Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтні роботи комунальної установи Романівської районної ради «Романівський районний Будинок культури»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000876-a 9f43c888896d4c7ba8052a5e1ac05d22
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Присяжнюк

+380968316297 viddilkultromaniv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор культури Романівської РДА Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02227713
Місцезнаходження: 13001, Україна , Житомирська обл., смт. Романів, вул. Фрунзе, 1
Контактна особа: Наталія Присяжнюк
+380968316297
viddilkultromaniv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (ідентифікатор закупівель:
UA-2019-07-08-001502-b та UA-2019-07-25-002320-b, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 12:40
Оскарження наміру укласти договір: 25 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонтні роботи комунальної установи Романівської районної ради «Романівський районний Будинок культури» (обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13001, Україна, Житомирська область, смт.Романів, Графа Ілінського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 67 Календарні 100

Тендерна документація

14 серпня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 12:25
ТЗ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-12-000003 ● 9d1d6fadc4964e4499d09fad0930e6f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019 11:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.09.2019
№ 50

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2019 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-08-14-000876-a від 14.08.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-19 11:39:01

Відповідь на висновок моніторингу.

В зв'зку зі зміною ключів файлових на апаратні виникла затримка у підписі документів.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зі зміною ключів файлових на апаратні виникла затримка у підписі документів. Не можливо було завантажити додатки до договору у зв'язку з технічним збоєм у роботі електронної системи закупівель.

2019-09-19 16:10:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2019-10-08 09:56:45

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУР"
#13300442
Переможець 250 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 12:40

Документи

14 серпня 2019 12:40
Електронний підпис
14 серпня 2019 12:37
6..pdf
14 серпня 2019 12:37
Протокол ТК намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 12:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУР"
#13300442
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 12:40
Електронний підпис
14 серпня 2019 12:37
6..pdf
14 серпня 2019 12:37
Протокол ТК намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 15:24
DY.pdf укладений
02 жовтня 2019 15:20
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:32
договір №8.pdf укладений
05 вересня 2019 15:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: В звязку із встановленими порушеннями державною аудиторською службою України, що відображені у висновку про результати моніторингу закупівлі договір підряду № 8 від 05 вересня 2019р. уважати розірваним між Замовником та Підрядником з 02 жовтня 2019р.