Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
3 435 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000787-c dd3e3310438f435ca1818665f9f9dedf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:52
Очікувана вартість: 3 435 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР 3 420 000,00
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТМАКС 2010" 3 331 950,00
UAH з ПДВ
3 331 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕО" 3 434 940,00
UAH з ПДВ
3 434 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІНЕРО ТРЕЙД" 3 435 000,00
UAH з ПДВ
3 435 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 09:30
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:27
Документи від переможця
30 серпня 2019 13:31
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:29
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 13:29
Licenziya.zip
29 серпня 2019 13:29
Dovirenist_.zip
29 серпня 2019 13:29
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2019 13:29
Опис послуг.pdf
29 серпня 2019 13:29
Лист-згода.pdf
29 серпня 2019 13:29
витяг пдв.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

ТОВ "АРТМАКС 2010"

ТОВ "БЕО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІНЕРО ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
Переможець 3 200 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 08:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 08:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 15:03
ЗВІТ Екватор 19692.docx укладений
06 лютого 2020 15:03
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 17:33
Договор 19692.pdf укладений
24 вересня 2019 17:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 640 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 106 666,67 UAH)