Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці, банкетки, м'які крісла, диван-офісний
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2019-08-13-001148-b 63d0a07a40a24e5e8e0801fc08d92a56
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новікова Валентина Іванівна

380445158314 rudik.desna2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Деснянського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 21467676
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, Драйзера, 19
Контактна особа: Новікова Валентина Іванівна
380445158314
rudik.desna2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

згідно доданого оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штуки
Стільці, банкетки, м'які крісла, диван-офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, місто Київ, Київ, вул. Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк
Дата подання: 13 серпня 2019 17:41
Дата відповіді: 15 серпня 2019 10:25
Який строк поставки ? и чи можливо подавати пропозицію без однієї позиції ?
Відповідь: 1. Строк поставки товару вказаний в оголошенні.
2. Замовник розглядатиме пропозиції, подані на весь обсяг товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:12
Дата відповіді: 15 серпня 2019 10:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На торги допускаються всі торгові марки та моделі, технічні характеристики, яких повністю відповідають вимогам замовника.
2. При оголошенні допорогових закупівель замовник керується Інструкцією, затвердженою Наказом ДП Прозоро від 19.03.2019 №10. Визначених Вами вимог зазначена інструкція не містить.
3. До участі в закупівлях допускаються всі учасники, також ФО-П неплатники ПДВ. Ціна неплатника ПДВ розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 193 692,00
UAH з ПДВ
193 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 15:04
cт.17.PDF
22 серпня 2019 15:04
Файл (22).PDF
22 серпня 2019 15:04
сертифікат ISO.pdf
22 серпня 2019 15:04
CанГигРичмен.jpg
22 серпня 2019 15:04
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
22 серпня 2019 15:04
zakljuchenie_sjes_shkol_naja_mebel_nsu.pdf
22 серпня 2019 15:04
свід ОВС.PDF
22 серпня 2019 15:04
Свид ОВС.PDF
22 серпня 2019 15:04
реквиз.PDF
22 серпня 2019 15:04
Реквиз.2.PDF
22 серпня 2019 15:04
овс дир.PDF
22 серпня 2019 15:04
Витяг оригинал 2019.rtf
22 серпня 2019 15:04
Витяг овс.PDF
22 серпня 2019 15:04
виписка овс.PDF
22 серпня 2019 15:04
Файл.PDF
22 серпня 2019 15:04
статут ОВС.PDF
22 серпня 2019 15:04
статистика.PDF
22 серпня 2019 15:04
справка ОВС банк.pdf
22 серпня 2019 15:04
реквиз.PDF
22 серпня 2019 15:04
4 опп.PDF
22 серпня 2019 15:04
Довідки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 193 692,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 14:02

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
193 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір - стільці, банкетки ....PDF укладений
10 вересня 2019 09:19