Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 104 810,00 UAH
UA-2019-08-14-000396-a 2e06c345f2c2479fb66fd5d20dfb47b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Георгійович Оленич

+380984275538 yavoriv.kech@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району)
Код ЄДРПОУ: 07930854
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., м. Яворів, вул. Львівська, 19
Контактна особа: Олександр Георгійович Оленич
+380984275538
yavoriv.kech@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:40
Очікувана вартість: 1 104 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 524,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Під місцем наданням послуг слід розуміти адреси визначені замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Україна, Львівська область, м. Яворів, вул.Львівська,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 10:46
Тендерна документація.docx
23 серпня 2019 10:46
Рішення про внесення змін.docx
14 серпня 2019 10:36
Технічне завдання.docx
14 серпня 2019 10:36
Проект договору.docx
23 серпня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 10:46
Тендерна документація.docx
14 серпня 2019 10:36
Тендерна документація.docx
23 серпня 2019 10:46
Рішення про внесення змін.docx
14 серпня 2019 10:36
Технічне завдання.docx
14 серпня 2019 10:36
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-23-000008 ● 0deaf851ece143c98439a967ef2ccc35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2019 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.09.2019 №160

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2019 № 160
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-14-000396-a 14.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Згідно вимоги тендерної документації учасники повинні надати згоду на включення Істотних умов договору до договору про закупівлю шляхом подання проекту договору, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, наведений у Додатку 5 до даної документації. Проект договору подається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Такий проект договору не містить додатків, а лише зазначається, що додатки є невід’ємною частиною Договору. В тендерній документації не зазначено прямої вимоги для учасника , щодо подання додатків разом з «Проектом договору». Дані документи додаються до договору при його підписанні та публікації. А отже, вимога щодо подання згоди з «Проектом договору» повністю дотримана. 2. Замовником при публікації договору №368 від 16.09.2019року була допущена технічна помилка, а саме неопублікування додатку №1 до договору «Специфікація» . В зв’язку з цим, прийнято рішення про усунення даної невідповідності шляхом підписанням додаткової угоди про затвердження специфікації до вищезазначеного договору.

2019-10-10 16:46:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів 993 830,41
UAH з ПДВ
993 830,41
UAH з ПДВ
Документи
КП Транспортна фірма Львівспецкомунтранс 1 104 810,00
UAH з ПДВ
1 104 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 15:21
довідка з ДФС
23 серпня 2019 13:30
17 тех вимоги.pdf
23 серпня 2019 13:30
16 техогляди.pdf
23 серпня 2019 13:30
14 довкілля.pdf
23 серпня 2019 13:30
13 проект договору.pdf
23 серпня 2019 13:30
5 довідка по ст 17.pdf
23 серпня 2019 13:30
4 довісвід.pdf
23 серпня 2019 13:30
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 16:04
Установчі документи.pdf
30 серпня 2019 16:04
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2019 16:04
ТЧ.pdf
30 серпня 2019 16:04
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 16:04
Персональні дані.pdf
30 серпня 2019 16:04
ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Санком-Львів

КП Транспортна фірма Львівспецкомунтранс

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів
#34711924
993 830,41
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 17:45
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 16:57
додаткова угода0001.PDF зміни до договору
10 жовтня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 10:12
договір сміття.PDF укладений
17 вересня 2019 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору, а саме затвердити специфікацію до договору.
Номер договору про закупівлю: 368
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 993 830,41
UAH (в тому числі ПДВ 165 638,40 UAH)