Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району) |
Код ЄДРПОУ: | 07930854 |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., м. Яворів, вул. Львівська, 19 |
Контактна особа: |
Олександр Георгійович Оленич +380984275538 yavoriv.kech@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 1 104 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 524,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 10:46 |
Тендерна документація.docx | |
23 серпня 2019 10:46 |
Рішення про внесення змін.docx | |
14 серпня 2019 10:36 |
Технічне завдання.docx | |
14 серпня 2019 10:36 |
Проект договору.docx |
23 серпня 2019 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2019 10:46 |
Тендерна документація.docx
|
|||
23 серпня 2019 10:46 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
14 серпня 2019 10:36 |
Технічне завдання.docx
|
|||
14 серпня 2019 10:36 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-23-000008 ● 0deaf851ece143c98439a967ef2ccc35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2019 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2019 №160
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2019 № 160
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-14-000396-a 14.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Згідно вимоги тендерної документації учасники повинні надати згоду на включення Істотних умов договору до договору про закупівлю шляхом подання проекту договору, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, наведений у Додатку 5 до даної документації. Проект договору подається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Такий проект договору не містить додатків, а лише зазначається, що додатки є невід’ємною частиною Договору. В тендерній документації не зазначено прямої вимоги для учасника , щодо подання додатків разом з «Проектом договору». Дані документи додаються до договору при його підписанні та публікації. А отже, вимога щодо подання згоди з «Проектом договору» повністю дотримана. 2. Замовником при публікації договору №368 від 16.09.2019року була допущена технічна помилка, а саме неопублікування додатку №1 до договору «Специфікація» . В зв’язку з цим, прийнято рішення про усунення даної невідповідності шляхом підписанням додаткової угоди про затвердження специфікації до вищезазначеного договору.
2019-10-10 16:46:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Санком-Львів #34711924 |
Переможець |
993 830,41
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 18:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2019 16:57
|
додаткова угода0001.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2019 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 10:12
|
договір сміття.PDF | укладений |
17 вересня 2019 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни до договору, а саме затвердити специфікацію до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |