ЛОТ 1: комп’ютерне обладнання для КП ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР; ЛОТ 2: комп’ютерне обладнання для Відділу освіти Попаснянської РДА
Очікувана вартість
156 511,00 UAH
UA-2019-08-13-001545-b ab7fe5e8a04c478a9e3ad386e05d5f4b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плохенко Людмила Миколаївна

380647432986 plohenko.lydmila@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21829079
Місцезнаходження замовника: 93300, Україна, Луганська обл., Попасна, пл. Миру, 2
Контактна особа замовника: Плохенко Людмила Миколаївна
380647432986
plohenko.lydmila@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 156 511,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

13 серпня 2019 22:24
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2019 22:23
Тендерна документація.doc

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: комп’ютерне обладнання для КП ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 76 271,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 76,27 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 комп.
комп’ютерне обладнання для КП ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 20 банківських днів з дня поставки (передачі) товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:01
Дата відповіді: 15 серпня 2019 00:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику 1) відповідно до тендерної документації та Закону України, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”; тобто учасник може пропонувати будь яку торгвельну марку тощо, що відповідають технічним вимогам (є ідентичними або ліпшими) 2) тендерна пропозиція містить інформацію, згідно Вашої вимоги; 3) Учасників всіх форм власності можуть приймати участь у закупівлі. Пропозиції платників і неплатників ПДВ розглядаються відповідно до вимог закону. Ціна аукціону є остаточною

Інформація про відміну

Дата відміни
29 серпня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку