Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрокардіографи
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000119-c f33f08919ec641258dfda654ff613c55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:23
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Електрокардіографи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33121500-9 — Електрокардіографи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000034 ● 8ee029fd0cea4d47b609ddca35befe5b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

22.08.2019 №43

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.08.2019 № 43


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15
UA-2019-08-14-000119-c
14.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель




Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-23 10:46:29

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Електрокардіографи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-14-000119-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чим керувався замовник при визначенні предмету закупівлі «Електрокардіографи» за показником шостого знаку (ДК 021:2015: 33121500-9 — Електрокардіографи)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-28 17:59:21

Наказ управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.08.2019 № 43

Про початок моніторингу закупівлі товару (UA-2019-08-14-000119-с)

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-28 18:09:34

Наказ управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.08.2019 № 43 щодо моніторингу закупівлі товару (UA-2019-08-14-000119-с)

Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області згідно наказу від 22.08.2019 № 43 розпочато моніторинг закупівлі товару (UA-2019-08-14-000119-с) щодо визначення предмета закупівлі.
Тендерним комітетом комунального закладу «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (Далі – КЗ «ІФОЦЕМД та МК», заклад) оголошено вищевказану закупівлю товару, а саме електрокардіографів в кількості 16 шт. на очікувану суму закупівлі 1 000 000,0 гривень. Предмет закупівлі – Електрокардіографи (33121500-9) визначено на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Як наслідок, при оголошенні закупівлі зазначено конкретну назву товару. За показником четвертої цифри за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» предмет закупівлі – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33120000-7).
Враховуючи вищевказане та п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, просимо Вас при проведенні моніторингу закупівлі врахувати, що тендерним комітетом КЗ «ІФОЦЕМД та МК» при оголошенні процедури закупівлі та зазначенні конкретної назви товару не було мети спотворити результати торгів, чи уникнути статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень), не було мети надати перевагу одному з учасників (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі), принципи здійснення закупівель не порушено.
При оголошенні закупівлі тендерним комітетом предмет закупівлі зазначено за показником шостої цифри основного словника та четвертої цифри відповідно.
Враховуючи вище вказане, просимо Вас посприяти у завершенні процедури закупівлі, що проводиться закладом (початок аукціону 30.08.2019, 13:23 год.).
Дякуємо Вам за співпрацю та взаєморозуміння.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-28 18:34:31

Наказ управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.08.2019 № 43.

Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області згідно наказу від 22.08.2019 № 43 розпочато моніторинг закупівлі товару (UA-2019-08-14-000119-с) щодо визначення предмета закупівлі.
Тендерним комітетом комунального закладу «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (Далі – КЗ «ІФОЦЕМД та МК», заклад) оголошено вищевказану закупівлю товару, а саме електрокардіографів в кількості 16 шт. на очікувану суму закупівлі 1 000 000,0 гривень. Предмет закупівлі – Електрокардіографи (33121500-9) визначено на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Як наслідок, при оголошенні закупівлі зазначено конкретну назву товару. За показником четвертої цифри за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» предмет закупівлі – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33120000-7).
Враховуючи вищевказане та п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, просимо Вас при проведенні моніторингу закупівлі врахувати, що тендерним комітетом КЗ «ІФОЦЕМД та МК» при оголошенні процедури закупівлі та зазначенні конкретної назви товару не було мети спотворити результати торгів, чи уникнути статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень), не було мети надати перевагу одному з учасників (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі), принципи здійснення закупівель не порушено.
При оголошенні закупівлі тендерним комітетом предмет закупівлі зазначено за показником шостої цифри основного словника та четвертої цифри відповідно.
Враховуючи вище вказане, просимо Вас посприяти у завершенні процедури закупівлі, що проводиться закладом (початок аукціону 30.08.2019, 13:23 год.).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи те, що тендерна пропозиція приватного підприємства «Глорія-ІВ» (ЄДРПОУ - 34084429), як найбільш економічно вигідна та відповідає вимогам тендерної документації відкритих торгів, статті 16 та статті 17 Закону, у відкритих єдиних державних реєстрах відсутня інформація про відхилення учасника, рішенням тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 06 вересня 2019 року № 57) приватне підприємство «Глорія-ІВ» (ЄДРПОУ - 34084429, юридична адреса: 76018, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Галицька 149/5, фактична адреса: 76008, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 7 а) визначено переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі товару за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33121500-9 – Електрокардіографи та відповідно прийнято рішення про намір укласти з переможцем - приватним підприємством «Глорія-ІВ» на закупівлю товару. Прийняте рішення щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів приватного підприємства «Глорія-ІВ» тендерний комітет вважає правильним та аргументує наступним чином. Відповідно до розділу 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 14.08.2019 № 54) формальними, несуттєвими вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки допущені учасником в документах в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимогами цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.; - відсутність нумерації сторінок пропозиції; - відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами-установами); - технічні помилки та описки. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - зазначення неправильної форми документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Наприклад, у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника; - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Переможцем процедури закупівлі дійсно не надано лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі. Проте переможцем - приватним підприємцем «Глорія – ІВ» відповідно до вимог тендерної документації (Додатку 1) підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання в складі тендерної пропозиції договору, укладеного з КП «Городенківський некомерційний центр первинної медичної допомоги» від 31 травня 2019 року № ГЛ-134, видаткової накладної на відпуск товару КП «Городенківський некомерційний центр первинної медичної допомоги» від 31 травня 2019 № ГЛ-0000238 та листа-відгуку за вищевказаним договором керівника КП «Городенківський некомерційний центр первинної медичної допомоги» від 20.08.2019 № 538/01-19 та договору, укладеного з КНП «Міська дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» від 06 серпня 2019 року № ГЛ-245, видаткової накладної на відпуск товару КНП «Міська дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» від 18 серпня 2019 року № ГЛ-0000245 та листа-відгуку за вищевказаним договором керівника «Міська дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» від 27.08.2019 № 01-09/377. Таким чином, інформація про виконання аналогічного договору, яка повинна бути відображена в листі довільної форми, фактично відображена в інших вищевказаних документах (договорах, видаткових накладних, листах-відгуках. Як наслідок, не надання переможцем - приватним підприємством «Глорія-ІВ» листа в довільній формі з інформацію про виконання аналогічного договору можна віднести до формальних, несуттєвих (незначного характеру) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Замовником залишено за собою право не відхиляти пропозицію торгів та гарантовано дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вирішили: 1. У зв’язку з оприлюдненим 10 вересня 2019 року висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами моніторингу закупівлі товару (UA-2019-08-14-000119-с) згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33121500-9 – Електрокардіографи на сайті Уповноваженого органу оприлюднити відповідь та вказаний протокол засідання тендерного комітету від 13.09.2019 року № 58.

2019-09-16 16:25:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ" 998 900,64
UAH з ПДВ
986 882,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Колодницька Галина Василівна 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 19:26
Електронний підпис
28 серпня 2019 19:25
12_Документи на товар.pdf
28 серпня 2019 19:25
10_Листи мтв.pdf
28 серпня 2019 19:25
11_Сертифікат інженера.pdf
28 серпня 2019 19:25
8_Таблиця мтв.pdf
28 серпня 2019 19:25
7_Проект договору.pdf
28 серпня 2019 19:25
6_Інші довідки.pdf
28 серпня 2019 19:25
5_Ст. 17.pdf
28 серпня 2019 19:25
1_Реєстр.pdf
28 серпня 2019 19:25
2_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Глорія-ІВ"

Фізична особа - підприємець Колодницька Галина Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
Переможець 986 882,40
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
986 882,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 11:44
Додаткова угода з ПП Глорія ІВ від 20 вересня 2019 року № 1 до Договору від 17 в (1).pdf зміни до договору
20 вересня 2019 11:44
Договір з ПП Глорія ІВ від 17 вересня 2019 року № 224 (1).pdf зміни до договору
20 вересня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 09:29
Договір з приватним підприємством Глорія ІВ від 17 вересня 2019 № 224.pdf укладений
17 вересня 2019 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КЗ "ІФОЦЕМД та МК" підписано з ПП "Глорія-ІВ" додаткову угоду від 20.09.2019 № 1, в якій у зв’язку з виявленою опискою у загальній сумі по специфікації (цифрами та прописом) у Додатку № 1 до Договору поставки товарів від 17.09.2019р. № 224 замінено загальну суму на: Загальна сума по специфікації 986882 грн. 40 коп. (дев’ятсот вісімдесят шість тисяч вісімсот вісімдесят дві гривні 40 копійок)
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 986 882,40
UAH (в тому числі ПДВ 64 562,40 UAH)