Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Допоміжне комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
11 100,00 UAH
UA-2019-08-13-001213-b 9ef089da5504410b855d61db70610d43
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 11 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Допоміжне комп'ютерне обладнання - за кодом СPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 Одиниця
Допоміжне комп'ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти підприємства.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Володимирська, 51-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється по факту поставки з відтермінуванням платежу до 10-ти банківських днів у національній валюті України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:08
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На питання 1 повідомляємо, що товар має відповідати технічним вимогам та характеристикам додатку 1.
На питання 2 та 3 повідомляємо, що вимоги до Учасників зазначені в Оголошенні про закупівлю. Також повідомляємо, якщо Учасник закупівлі є ФОП, то в своїй діяльності має керуватися чинним законодавством України та відповідати вимогам ст.. 291-4 ПКУ, оскільки Замовник є юридичною особою та платником ПДВ відповідно до п. 5 Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 11 100,00
UAH з ПДВ
11 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 17:11
Лист-згода.pdf
19 серпня 2019 17:11
Лист _ гарантія.pdf
19 серпня 2019 17:11
1585473.jpg
19 серпня 2019 17:11
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 серпня 2019 17:11
b330-silent-plus.png
19 серпня 2019 16:22
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 11 100,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 08:15

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 08:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
11 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір поставки № 7 від 18.09.2019 на допоміжне комп`ютерне обладнання.pdf укладений
19 вересня 2019 12:34