Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратна частина
Очікувана вартість
330 157,24 UAH
UA-2019-08-13-001160-b 2d32182a1e02494fb1c91f63a61b88b7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дехтяренко Наталія Борисівна

380442076176 vtp.kte@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, площа І. Франка, 5
Контактна особа: Дехтяренко Наталія Борисівна
380442076176
vtp.kte@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 16:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 330 157,24 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місце поставки Товару:
ЛОТ 1-5 – структурні підрозділи КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», м. Київ, 01001.

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Комп'ютерні комплектуючі
Опис предмету закупівлі:
Строк поставки Товару: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів після замовлення Покупця.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 222 547,93 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 225,48 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 серпня 2019 12:56
Закінчення: 21 серпня 2019 13:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Комп'ютерні комплектуючі
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Згідно Технічних вимог
Дата доставки: 30 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:11
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) предмета закупівлі, якщо їх якісні характеристики не гірші, а технічні параметри відповідають тим, що зазначені в технічних вимогах.
Оцінка поданих пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівель за запропонованими цінами незалежно від того чи є суб'єкт господарювання платником ПДВ або неплатником ПДВ. Таким чином за результатами закупівлі укладається договір з переможцем за ціною, визначеною електронною системою закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 202 999,20
UAH з ПДВ
200 773,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗЕРНІЙ ВАЛЕНТИНА ДМИТРІВНА" 214 151,28
UAH з ПДВ
202 835,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 17:01
Цінова оновлена.pdf
19 серпня 2019 13:09
Електронний підпис
19 серпня 2019 13:07
Копія Статуту.pdf
19 серпня 2019 13:07
Копія Витягу ПДВ.pdf
19 серпня 2019 13:07
Копія Виписки з ЄДР.pdf
19 серпня 2019 13:07
06. Цінова.pdf
19 серпня 2019 13:07
04. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ЗЕРНІЙ ВАЛЕНТИНА ДМИТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 200 773,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 13:44

Документи

23 серпня 2019 13:44
переможець 3021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
200 773,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2019 13:44
переможець 3021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 1658ДТСІТ-19 від 09.09.19.pdf укладений
10 вересня 2019 16:24