Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі медичні
Очікувана вартість
77 225,00 UAH
UA-2019-08-14-000372-b 19a7dbeeed454e12af1cf8aaea4fe1e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долиняк Яніна Вікторівна

380507363651 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа: Долиняк Яніна Вікторівна
380507363651
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 14:06
Очікувана вартість: 77 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 386,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Меблі медичні (Стіл лабораторний СЛ-2 або аналог – 5 шт.; Шафа медична ШМ-1С або аналог– 1 шт.; Тумба лабораторна мобільна ТП-36 або аналог – 3 шт.; Кушетка процедурна з регульованим підголівником КРП або аналог – 13 шт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Стіл лабораторний СЛ-2 або аналог. Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Габдрахманова,5; вул. Короленка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1 штуки
Шафа медична ШМ-1С або аналог. Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Габдрахманова,5; вул. Короленка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
3 штуки
Тумба лабораторна мобільна ТП-36 або аналог. Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Габдрахманова,5; вул. Короленка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
13 штуки
Кушетка процедурна з регульованим підголівником КРП або аналог. Джерело фінансування - кошти НСЗУ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Габдрахманова,5; вул. Короленка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:27
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 серпня 2019 10:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
14 серпня 2019 11:08
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
15 серпня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:27
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 серпня 2019 10:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
14 серпня 2019 11:08
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Шуман Вадим 69 575,00
UAH з ПДВ
69 575,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ 77 000,00
UAH з ПДВ
77 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

05 вересня 2019 15:52
Пропозиція остаточна.pdf
29 серпня 2019 11:52
Електронний підпис
29 серпня 2019 11:49
Технічний опис.zip
29 серпня 2019 11:49
Пропозиція.pdf
29 серпня 2019 11:49
Відповідність вимогам.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Шуман Вадим

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕРЛАДИН ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Шуман Вадим
#3116425295
Переможець 69 575,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 08:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Шуман Вадим
#3116425295
69 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 15:31
Договір підпис.pdf укладений
16 вересня 2019 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 69 575,00
UAH