Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Гарібальді, 2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
2 714 080,00 UAH
UA-2019-08-13-000930-a fe17fc4693b94127a79c41718a400666
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 14:45
Очікувана вартість: 2 714 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 570,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Гарібальді, 2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61121, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Гарібальді, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет м. Харкова Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 12:41
1 ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 серпня 2019 12:41
Додаток 4 технічна специфікація.docx
13 серпня 2019 12:41
Додаток 5 проект договору.docx
13 серпня 2019 12:41
Тендерна документацiя.doc
13 серпня 2019 12:41
Додатки до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-20-000019 ● d299e3e9d2eb4109a69525b8db2d64cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.09.2019 №229
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 20.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 20.09.2019 № 229

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-08-13-000930-a 13.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу третього пункту другого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі– «Закон»), замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Виходячи з вищенаведеного та враховуючи результати моніторингу, тендерним комітетом Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, тендерна пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ" на закупівлю: Капітальний ремонт вул. Гарібальді, 2 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) відхилена (дане рішення оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 23.09.2019 № 223/2-19). Інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ" оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.09.2019 р.

2019-09-26 12:19:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МІШЕМ 2 302 023,60
UAH з ПДВ
2 302 023,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ" 2 693 633,40
UAH з ПДВ
2 693 633,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 11:22
Електронний підпис
23 серпня 2019 11:21
Ліцензія _12Л від 05032019.pdf
23 серпня 2019 11:21
Кведи МІШЕМ.pdf
23 серпня 2019 11:21
Заява Учасника.pdf
23 серпня 2019 11:21
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МІШЕМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МІШЕМ
#40121960
Відхилено 2 302 023,60
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 16:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ"
#34469633
Рішення скасоване 2 693 633,40
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ"
#34469633
Відхилено 2 693 633,40
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:20

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ МІШЕМ #40121960

№ рішення у справі

63/61-р/к

Дата рішення у справі

17.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

10 вересня 2019 16:19
Електронний підпис
10 вересня 2019 16:18
Протокол № 208-19.PDF
04 вересня 2019 15:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 вересня 2019 15:20
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:19
Протокол № 223_2-19.PDF
23 вересня 2019 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 вересня 2019 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
23 вересня 2019 15:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі