Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015, 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт стоянки біля центральної міської лікарні (зі сторони ліцею) в місті Нововолинську Волинської області)
Очікувана вартість
850 347,00 UAH
UA-2019-08-14-000400-b 34467e2a264c464483628bc7c4af9050
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарук Таміла Михайлівна

+380679862961 VUKG@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Пушкарук Таміла Михайлівна
+380679862961
VUKG@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1056 м.кв
Капітальний ремонт стоянки біля центральної міської лікарні (зі сторони ліцею) в місті Нововолинську Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, Стоянки біля центральної міської лікарні (зі сторони ліцею)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані послуги (виконані роботи) з Підрядником на підставі "Актів приймання виконаних підрядних робіт" (форма N КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних підрядних робіт" (форма КС N 3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

14 серпня 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцька ДПМК"
#03339331
Переможець 850 347,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 12:41

Документи

14 серпня 2019 12:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:09
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 09:59
Додаткова угода _ 1 від 23.10.2019р.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 09:54
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 13:06
Договір № 230 від 14.08.2019р. укладений
14 серпня 2019 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання робіт в межах виділених коштів
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 941 722,00
UAH (в тому числі ПДВ 156 953,67 UAH)