Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №75 Вінницької міської ради" по вул. 600-річчя,62 в м. Вінниця
Очікувана вартість
17 575 772,00 UAH
UA-2019-08-14-000656-c d6eb4559a5184b49aec5031cd05dc957
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Андрій Володимирович

0432671709 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Гринчук Андрій Володимирович
0432671709
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:31
Очікувана вартість: 17 575 772,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 757,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2522 м.кв.
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №75 Вінницької міської ради" по вул. 600-річчя,62 в м. Вінниця (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул. 600-річчя,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45214100-1 — Будівництво дитячих садків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 15:41
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:40
зміни до ТД ДНЗ№75.docx
23 серпня 2019 15:40
ТД ДНЗ№75.doc
16 серпня 2019 10:47
зміни до ТД ДНЗ№75.docx
14 серпня 2019 16:19
ДНЗ №75.ims
23 серпня 2019 15:41
Електронний підпис
16 серпня 2019 10:47
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:19
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:40
зміни до ТД ДНЗ№75.docx
23 серпня 2019 15:40
ТД ДНЗ№75.doc
16 серпня 2019 10:47
ТД ДНЗ№75.doc
14 серпня 2019 16:19
ТД ДНЗ№75.doc
16 серпня 2019 10:47
зміни до ТД ДНЗ№75.docx
14 серпня 2019 16:19
ДНЗ №75.ims

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

не закона вимога
Дата подання: 17 серпня 2019 16:23
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:48
Відповідно до розділу 3 частини 1 тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які необхідно подати учасникам процедури закупівлі для підтвердження відповідні кваліфікаційним критеріям. Зокрема, пунктом 1.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовником визначено,що учасники для підтвердження того,що він має обладнання та матеріально-технічну базу має подати в складі тендерної пропозиції копії нотаріально посвідчених договорів АРЕНДИ. Згідно ст.. 29 ЦК України правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Друга частина статті 793 ЦК України, передбачає обов'язкове нотаріальне посвідчення договорів найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), які укладені на три роки і більше. Тобто договори, строком до трьох років обов'язкового нотаріального посвідчення не вимагають. Частина 2 статі 799 ЦК України, норми параграфу 5 глави 30 ГК України не встановлюють вимог щодо нотаріального посвідчення договорів оренди транспортних засобів у сфері господарювання, тобто у відношенні договорів оренди транспортних засобів, укладених юридичними особами, ЦК України та ГК України не вимагають обов'язкового нотаріального посвідчення. Оскільки учасником договори оренди обладнання та матеріально-технічної бази, укладені строком на два роки і одинадцять місяців, про що свідчить його зміст, тому чи потрібно такому учаснику нотаріально посвідчувати вищевказані договори оренди, щоб підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, в розумінні п. 4 ст. 16 Закон України "Про публічні закупівлі"?. Дякую за юридично грамотну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога не порушує чинне законодавство України
не закона вимога
Дата подання: 17 серпня 2019 16:24
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:48
Відповідно до розділу 3 частини 1 тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які необхідно подати учасникам процедури закупівлі для підтвердження відповідні кваліфікаційним критеріям. Зокрема, пунктом 1.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовником визначено,що учасники для підтвердження того,що він має обладнання та матеріально-технічну базу має подати в складі тендерної пропозиції копії нотаріально посвідчених договорів АРЕНДИ. Згідно ст.. 29 ЦК України правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. Друга частина статті 793 ЦК України, передбачає обов'язкове нотаріальне посвідчення договорів найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), які укладені на три роки і більше. Тобто договори, строком до трьох років обов'язкового нотаріального посвідчення не вимагають. Частина 2 статі 799 ЦК України, норми параграфу 5 глави 30 ГК України не встановлюють вимог щодо нотаріального посвідчення договорів оренди транспортних засобів у сфері господарювання, тобто у відношенні договорів оренди транспортних засобів, укладених юридичними особами, ЦК України та ГК України не вимагають обов'язкового нотаріального посвідчення. Оскільки учасником договори оренди обладнання та матеріально-технічної бази, укладені строком на два роки і одинадцять місяців, про що свідчить його зміст, тому чи потрібно такому учаснику нотаріально посвідчувати вищевказані договори оренди, щоб підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, в розумінні п. 4 ст. 16 Закон України "Про публічні закупівлі"?. Дякую за юридично грамотну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога не порушує чинне законодавство України

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-000656-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ТЕНЗОР", Код ЄДРПОУ:13309578
Дата подання: 15 серпня 2019 19:34
дискримінаційні вимоги
Відповідно до вимог тендерної документації замовник вимагає від учасників надати інформацію про виконання аналогічних договорів, при цьому аналогічними договорами вважаються договори з проведення реконструкції (термомодернізації) громадських будівель, які передбачали утеплення покрівлі, стін тощо. Однак, зазначена вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників тому що будинки і споруди поділяють за призначенням на дві великі групи: цивільні й виробничі. В свою чергу, цивільні будинки та споруди поділяються на житлові й громадські, а виробничі – на промислові й сільськогосподарські Замовник встановивши вимогу у тендерній документації про те, що він буде вважати аналогічними договорами лише договора з реконструкції (термомодернізації) громадських будівель обмежує круг учасників, що призводить до їх дискримінації, що є грубим порушенням вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо нести зміни до тендерної документації виключивши із неї вищевказані дискримінаційні вимоги.
В разі не усунення дискримінаційних вимог із тендерної документації з метою запобігання корупційним діям і зловживанням посадовими обов’язками відповідальними особами замовника ми будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2019 15:45
Вимога не є дискримінаційною та відповідає чинному законодавству

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000010 ● aa14e0e061b54ff097950ad9b1cff13d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2019 № 287

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-08-14-000656-c 14.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-21-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


21.02.2020 №8


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 24 лютого 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-08-14-000656-с та UA-2019-08-23-002066-с, здійснених Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

2020-02-21 10:16:57


Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Арка-ПТФ 13 804 890,00
UAH з ПДВ
13 804 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПРЕДОМ 14 906 233,39
UAH з ПДВ
14 906 233,39
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 15 804 000,00
UAH з ПДВ
15 804 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 14:48
Електронний підпис
11 вересня 2019 14:43
Документи переможця
30 серпня 2019 15:46
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:33
Відгуки копії - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Додаток-2.pdf
30 серпня 2019 15:32
Додаток-1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Довідка опис послуг - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
9.Лист-згода з Ст 17 - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Цінова пропоз75 - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 15:32
Накази на зарплату - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Договірна ціна - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Диплом Шевчик - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Диплом Ціперко - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Диплом Печериця - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Диплом Машницька - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
Диплом Горохова - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.34Відгук ДНЗ 27 - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.33Договір ДНЗ 27 - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.32Відгук 6 центр - 1 - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.30Відгук 5 центр - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.29Договір ЦПМСД 5 - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.27Посвідчення - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.25охорона праці інж - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.23Трудові робітники.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.18Багрій - 1.pdf
30 серпня 2019 15:32
2.17Договори ЦПХ - 1 - 1.pdf
30 серпня 2019 15:31
Ліцензія оригінал.pdf
30 серпня 2019 15:31
Ліцензія копія.pdf
30 серпня 2019 15:31
Підписаний_Лицензия (2).pdf
30 серпня 2019 15:31
Підписаний_G0819-6509-GL_tender.pdf
30 серпня 2019 15:31
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

30 серпня 2019 12:53
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2019 12:53
Установчий документ.pdf
30 серпня 2019 12:53
Протокол НР.7Z
30 серпня 2019 12:53
Паспорт та код.pdf
30 серпня 2019 12:53
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 серпня 2019 12:53
Ліцензія.pdf
30 серпня 2019 12:53
Лист для клієнтів.7z
30 серпня 2019 12:53
Гарантія 14176-19.7z
30 серпня 2019 12:53
Витяг.pdf
30 серпня 2019 12:53
Витяг із Статуту.7z
30 серпня 2019 12:53
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Арка-ПТФ

ТОВ СПРЕДОМ

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Арка-ПТФ
#34722208
Відхилено 13 804 890,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 17:29
ТОВ СПРЕДОМ
#39177989
Переможець 14 906 233,39
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПРЕДОМ
#39177989
14 906 233,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 09:49
договір ДНЗ№75.PDF укладений
27 вересня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:18
додаткова №5 ДНЗ№75.PDF зміни до договору
11 серпня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:55
додаткова №4 ДНЗ№75.PDF зміни до договору
13 лютого 2020 15:55
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 09:45
додаткова №3 ДНЗ№75.PDF зміни до договору
20 грудня 2019 09:43
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 11:53
додаткова №2 ДНЗ№75.PDF зміни до договору
16 жовтня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 16:28
додаткова №1 ДНЗ№75.PDF зміни до договору
04 жовтня 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 23/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML