Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ілона Лавренчук +380332729077 gpd7030@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 5 728 233,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 282,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28641.16 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 12:47 |
Додаток 13. Технічна частина.doc | |
14 серпня 2019 12:47 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту Договору. Вся необхідна інформація буде зазначатися по факту укладання договору. Від учасника вимагається лише надання відповідного погодження з зазначеними умовами та внесенням їх до договору про закупівлю, у разі якщо першого буде визначено переможцем процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 235 від 13.09.19) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні, а пропозиція ТОВ «Україна Інжиніринг» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з причин наведених у протоколі № 235.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 235 від 13.09.19) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні, а пропозиція ТОВ «Україна Інжиніринг» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з причин наведених у протоколі № 235.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-24-000004 ● c34f31b330e440c28659cb93d876b3bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2019 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2019 № 36-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 23.09.2019 № 36-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-08-14-000948-a від 14.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
14.08.2019 року департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту фасаду будівлі опорного навчального закладу «Люблинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Люблинецької селищної ради Волинської області" по вул. Незалежності, 36 в смт Люблинець Ковельського району (коригування), відповідно оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до частини 2 статті 21 Закону зазначення інформації про джерело фінансування закупівлі, в оголошені про проведення процедури відкритих торгів, не є обов’язковим. Водночас, за рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Замовником було зазначено джерело фінансування закупівлі у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” у дужках після назви. Відповідно до абзацу 1 статті 24 Закону замовник має право зазначати в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У зв’язку з цим замовником було розроблено тендерну документацію із зазначенням умов надання, виду, розміру, строку дії забезпечення тендерних пропозицій та Додаток 11 до тендерної документації, який містить «Вимоги до банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції)». В частині 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звернень від учасників за роз’ясненням та/або внесенням змін до умов/вимог тендерної документації, в частині вимог до банківської гарантії не надходило.
2019-10-08 12:06:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані" |
4 793 666,75
UAH з ПДВ
|
4 793 666,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
5 448 395,93
UAH з ПДВ
|
5 189 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Ефект |
5 591 442,08
UAH з ПДВ
|
5 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД |
5 650 933,21
UAH з ПДВ
|
5 277 777,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
5 700 040,93
UAH з ПДВ
|
5 700 040,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані" #37319955 |
Відхилено |
4 793 666,75
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 16:04
|
ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #34572021 |
Відхилено |
5 189 999,99
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 15:51
|
ПП Ефект #30887436 |
Відхилено |
5 190 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 15:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД #21735964 |
Відхилено |
5 277 777,77
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 11:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд #40299777 |
Переможець |
5 700 040,93
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 11:48
|
Дод.угода №3 від 17.09.2020.pdf | укладений |
18 вересня 2020 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2020 10:12
|
Дод.угода № 2 від 03.06.20.pdf | зміни до договору |
03 червня 2020 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:22
|
Дод.угода № 1 від 24.12.19.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 10:05
|
Договір № 54-19 від 02.10.19.pdf | укладений |
02 жовтня 2019 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2019 році. Ціна договору після внесення змін - 5700040,93 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 54/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника, внесення змін в порядок здійснення оплати, прав та обов'язків сторін. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 5700040,93 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 54/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
5 695 123,91
UAH (в тому числі ПДВ 949 187,31 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із завершенням виконання Підрядником робіт на об'єкті. |