Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші виробничі бланки
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000549-a d4757fc87845416a9777d718fe2614bc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Мірошніченко

+380509505400 miroshnichenko-so@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі полтавської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21061678
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. 1100 річчя Полтави, 2
Контактна особа: Світлана Олексіївна Мірошніченко
+380509505400
miroshnichenko-so@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288500 одиниця
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, За адресою складу Полтавської дирекції УДППЗ «Укрпошта»6 м. Полтава, вул. Европейська, 150.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником з моменту виконання кожного окремого замовлення впродовж 10 банківських днів з моменту отримання належного оформлених первинних документів (видаткової накладної та рахунку) шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Датою виконання зобов’язань Замовника щодо оплати за кожну окрему партію Товару вважається дата перерахування Замовнику на банківський рахунок Постачальника грошових коштів. Джерело фінансування-кошти товариства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 11:14
Додаток 2 типова ТД нова редакція (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація
Дата подання: 16 серпня 2019 09:11
Дата відповіді: 19 серпня 2019 09:18
Прошу вказати найменування товару. За вашою специфікацією Ви купуєте не бланки, а: Папір газетний , 45 г/м2, Офсетний папір ,120 г/м2 з гладкою поверхнею... Але папір з друком. Що саме необхідно виготовляти?
Відповідь: Плануємо співпрацювати з типографією щодо виготовлення бланків власних зразків : тарифи, технологічні карти, інструкції, аналізи виконання плану доходів, доведення планових завдань до листонош , посвідчення для працівників (кольоровий друк , офсетний папір )та інші . Для виготовлення бланків типографія використовуватиме тип , формат паперу та колір друку , який зазначений в специфікації договору !!!!! Кількість бланків кожного виду також зазначений в специфікаціїї. Тобто, закупка передбачає друк бланків визначеного формату на папері Постачальника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 33 030,00
UAH з ПДВ
33 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 13:53
Договір 0305 (5).PDF
30 серпня 2019 13:53
KMBT_215_02012.pdf
30 серпня 2019 13:53
KMBT_215_02011.pdf
30 серпня 2019 13:53
УСТАН.повідомлення.pdf
30 серпня 2019 13:53
УСТАН .Паспорт.pdf
30 серпня 2019 13:53
KMBT_215_02010.pdf
30 серпня 2019 13:53
KMBT_215_02009.pdf
30 серпня 2019 13:53
KMBT_215_02008.pdf
30 серпня 2019 13:53
KMBT_215_02007.pdf
30 серпня 2019 13:53
KMBT_215_02006.pdf
30 серпня 2019 13:53
KMBT_215_02005.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
30 серпня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій