Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Капітальний ремонт фасаду будівлі опорного навчального закладу «Люблинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Люблинецької селищної ради Волинської області" по вул.Незалежності, 36 в смт Люблинець Ковельського району (коригування)
Очікувана вартість
5 728 233,60 UAH
UA-2019-08-14-000948-a cfef9bd5e2f14f16b4d9b740ebe37264
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:48
Очікувана вартість: 5 728 233,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 282,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28641.16 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Капітальний ремонт фасаду будівлі опорного навчального закладу «Люблинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Люблинецької селищної ради Волинської області" по вул.Незалежності, 36 в смт Люблинець Ковельського району (коригування) (Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Ковельський район, смт Люблинець, вул.Незалежності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 12:47
Додаток 13. Технічна частина.doc
14 серпня 2019 12:47
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 15 серпня 2019 10:58
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:35
Доброго дня! В тендерній документації Розділі ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " п.2 "Забезпечення тендерної пропозиції" є умова: "Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником" . Прохання уточнити - яким саме документом підтвердити внесення забезпечення? (вказати його назву). Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 2 розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить інформацію щодо виду забезпечення тендерної пропозиції, а додаток 11 тендерної документації містить вимоги, яким повинна відповідати банківська гарантія.
Щодо розміру кошторисної заробітної плати, прийнятої замовником
Дата подання: 16 серпня 2019 15:40
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:35
Шановний замовнику! Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, далі - Порядок), розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Листом від 13.02.2019 р. № 8/15.3/298-19 Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Мінрегіону України вказує, що величина, нижче якої не може бути розмір кошторисної заробітної плати, визначається з використанням даних щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітний рік та прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік (за сценарієм 1). Інформація щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності, зокрема у будівництві, за період з початку року (у розрахунку на одного штатного працівника) оприлюднюється на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України у розділі "Статистична інформація", рубриці "Демографічна та соціальна статистика", категорії "Ринок праці", підкатегорії "Оплата праці та соціально-трудові відносини". Прогнозні показники індексів споживчих цін містяться в прогнозах економічного і соціального розвитку України на відповідний рік, які схвалюються постановами Кабінету Міністрів України. Рішення щодо розміру кошторисної заробітної плати приймається замовником будівництва або інвестором (розпорядником коштів). У зв’язку з цим просимо роз’яснити, який розмір кошторисної заробітної плати прийнято замовником (інвестором) у проектно-кошторисній документації на об’єкті "Капітальний ремонт фасаду будівлі опорного навчального закладу «Люблинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Люблинецької селищної ради Волинської області» по вул.Незалежності, 36 в смт Люблинець Ковельського району (коригування)"? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно проектно-кошторисної документації, середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,08 люд.-г та розряді робіт 3,8) становить 7200,00 грн.
Щодо застосування коефiцiєнта для урахування впливу умов виконання будiвельних pобiт к=1,2
Дата подання: 16 серпня 2019 15:41
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:36
Шановний замовнику! Аналіз тендерної документації на проведення відкритих торгів дає підстави вважати, що виконання робіт планується здійснювати на об’єкті, що експлуатується. Разом з тим, згідно з пунктом 1 таблиці Г1 Додатку Г (обов’язковий) ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 “Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи” при виконанні робіт виконання будівельних робіт в експлуатованих будівлях та спорудах, звільнених від устаткування та інших предметів, що заважають нормальному виконанню робіт, передбачає застосування коефіцієнта для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом к=1,2. У зв’язку з цим просимо роз’яснити, чи допускається застосування коефіцієнта к=1,2 для врахування впливу умов виконання робіт згідно з ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 при розрахунку ціни тендерної пропозиції та вартості робіт на об’єкті "Капітальний ремонт фасаду будівлі опорного навчального закладу «Люблинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Люблинецької селищної ради Волинської області» по вул.Незалежності, 36 в смт Люблинець Ковельського району (коригування)"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При розрахунку ціни тендерної пропозиції та вартості робіт на об’єкті, коефіцієнт К=1,2 не застосовується.
Щодо обсягів фінансування робіт у 2019 р та 2020 р.
Дата подання: 16 серпня 2019 15:42
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:37
Шановний замовнику! Згідно тендерної документації та оголошення строк виконання робіт по предмету закупівлі "Капітальний ремонт фасаду будівлі опорного навчального закладу «Люблинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Люблинецької селищної ради Волинської області» по вул.Незалежності, 36 в смт Люблинець Ковельського району (коригування)" становить до 31.12.2020 року за умови повного фінансування. У зв'язку з цим просимо роз'яснити, який обсяг фінансування робіт очікується (планується) у 2019 році та 2020 році відповідно? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 492-р на фінансування даного об'єкту у 2019 році передбачено 3000000,00 гривень коштів державного фонду регіонального розвитку, які включають витрати підрядника і замовника.
Щодо проекту Договору
Дата подання: 21 серпня 2019 12:22
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:00
Шановний замовнику! Разом з Тендерною документацією Вами було прикріплено Додаток 12 «Проект Договору», з урахуванням особливостей, визначених у статті 36 і 37 Закону та відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з пустими полями, що доступні для заповнення. Питання полягає у наступному: чи повинен учасник заповнювати ці поля? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація згідно пунктів 14-18 розділу ІV. «Інші документи» Додатку 2 до тендерної документації, надається виключно переможцем процедури закупівлі.
Щодо розрахунків
Дата подання: 21 серпня 2019 12:23
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:06
Шановний замовнику! В Розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено, що «…мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: в) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;" дані розрахунки, згідно Додатку 2, надаються переможцем. Чи повинен учасник надавати ці розрахунки? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо розрахунків. Інформація згідно пунктів 14-18 розділу ІV. «Інші документи» Додатку 2 до тендерної документації, надається виключно переможцем процедури закупівлі.

Щодо проекту Договору. Вся необхідна інформація буде зазначатися по факту укладання договору. Від учасника вимагається лише надання відповідного погодження з зазначеними умовами та внесенням їх до договору про закупівлю, у разі якщо першого буде визначено переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-000948-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:34572021
Дата подання: 17 вересня 2019 12:48
Скарга
Скарга на рішення засідання тендерного комітету, Протокол №235 від 13.09.2019р.
Скасована
Дата: 17 вересня 2019 12:51
Причина: Невірний формат
Номер вимоги: UA-2019-08-14-000948-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:34572021
Дата подання: 17 вересня 2019 12:57
Скарга
Скарга на рішення Тендерного комітету згідно протоколу № 235 від 13.09.2019р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 11:13
Вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 235 від 13.09.19) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні, а пропозиція ТОВ «Україна Інжиніринг» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з причин наведених у протоколі № 235.
Номер вимоги: UA-2019-08-14-000948-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:34572021
Дата подання: 19 вересня 2019 11:29
Скарга
Скарга про відміну рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 11:14

Вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 235 від 13.09.19) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні, а пропозиція ТОВ «Україна Інжиніринг» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з причин наведених у протоколі № 235.
Номер вимоги: UA-2019-08-14-000948-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:34572021
Дата подання: 19 вересня 2019 15:45
Додаток до скарги №2
Відповідь АТ КБ "Приватбанк"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 11:14

Вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 235 від 13.09.19) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні, а пропозиція ТОВ «Україна Інжиніринг» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з причин наведених у протоколі № 235.

Документи подані скаржником

17 вересня 2019 12:48
Лист на ТК.doc

Документи подані скаржником

17 вересня 2019 12:57
Лист на ТК.pdf

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 11:29
Скрага _2.pdf

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 15:45
Відповідь Приватбанк.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-24-000004 ● c34f31b330e440c28659cb93d876b3bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019 09:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
23.09.2019 № 36-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 23.09.2019 № 36-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-08-14-000948-a від 14.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

14.08.2019 року департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту фасаду будівлі опорного навчального закладу «Люблинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Люблинецької селищної ради Волинської області" по вул. Незалежності, 36 в смт Люблинець Ковельського району (коригування), відповідно оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до частини 2 статті 21 Закону зазначення інформації про джерело фінансування закупівлі, в оголошені про проведення процедури відкритих торгів, не є обов’язковим. Водночас, за рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Замовником було зазначено джерело фінансування закупівлі у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” у дужках після назви. Відповідно до абзацу 1 статті 24 Закону замовник має право зазначати в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У зв’язку з цим замовником було розроблено тендерну документацію із зазначенням умов надання, виду, розміру, строку дії забезпечення тендерних пропозицій та Додаток 11 до тендерної документації, який містить «Вимоги до банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції)». В частині 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звернень від учасників за роз’ясненням та/або внесенням змін до умов/вимог тендерної документації, в частині вимог до банківської гарантії не надходило.

2019-10-08 12:06:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані" 4 793 666,75
UAH з ПДВ
4 793 666,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 5 448 395,93
UAH з ПДВ
5 189 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ефект 5 591 442,08
UAH з ПДВ
5 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД 5 650 933,21
UAH з ПДВ
5 277 777,77
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 5 700 040,93
UAH з ПДВ
5 700 040,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 12:54
Кошторисний розрахунок.pdf
30 серпня 2019 11:37
Лицензия с эцп.pdf
30 серпня 2019 11:37
Договір.pdf
30 серпня 2019 11:37
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
30 серпня 2019 11:37
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 11:37
Додаток 8 (лист-згода).pdf
30 серпня 2019 11:37
Додаток 9.pdf
30 серпня 2019 11:37
Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2019 11:37
G0819-6485-GL_tender.pdf
30 серпня 2019 11:36
Гарантійний лист 2.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:30
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:26
Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 17:26
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
30 серпня 2019 17:26
Розрахунок зарплати.pdf
30 серпня 2019 17:26
Захист довкілля.pdf
30 серпня 2019 17:26
Підписаний_G0819-6472-GL_tender.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д8 Лист-згода.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д1 Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д2 2 Довіренність.pdf
30 серпня 2019 17:26
ГРАФІК виконання 3.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д12 Проект Договору.pdf
30 серпня 2019 17:26
Відомість ресурсів.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д5 Витяг ПДВ Україна.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д2 2 Паспорт Близнюк.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д2 5 Ліцензія.pdf
30 серпня 2019 17:26
Лист на субпідряд.jpg
30 серпня 2019 17:26
Підписаний_Лицензия.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д2 4 Опис документів.pdf
30 серпня 2019 17:26
Кошторис.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д2 6 Дозвіл держпраці.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д2 4 Статут.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д5 Виписка 2019.pdf
30 серпня 2019 17:26
Ліцензія ВОСРБП ПР 2012 .pdf
30 серпня 2019 17:26
Додаток 3_Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2019 17:26
Кошторисний прибуток.pdf
30 серпня 2019 17:26
Д2 2 Код Близнюк.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 13:56
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:33
Ліцензія АВК.pdf
30 серпня 2019 13:32
Підписаний_Лицензия(3).pdf
30 серпня 2019 13:32
Підписаний_G0819-6505-GL_tender.pdf
30 серпня 2019 13:32
Опис документів.pdf
30 серпня 2019 13:32
Додаток 4.pdf
30 серпня 2019 13:32
Додаток 3.pdf
30 серпня 2019 13:32
Витяг ПДВ ..pdf
30 серпня 2019 13:32
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2019 13:32
dovidka.pdf
30 серпня 2019 13:32
Статут.pdf
30 серпня 2019 13:32
Локальний кошторис.PDF
30 серпня 2019 13:32
Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 13:32
Пояснювальна записка.PDF
30 серпня 2019 13:32
Розпорядження.PDF
30 серпня 2019 13:32
Виписка із Статуту.PDF
30 серпня 2019 13:32
Лист строк дії ТП.PDF
30 серпня 2019 13:32
Гарантійний лист (ТЗ).PDF
30 серпня 2019 13:32
Додаток 1 ТП.PDF
30 серпня 2019 13:32
Додаток 9.PDF
30 серпня 2019 13:32
Додаток 8 лист-згода.PDF
30 серпня 2019 13:32
Захист довкілля.PDF
30 серпня 2019 13:32
Додаток 6 субпідрядник.PDF
30 серпня 2019 13:32
Додаток 7 Ст.17 ЗУ.PDF
30 серпня 2019 13:32
Аналогічний договір 1.pdf
30 серпня 2019 13:32
Аналогічний договір 2.pdf
30 серпня 2019 13:32
Додаток 10 Відомості.PDF

Публічні документи

31 серпня 2019 21:07
Електронний підпис
31 серпня 2019 21:07
Електронний підпис
31 серпня 2019 21:04
підсумкова відомість.pdf
31 серпня 2019 21:04
проект договору.pdf
31 серпня 2019 21:04
кошторис.pdf
31 серпня 2019 21:04
договірна ціна.pdf
31 серпня 2019 21:04
тендерна прпозиція.pdf
31 серпня 2019 21:04
статут.pdf
31 серпня 2019 21:04
Ліцензія Саша-К.pdf
31 серпня 2019 21:04
паспорт.pdf
31 серпня 2019 21:04
дозвіл ДГПМ.pdf
31 серпня 2019 21:04
протокол саша-к 2019.pdf
31 серпня 2019 21:04
Банківська гарантія.zip
31 серпня 2019 21:04
Наказ директор.pdf
31 серпня 2019 21:04
ліцензія ВПС.pdf
31 серпня 2019 21:04
відомості про фірму.pdf
31 серпня 2019 21:04
опис до статуту.pdf
31 серпня 2019 21:04
довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 16:41
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:41
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:40
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:37
3.3Довідка з МВСУ.PDF
30 серпня 2019 19:42
Електронний підпис
30 серпня 2019 19:41
4.6 Лист Додаток 9.PDF
30 серпня 2019 18:42
Електронний підпис
30 серпня 2019 18:35
4.7Проект договору.PDF
30 серпня 2019 18:33
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
30 серпня 2019 18:33
Підписаний_Лицензия(1).pdf
30 серпня 2019 18:33
4.10Договірна ціна.PDF
30 серпня 2019 18:33
4.9Тендерна пропозиція.PDF
30 серпня 2019 18:29
1.4.Статут новий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані"

ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПП Ефект

Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані"
#37319955
Відхилено 4 793 666,75
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 16:04
ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34572021
Відхилено 5 189 999,99
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 15:51
ПП Ефект
#30887436
Відхилено 5 190 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД
#21735964
Відхилено 5 277 777,77
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 11:56
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Переможець 5 700 040,93
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 09:07

Документи

06 вересня 2019 16:04
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2019 15:51
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:04
Звіт з ЄДР (припинено)
06 вересня 2019 16:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2019 15:34
Електронний підпис
16 вересня 2019 15:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 вересня 2019 11:56
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
5 700 040,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 11:48
Дод.угода №3 від 17.09.2020.pdf укладений
18 вересня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 10:12
Дод.угода № 2 від 03.06.20.pdf зміни до договору
03 червня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:22
Дод.угода № 1 від 24.12.19.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 10:05
Договір № 54-19 від 02.10.19.pdf укладений
02 жовтня 2019 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2019 році. Ціна договору після внесення змін - 5700040,93 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 54/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника, внесення змін в порядок здійснення оплати, прав та обов'язків сторін. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 5700040,93 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 54/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 695 123,91
UAH (в тому числі ПДВ 949 187,31 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із завершенням виконання Підрядником робіт на об'єкті.