Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор культури Романівської РДА Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 02227713 |
Місцезнаходження: | 13001, Україна , Житомирська обл., смт. Романів, вул. Фрунзе, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Присяжнюк +380968316297 viddilkultromaniv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
UA-2019-07-08-001502-b та UA-2019-07-25-002320-b, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 12:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 67 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
14 серпня 2019 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 12:25 |
ТЗ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-12-000003 ● 9d1d6fadc4964e4499d09fad0930e6f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2019 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2019
№ 50
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2019 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-08-14-000876-a від 14.08.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-19 11:39:01
Відповідь на висновок моніторингу.
В зв'зку зі зміною ключів файлових на апаратні виникла затримка у підписі документів.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зі зміною ключів файлових на апаратні виникла затримка у підписі документів. Не можливо було завантажити додатки до договору у зв'язку з технічним збоєм у роботі електронної системи закупівель.
2019-09-19 16:10:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2019-10-08 09:56:45
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУР" #13300442 |
Переможець |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 15:24
|
DY.pdf | укладений |
02 жовтня 2019 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 15:32
|
договір №8.pdf | укладений |
05 вересня 2019 15:28
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | В звязку із встановленими порушеннями державною аудиторською службою України, що відображені у висновку про результати моніторингу закупівлі договір підряду № 8 від 05 вересня 2019р. уважати розірваним між Замовником та Підрядником з 02 жовтня 2019р. |