Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти мережевого обладнання (джерело фінансування закупівлі – субвенція з державного бюджету на підвищення якості освіти)
Очікувана вартість
268 826,00 UAH
UA-2019-08-13-000828-c e4b7415871114bb487fb53cca828127f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семененко Ольга Олександрівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: http://osvitakakhovky.ks.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А
Контактна особа: Семененко Ольга Олександрівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 23:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 23:08
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 23:08
Очікувана вартість: 268 826,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
Комплекти мережевого обладнання (джерело фінансування закупівлі – субвенція з державного бюджету на підвищення якості освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, заклади освіти згідно з Дислокацією в Додатку 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару Cторонами Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2019 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2019 20:13
Зміни до ТД.docx
17 серпня 2019 20:13
Додаток 5 зі змінами.doc
17 серпня 2019 20:13
Додаток 4 зі змінами.docx
17 серпня 2019 20:12
Додаток 2 зі змінами.docx
17 серпня 2019 20:12
тендерна документацiя 2019 зі змінами.doc
13 серпня 2019 23:04
Додаток 3.doc
13 серпня 2019 23:04
Додаток 1.docx
17 серпня 2019 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2019 20:13
Зміни до ТД.docx
17 серпня 2019 20:13
Додаток 5 зі змінами.doc
13 серпня 2019 23:04
Додаток 5.doc
17 серпня 2019 20:13
Додаток 4 зі змінами.docx
13 серпня 2019 23:04
Додаток 4.docx
17 серпня 2019 20:12
Додаток 2 зі змінами.docx
13 серпня 2019 23:04
Додаток 2.docx
17 серпня 2019 20:12
тендерна документацiя 2019 зі змінами.doc
13 серпня 2019 23:04
тендерна документацiя 2019.doc
13 серпня 2019 23:04
Додаток 3.doc
13 серпня 2019 23:04
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:01
Дата відповіді: 17 серпня 2019 20:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В Додатку 3 до тендерної документації вказано «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен надати довідку, яка містить порівняльну таблицю, де зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником».
2) Тендерна документація, а саме Додаток 4 (специфікація до проекту договору) та Додаток 5 (форма Цінова пропозиція) в графі таблиці «Найменування товару», вже містить вимогу «зазначається марка техніки згідно технічного завдання або товару-еквівалента». Проте до документації буде внесено зміни з метою уточнення учасниками конкретної торгової марки чи моделі кожної складової комплекту мережевого обладнання. Окрім того, в Додатку 3 до тендерної документації наявна вимога: «При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання».
3) Брати участь у закупівлі можуть всі бажаючі учасники без обмежень в системі оподаткування. Як зазначається в Розділі 5 тендерної документації, найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2019 23:08
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій