передбачено, надати довідку про це в довільній формі. Слід зазначити, що під час провадження своєї господарської діяльності суб’єкт господарювання керується відповідними законами та нормативно-правовими актами. Тому Учасник, у складі своєї пропозиції, подає документ наявність якого передбачена законодавством.
Стосовно внесення змін до тендерної документації щодо розташування: Відповідно до ЗУ «Про екстрену медичну допомогу», одним з основних принципів функціонування системи екстреної медичної допомоги є регіональна екстериторіальність, тому визначення місць де мають бути розташовані АЗС стосується лише необхідності економії часу та паливо-мастильних матеріалів, враховуючи віддаленість місць розташування населених пунктів один від одного. Розділ І Додатку 3 до тендерної документації містить перелік розташування АЗС який забезпечить безперебійне використання автомобілів з метою надання екстреної медичної допомоги населенню. Слід зазначити, що тендерна документація передбачає надання у складі тендерної пропозиції копій підтверджуючих документів щодо права користування запропонованими АЗС (копія партнерського договору та/або копія договору оренди у разі орендування, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує право власності), тобто Замовник розуміє, що жодна із мереж не має можливості виконати заявлені вимоги щодо розташування АЗС у разі встановленої вимоги що АЗС учасника повинні бути власними.
Відповідно до визначення основних понять і термінів Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» у тому числі:
- оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам;
- роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Отже, виходячи з вищенаведеного внесення змін до тендерної закупівлі є недоцільним.
На Вашу вимогу від 29 серпня 2019 року щодо внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі товару: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони)) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-14-001105-a) повідомляємо наступне, що тендерну документацію розроблено замовником на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами).
Відповідно до визначення основних термінів Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Стосовно внесення змін до тендерної документації щодо надання підтвердження наявності у Учасника ліцензії: п.п. 2.1. п. 2. Розділу V тендерної документації передбачено надання додаткової інформації Учасником у складі тендерної пропозиції, у тому числі чинного дозволу або ліцензії на провадження відповідної господарської діяльності, або довідки в довільній формі із підтвердженням наявності в учасника відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр який містить таку інформацію, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо не передбачено, надати довідку про це в довільній формі. Слід зазначити, що під час провадження своєї господарської діяльності суб’єкт господарювання керується відповідними законами та нормативно-правовими актами. Тому Учасник, у складі своєї пропозиції, подає документ наявність якого передбачена законодавством.
Стосовно внесення змін до тендерної документації щодо розташування: Відповідно до ЗУ «Про екстрену медичну допомогу», одним з основних принципів функціонування системи екстреної медичної допомоги є регіональна екстериторіальність, тому визначення місць де мають бути розташовані АЗС стосується лише необхідності економії часу та паливо-мастильних матеріалів, враховуючи віддаленість місць розташування населених пунктів один від одного. Розділ І Додатку 3 до тендерної документації містить перелік розташування АЗС який забезпечить безперебійне використання автомобілів з метою надання екстреної медичної допомоги населенню. Слід зазначити, що тендерна документація передбачає надання у складі тендерної пропозиції копій підтверджуючих документів щодо права користування запропонованими АЗС (копія партнерського договору та/або копія договору оренди у разі орендування, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує право власності), тобто Замовник розуміє, що жодна із мереж не має можливості виконати заявлені вимоги щодо розташування АЗС у разі встановленої вимоги що АЗС учасника повинні бути власними.
Відповідно до визначення основних понять і термінів Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» у тому числі:
- оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам;
- роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Отже, виходячи з вищенаведеного внесення змін до тендерної закупівлі є недоцільним.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 вересня 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 38494108 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська область обл., м. Харків, проспект Незалежності, буд. 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Хозсфера" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Демченко О.М. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БІОЕТАЛОН | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ МЕГАТРОН ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл |
10 206 150,00
UAH з ПДВ
|
10 025 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Демченко О.М. |
10 248 210,00
UAH з ПДВ
|
10 025 957,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МЕГАТРОН ГРУП |
10 330 785,00
UAH з ПДВ
|
10 330 785,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл #39197130 |
Переможець |
10 025 800,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 16:37
|
Договір.pdf | укладений |
11 жовтня 2019 16:34
|