Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рис
Очікувана вартість
86 583,00 UAH
UA-2019-08-14-000281-c b4bf85489ca0404b8a5e7e7bb9a1d1f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:53
Очікувана вартість: 86 583,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 865,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кг
Рис шліфований довгий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська обл., Дрогобич, пров. Привокзальний, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Рис шліфований довгий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська обл., Ковель, вул. Ветеранів, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
75 кг
Рис шліфований довгий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82482, Україна, Львівська обл., Моршин, вул. Вокзальна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кг
Рис шліфований довгий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89022, Україна, Закарпатська обл., Кострино, (0501012178)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
50 кг
Рис шліфований довгий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
50 кг
Рис шліфований круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська обл., Дрогобич, пров. Привокзальний, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
150 кг
Рис шліфований круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35704, Україна, Рівненська обл., Здолбунів, вул. Міцкевича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кг
Рис шліфований круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Талінська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
625 кг
Рис шліфований круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська обл., Ковель, вул. Ветеранів, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
Рис шліфований круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Закарпатська обл., Мукачево, вул. Крилова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кг
Рис шліфований круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35704, Україна, Рівненська обл., Здолбунів, вул. І. Гончара, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
50 кг
Рис шліфований круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська обл., Рівне, вул. 16 Липня, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
5 кг
Рис шліфований круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76495, Україна, Івано-Франківська обл., с. Хриплин, вул. Марковецька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кг
Рис шліфований круглий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89022, Україна, Закарпатська обл., Кострино, (0501012178)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
Рис пропарений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Левандівська, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
Рис пропарений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 12:38
1219598651 ТД (Рис).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-20-000049 ● a5b11bf9ff89490091794083e9931b23
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 09:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.02.2020 № 37

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-14-0000281-c 14.08.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-21 15:16:29

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-08-14-000281-c, яка проводилася регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі рису укладено з переможцем торгів (ПП "ТОВАРНА БАЗА") договір поставки № Л/НХ-19452/НЮ від 26.09.2019 (далі – Договір № Л/НХ-19452/НЮ) на суму 86 170,00 гривень.
За умовами п. 5.2 Договору № Л/НХ-19452/НЮ поставка товару проводиться партіями протягом не більше 10 днів на підставі наданої письмової рознарядки/заявки покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності покупця до приймання продукції. Пунктом 5.5 Договору № Л/НХ-19452/НЮ визначено, що датою поставки товару вважається дата підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Відповідно до умов п. 4.1 Договору № Л/НХ-19452/НЮ розрахунки проводяться у безготівковій формі за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, оплата здійснюється покупцем протягом 30 банківських днів з дати реєстрації постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. За п. 4.3 Договору Л/НХ-19452/НЮ датою оплати вважається дата перерахування покупцем коштів на рахунок постачальника.
Також умовами укладеного Договору № Л/НХ-19452/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати») за процедурою закупівлі UA-2019-08-14-000281-c встановлено, що за договором № Л/НХ-19452/НЮ на рахунок ПП «Товарна База» перераховано 6360 гривень.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором № Л/НХ-19452/НЮ, в якому обсязі ?
2. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № Л/НХ-19452/НЮ (зазначити які саме та коли) ?
3. У разі виконання сторонами Договору № Л/НХ-19452/НЮ договірних зобов’язань в повному обсязі - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-27 14:40:38

Рис

14.08.2019 року тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі рису, оголошення якої оприлюднена на на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-08-14-0004281-с).
Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база». 26.09.2019 року укладено договір №Л/НХ-19452/НЮ.
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 15888,00 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 6360,00 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19452/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання вимог статті 4 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛИШИН ПЕТРО ЯРОСЛАВОВИЧ" 81 375,00
UAH
81 375,00
UAH
Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА" 86 170,00
UAH
86 170,00
UAH
Документи
ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ" 86 546,00
UAH
86 546,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 12:02
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 12:02
Медична книжка водія.pdf
28 серпня 2019 12:02
Витяг з ЄДР.pdf
28 серпня 2019 12:02
Виписка.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 13:40
Довідка ДПІ 10.09.pdf
11 вересня 2019 13:40
Довідка МВС 19.08.19.pdf
28 серпня 2019 15:19
Технічна специфікація.pdf
28 серпня 2019 15:19
Довідка про товар.pdf
28 серпня 2019 15:19
Реєстр документів.pdf
28 серпня 2019 15:19
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 15:19
Копія виписки з ЄДР.pdf
28 серпня 2019 15:19
Копія витягу з ЄДР.pdf
28 серпня 2019 15:19
Статут.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 16:20
Технічна специфікація.pdf
28 серпня 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 16:20
Статут Оригінал.pdf
28 серпня 2019 16:20
Реєстр документів.pdf
28 серпня 2019 16:20
Дані про товар.pdf
28 серпня 2019 16:20
Витяг з ЄДПРОУ 05.08.2019.pdf
28 серпня 2019 16:20
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛИШИН ПЕТРО ЯРОСЛАВОВИЧ"

ПП "ТОВАРНА БАЗА"

ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛИШИН ПЕТРО ЯРОСЛАВОВИЧ"
#3150022851
Відхилено 81 375,00
UAH
10 вересня 2019 17:40
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
Переможець 86 170,00
UAH
10 вересня 2019 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
86 170,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 09:34
Договір.pdf укладений
27 вересня 2019 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 240,00
UAH