Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прапор України (Допоміжне екіпірування)
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2019-08-14-000389-b ● 4753a93328e840d793650fe0b62de664
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика |
Код ЄДРПОУ: | 01896702 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9 |
Контактна особа: |
Попкова Юлія +380442054824 juliia.popkova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 3 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування
Джерело фінансування - кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Прапор України (прапорна сітка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2019
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
25 шт
Прапор України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2019
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 11:12 |
Документація - прапор України.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 15 серпня 2019 11:24
Дата відповіді: 15 серпня 2019 16:13
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання.
Запропонований Учасником Товар повинен відповідати технічним вимогам Замовника, заявленим у Документації.
Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Бажаємо успіху!
Дякуємо за питання.
Запропонований Учасником Товар повинен відповідати технічним вимогам Замовника, заявленим у Документації.
Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Бажаємо успіху!
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій