Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання (Активне мережеве обладнання)
Очікувана вартість
9 663 019,00 UAH
UA-2019-08-14-000922-a 22cf75d94441435c89ba15c270e8de8f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мирослава Осадча

+380445941157 mosadcha@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Мирослава Осадча
+380445941157
mosadcha@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 14:45
Очікувана вартість: 9 663 019,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 289 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 штука
Мережеве обладнання (Активне мережеве обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов проекту договору, наведеного в Додатку № 3 до тендерної документації Аванс 10 Банківські 70
Поставка товару Відповідно до умов проекту договору, наведеного в Додатку № 3 до тендерної документації Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 12:38
ОГОЛОШЕННЯ 411.pdf
14 серпня 2019 12:38
ТД 411.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 11:20
Дата відповіді: 15 серпня 2019 14:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо поставлених запитань повідомляємо наступне:
- в формі пропозиції щодо ціни, наведеної Замовником в Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що у разі, якщо Учасником запропоновано еквівалент предмета закупівлі то Учасник в стовпчику таблиці " Найменування предмета закупівлі (тип пристрою, марка, модель, виробник)" повинен зазначити його найменування та ін.;
- брати участь в процедурі закуупівлі мають можливість на рівних умовах як юридичні особи так і фізичні особи-підприємеці. Розгляд та оцінка пропозицій учасників відбувається відповідно до умов Документації.
Форма проведення закупівлі
Дата подання: 19 серпня 2019 15:51
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:44
Скажіть будь ласк, в формі проведення закупівлі вказанно - Допорогові закупівлі, це помилка? Допорогова закупівля – закупівлі до 200 тис. грн на рік для товарів і послуг та до 1,5 млн грн для робіт. Для замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, пороги складають 1 млн грн для товарів та послуг і 5 млн грн для робіт. Прохання роз'яснити та внести зміни за необхідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо вищезазначеного повідомляємо наступне,
АБ "УКРГАЗБАНК" не являється Замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі".
Разом з тим зазначаємо, що засади організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АБ «УКРГАЗБАНК» визначаються актами внутрішнього регулювання Банку з дотриманням принципів здійснення закупівель, встановлених нормами чинного законодавства України.
Мережеве обладнання Сisco
Дата подання: 19 серпня 2019 16:04
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:50
Скажіть будь ласка чи розглядається як альтернатива (або еквівалент) обладнання іншого виробника- наприклад Juniper?
Відповідь: Замовник використовує обчислювальну мережу та мережеві системи (у тому числі - критичні), що базуються на архітектурі апаратного та програмного забезпечення Cisco. Залучення та використання обладнання інших виробників, що не є гарантовано сумісним з критичними апаратними чи програмними компонентами систем Cisco може призвести до погіршення роботи систем та сервісів банку.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 7 436 860,00
UAH з ПДВ
7 436 860,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" 9 006 748,80
UAH з ПДВ
8 706 782,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 10:23
2.7. Повноваження підпису.zip
05 вересня 2019 10:23
2.4. Довідка працівники.pdf
05 вересня 2019 10:23
2.1. Пропозиція_аукціон.pdf
22 серпня 2019 14:43
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Відхилено 7 436 860,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:04
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"
#20032321
Переможець 8 706 782,40
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 14:56

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"
#20032321
8 706 782,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 411 25.09.2019.pdf укладений
25 вересня 2019 16:11