Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
78 320,00 UAH
UA-2019-08-13-000869-a 56a24ac83202424cb8a7188988f8a7fe
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Дулунц

+380994222173 economist_kzpml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 37865549
Місцезнаходження: 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул. Шосейна, 90
Контактна особа: Альона Дулунц
+380994222173
economist_kzpml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 12:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 12:11
Початок аукціону: 23 серпня 2019 11:56
Очікувана вартість: 78 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 174,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Фінансування за рахунок коштів НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1728 одиниця
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52001, Україна, Дніпропетровська область, м.Підгородне, вул..Шосейна, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  10 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 12:20
Додаток2 (Квалификация).doc
13 серпня 2019 12:20
Форма пропозиції дод3.docx
13 серпня 2019 12:19
додаток 1.docx
13 серпня 2019 12:18
додаток 4.docx
13 серпня 2019 12:18
інформація1111.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:31
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". В нашому випадку аналоги не прийняті. Отже, можливість розглядати еквіваленти товару є правом Замовника, а не його обов'язком, оскільки це допорогова закупівля.
2).Усі учасники аукціону подають свої Комерційні пропозиції згідно форми, яка визначена у додатку № 1 до тендерної документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель процедури. Назва товару повинна збігатися із назвою, яка зазначена в копії паспорта якості або копії сертифіката якості на товар, із зазначенням усіх технічних показників, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства).
3)У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Роз'яснення
Дата подання: 16 серпня 2019 17:00
Доброго дня! Надайте роз'ясенення стосовно технічних характеристик товарів. 1. Роздільник сторінок – поз. 5 в розділі « 3. Інформація про предмет закупівлі» – в цьому розділі вказано артикул ВМ 3212, а також «50 / 300шт / уп». В Додатку 1 щодо цієї позиції є декілька пунктів технічного опису, які не мають відношення до артикулу продукції ВМ 3212, а саме: «алюмінієва рамка» та «Щільність картону: 130 мкм». Також не зрозуміло, що позначає інформація «50 / 300шт / уп». Роздільники ВМ 3212 – пластикові, формату А4, з нумеруванням 1-12, в упаковці 12 розділювачів. Будь ласка, уточніть технічні характеристики товару. 2. Калькулятор – поз. 9 в розділі « 3. Інформація про предмет закупівлі» - в цьому розділі вказано артикул LC-310 III та розміри 68х112х7мм. В Додатку 1 щодо цієї позиції вказано розмір 113х69х23, що дійсно відповідає вказаному артикулу калькулятора. Будь ласка, уточніть технічні характеристики товару. 3. Грифелі до механічних олівців – поз. 22 в розділі « 3. Інформація про предмет закупівлі» - вказано, що потрібні стрижні до олівця ВМ.8655. До цього олівця підходять стрижні діаметром 0,5мм, але в Додатку 1 щодо цієї позиції вказано, що діаметр грифеля 0,1мм. Будь ласка, уточніть технічні характеристики товару. 4. Скоба Axent – поз. 32 в розділі « 3. Інформація про предмет закупівлі» – в цьому розділі вказано, що потрібна скоба 10/4 , а в Додатку 1 вказано – 24/6. Будь ласка, уточніть технічні характеристики товару. Також просимо звернути увагу, що згідно офіційного сайте ТМ Axent, в асортименті даного виробника немає скоб 10/4, а є скоби 10/5. Окрім вказаних неточностей в описі товару є розбіжності в переліку товарів в розділі « 3. Інформація про предмет закупівлі» та Додатку 1, а саме: - в додатку 1 є позиція 12 – Папір для нотаток з клейким шаром, а в розділі 3 – немає; - в розділі 3 є позиція35 – точилка з контейнером 1 отвір – а в додатку 1 її немає; - в додатку 1 є позиція 37 – ніж канцелярський – а в розділі 3 – немає. Також є питання щодо еквівалентів товару. В тендерній документації вказано наступне: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими)», тобто допускається пропонувати еквіваленти товарів. А у відповіді на запитання від 16/08/2019 вказано: «В нашому випадку аналоги не прийняті.». Будь ласка, поясніть вказану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-000869-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 23 серпня 2019 14:08
Невідповідність вимогам ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" тендерній документації
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації, а саме у вимогах, щодо якості зазначено:"У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту", однак жодних технічних характеристик на позиції: 4,8,12,13,14,15,16,21,23,26,27,28,29,30,32,34,38,40 Учасник ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" не надав. Також деякі запропоновані Учасником ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"еквіваленти не відповідають технічним та кількісним вимогам, визначеним Вами у документації. Просимо вас при прийнятті рішення спиратись на вимоги вашої документації та Закон України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 09:48
Пропозиція учасника ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" відповідає нашим технічним вимогам , і вона є найбільш економічно вигідною .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 49 400,16
UAH з ПДВ
49 400,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" 57 219,60
UAH з ПДВ
57 219,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 17:30
Локси ручки (2).jpg
21 серпня 2019 17:30
Локси ручки (1).jpg
21 серпня 2019 17:30
гигиена Инвестпак.pdf
21 серпня 2019 17:30
Висновок idea, simply.pdf
21 серпня 2019 17:30
Зошит шкільні 2020 2л.jpg
21 серпня 2019 17:30
Зошити шкільні 2020.jpg
21 серпня 2019 17:30
Ректайм 3.jpg
21 серпня 2019 17:30
Ректайм 2.jpg
21 серпня 2019 17:30
Ректайм 1.jpg
21 серпня 2019 17:30
Диллерство Виват.jpg
21 серпня 2019 17:30
49400,16.pdf
21 серпня 2019 17:30
Установчі документи.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 11:43
Електронний підпис
22 серпня 2019 11:43
пропозиція.PDF
22 серпня 2019 11:43
еквівалент.PDF
22 серпня 2019 11:43
відомості з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 49 400,16
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 09:54

Документи

27 серпня 2019 09:54
Електронний підпис
27 серпня 2019 09:54
72.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
49 400,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 09:54
Електронний підпис
27 серпня 2019 09:54
72.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:15
Договір.PDF укладений
10 вересня 2019 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 400,16
UAH (в тому числі ПДВ 8 233,36 UAH)