Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

забезпечення гарячим харчуванням дітей
Очікувана вартість
3 380 752,50 UAH
UA-2019-08-13-000754-a de0473d6c1ec49d58e03ed5752858bf3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Горова

+380669354813 ky.orcozo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42699413
Вебсайт: http://woorda.klasna.com/
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд. 25
Контактна особа: Лариса Горова
+380669354813
ky.orcozo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п.4 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Oголошення № UA-2019-06-03-002646-b та № UA-2019-06-11-001897-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 11:47
Оскарження наміру укласти договір: 24 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


(діто-дні) - одиниця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
129333 одиниця
Послуги їдалень (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрійського району, За адресами закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Остаточний розрахунок щомісячно впродовж 10 банківських днів після отримання послуги згідно акту наданої послуги. Замовник здійснює оплату щомісячно за фактично надану послугу на підставі документів, що підтверджують отримання послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 серпня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 11:44
протокол №145 переговорів.doc.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОКОМ"
#34977233
Переможець 3 380 752,50
UAH
13 серпня 2019 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 11:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОКОМ"
#34977233
3 380 752,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 14:43
звіт про виконання договору.doc.pdf укладений
27 січня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 09:53
Повідомлення 4 змін істот.умов договору.doc.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:52
Додаткова угода №5.docx.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:52
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 09:09
Додаткова угода №3.docx.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 09:08
Повідомлення 3 змін істот.умов договору.doc.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 09:08
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 09:46
Додаткова угода №2.docx.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 09:45
Повідомлення 2 змін істот.умов договору.doc.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 09:52
Додаткова угода №1.docx.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 09:51
Повідомлення 1 змін істот.умов договору.doc.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 09:51
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 09:37
Договір №363-02 від 27.08.2019р..doc.pdf укладений
27 серпня 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди бюджетні зобов’язання складають 270000,00 грн. без ПДВ, подальше взяття зобов’язань не призведуть до збільшення суми договору, а саме – 3380752,50 грн. Інші істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 363/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди юридичні зобов’язання складають 800000,00 грн. (вісімсот тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ подальше взяття зобов’язань по даному Договору буде регулюватися по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.3.1. розділу 3 даного Договору, а саме до 3380752,50 грн. (три мільйони триста вісімдесят тисяч сімсот п’ятдесят два гривні 50 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 363/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди бюджетні зобов’язання збільшуються на 1500000,00 грн. без ПДВ, подальше взяття зобов’язань не призведуть до збільшення суми договору, а саме – 3380752,50 грн. Інші істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 363/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2020 року відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Подовжити строк дії Договору до 31 січня 2020 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 363/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 570 000,00
UAH