Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Очікувана вартість
631 400,00 UAH
UA-2019-08-13-000703-a d001e37d38ba4db98727905b0298a79f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підмазко Інна

+380485222759 centerbel111@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38617509
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 30-Б
Контактна особа: Підмазко Інна
+380485222759
centerbel111@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 11:27
Очікувана вартість: 631 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 314,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Тверде паливо (вугілля кам'яне) Місця поставки: амбулаторії с. Василівка, с.Кам’янка, с.Вигода; ФАПи с. Розселенець, с.Ч.Гірка, с. Кагарлик, с.Ш.Балка, с.Секретарівка, с.Алтестеве, с.Курган, с.Березань (детально у Додатку № 2 до тендерної документації) Кількість, обсяг поставки товару: 77 т вугілля кам’яне марки АО (25-50), 5 т вугілля кам’яне марки ДГ (30-100)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 т
тверде паливо (вугілля кам'яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська обл., Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника за фактично надані Товари на підставі накладної або видаткової накладної, яку Постачальник надає Замовнику. Замовник сплачує Постачальнику кошти за накладною або видатковою накладною в повному обсязі протягом 14-ти календарних днів після поставки Товарів за адресами, зазначеними у п. 5.2. розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 14:34
Додаток 1_нова редакція_21.08.19.docx
21 серпня 2019 14:34
Перелік змін в тенд.документацію 21.08.19.docx
21 серпня 2019 14:34
Тендерна документація_нова редакція_21.08.19.doc
13 серпня 2019 11:35
Додаток 4.docx
13 серпня 2019 11:34
Додаток 3. Проект договору.docx
13 серпня 2019 11:34
Додаток 2.docx
21 серпня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 14:34
Додаток 1_нова редакція_21.08.19.docx
16 серпня 2019 09:19
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
13 серпня 2019 11:34
Додаток 1.docx
21 серпня 2019 14:34
Перелік змін в тенд.документацію 21.08.19.docx
16 серпня 2019 09:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН в тенд.документацію.docx
21 серпня 2019 14:34
Тендерна документація_нова редакція_21.08.19.doc
16 серпня 2019 09:19
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
13 серпня 2019 11:35
ТД на вугілля 2019.doc
13 серпня 2019 11:35
Додаток 4.docx
13 серпня 2019 11:34
Додаток 3. Проект договору.docx
13 серпня 2019 11:34
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи тендерної документації неможливо ні відкрити, ні завантажити
Дата подання: 13 серпня 2019 11:57
Дата відповіді: 13 серпня 2019 12:20
Відомості при відкритті файлу: "Файл не найден URL-адрес исходного файла недействителен, или документ не является общедоступным. Проверьте, правильно ли указан URL-адрес, а затем свяжитесь с владельцем документа. Дополнительные сведения"
Відповідь: Технічні проблеми виникли в програмі на майданчику "ПРОЗОРО" . Тимчасово не можливо відкрити прикріплені файли. Працівники майданчику усувають проблеми.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 серпня 2019 13:33
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:02
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Вимога тендерной документації щодо наявності абладнання та маеріально-технічної бази тільки на підставі права власності або оренди дискримінує тих учасників, що мають залучену матеріально-технічну базу на підставі договорів надання послуг (збереження, зважування, перевезення, експедиторських послуг, тощо). Зазначаємо, що така вимога значно звужує коло учасників. Крім того, згідно чинного законодавства у тому числі і ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлено обмежень щодо підстав наявності матерільно-технічної бази. Крім того, практикою АМКУ визначено таку вимогу дискриміаційною. Вимагаємо внести зміни та привести ТД у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду даного запитання, Замовник повідомляє наступне.
Замовником встановлено кваліфікаційні вимоги до учасників відповідно до умов статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, порядок та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям замовник визначає на власний розсуд, виходячи із особливостей конкретної закупівлі, що звісно відповідає діючому законодавству в сфері закупівель. По даній закупівлі замовником встановлено кваліфікаційні критерії до учасників з метою забезпечення на етапі виконання договору сталого постачання товару та у строки, визначені замовником, з урахуванням того, що вугілля поставлятиметься до медичних закладів (амбулаторії загальної практики сімейної медицини, фельдшерсько-акушерські пункти).
Проте, замовник дотримується принципів максимальної економії та ефективності закупівлі, забезпечення конкуренції та можливості прийняти участь в закупівлі максимальному колу учасників. Тому, замовник враховує звернення заявника, який не має власної або орендованої матеріально-технічної бази (складського приміщення, навантажувального обладнання, обладнання для зважування вугілля тощо), а користується виключно послугами інших суб’єктів господарювання, та вносить до тендерної документації відповідні зміни.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 серпня 2019 13:54
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:04
Вимога ТД "сканований оригінал медичної(их) довідки(ок) водія(їв) щодо придатності до керування транспортним засобом, видану (-их) за результатом проведення періодичного медичного огляду за встановленою чинним законодавством України формою" є дискримінаційною. По перше, зазначаємо, що відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про транспортну-експедиторську діяльність» суб’єкт господарювання може залучати Перевізника (Експедитора), який має необхідний спеціалізований транспорт та працівників відповідної кваліфікації, що буде здійснювати перевезення вантажу відповідно до умов договору. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності використовувати власні потужності (транспортні засоби) та працівників, також не заборонено залучати суб’єкта господарювання, тобто відсутній обов’язок суб’єкта господарювання, безпосередньо, мати у підпорядкуванні працівників, що будуть здійснювати перевезення вантажу (водії, експедиторі транспортні, вантажники тощо) та транспортні засоби. По друге,дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. . Наведена вище умова порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Оскільки Учасник може залучати послуги перевезення, відповідно водії не мають трудових відносин з даним Учасником , таким чином не мають права вимагати у водіїв вищезазначених документів. По-трете, відповідно ст. 15 ЗУ "про дорожній рух", допуск до керування тз може бути надано громадянину, який в установленому законом порядку отримав право на керування транспортним засобом відповідної категорії. Також, ст. 15 зазначеного закону зазначено, що Кожний громадянин, який досяг визначеного цим Законом віку, не має медичних протипоказань та пройшов повний курс навчання за відповідними програмами, може в установленому порядку отримати право на керування транспортними засобами відповідної категорії. Отже, кожна особа, яка отримує право на керування, попередньо проходить медичний огляд та визначене законом навчання і лише після цього отримує право на керування. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації та внести відповідіні зміни до тендерної документації щодо залучення водіїв на підставі договору надання послуг стороньою організацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду даного запитання, Замовник повідомляє наступне.
Замовником встановлено кваліфікаційні вимоги до учасників відповідно до умов статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Обов’язковість проведення медичних оглядів водіїв транспортних засобів (попередніх, періодичних, щозмінних передрейсових і післярейсових, позачергових) передбачена ст. 45 Закону України «Про дорожній рух». Періодичність оглядів, порядок їх проведення і направлення водіїв на позачергові огляди визначаються спільним актом центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я, і Міністерства внутрішніх справ України.
Крім того, відповідно до частини другої ст. 12 Закону України «Про дорожній рух» посадові особи підприємств, установ, організацій, які відповідають за експлуатацію і технічний стан транспортних засобів, зобов'язані не допускати до керування транспортними засобами осіб, які не пройшли у встановлений строк медичного огляду.
Отже, будь-яке підприємство, установа, організація, яка має у своєму штаті водіїв, зокрема і підприємства, які надають послуги із перевезення вантажів, зобов’язане дотримуватись зазначених вище вимог законодавства в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. А тому, суб’єкти господарювання, які мають намір прийняти участь в даній закупівлі, та не мають власного автотранспорту, а користуються послугами перевізників на договірних умовах, не позбавлені можливості підготувати запитувані у тендерній документації документи шляхом їх запиту у відповідних контрагентів-перевізників.
Таким чином, вимога щодо надання медичної(их) довідки(ок) водія(їв) щодо придатності до керування транспортним засобом, видану (-их) за результатом проведення періодичного медичного огляду за встановленою чинним законодавством України формою, відповідає вимогам діючого законодавства. При цьому, заявник у наведеному питанні не довів та не підтвердив неможливість виконання ним особисто даної вимоги тендерної документації, а також не обґрунтував, яким чином наведенні вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляють його можливості подати свою тендерну пропозицію.
В іншій частині запитання, замовник враховує звернення заявника, який не має власного або орендованого транспорту та працівників водіїв, а користується виключно послугами з перевезення інших суб’єктів господарювання, та вносить до тендерної документації відповідні зміни.
Предмет закупівлі не відповідє ДСТУ
Дата подання: 13 серпня 2019 13:59
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:05
Шановний Замовнику! Предмет акупівлі ДГ (30-100) не відповідає ДСТУ 7146:2010. Відповідно до даного ДСТУ для побутових потреб передбачено настпні фракції ДГ: 13-100, 50-100,25-100,25-200 та інші. З повним переліком марок та фракцій можна ознайомитись у вказанному ДСТУ. Зазначаємо, що вугілля марки ДГ видобувається на теріторії України, та дія вказаного ДСТУ розповлюджується на всю теріторію України. Приведіть предмет закупівлі до вимог ДСТУ 7146:2010.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду даного запитання, Замовник повідомляє наступне.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі замовником сформовані з урахуванням діючих нормативних вимог та з метою забезпечення якісного теплопостачання медичних закладів. Стосовно марки вугілля ДГ (30-100) вимоги заявника є безпідставними та не обґрунтованими щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації. При цьому, правомірність дій замовника в частині обраних технічних характеристик товару, відсутність дискримінаційних умов щодо постачання марки вугілля ДГ (30-100), підтверджується відповідною практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 2655-р/пк-пз від 11.03.2019 (номер оголошення UA-2019-02-20-000107-а), рішення № 2532-р/пк-пз від 06.03.2019 (номер оголошення UA-2019-02-20-000084-a), рішення №8828-р /пк-пз від 03.07.2019 (номер оголошення UA-2019-06-04-002708-b), рішення № 8827-р /пк-пз від 03.07.2019 (номер оголошення UA-2019-05-31-001219-c), рішення № 8259-р/пк-пз від 24.06.2019 (номер оголошення UA-2019-05-30-000346-c).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 626 600,00
UAH з ПДВ
626 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ" 630 580,00
UAH з ПДВ
630 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 10:41
Довідка ДПІ
10 вересня 2019 10:41
Документи переможця
29 серпня 2019 10:40
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:37
Підписаний_Лицензия.pdf
29 серпня 2019 10:37
Kovalenko_834-K-H-O копия.pdf
29 серпня 2019 10:37
G0819-6477-GL_tender.pdf
29 серпня 2019 10:37
18. Інші документи_4.pdf
29 серпня 2019 10:37
17. Інші документи_3.pdf
29 серпня 2019 10:37
16. Інші документи_2.PDF
29 серпня 2019 10:37
15. Інші документи_1.pdf
29 серпня 2019 10:37
14. Технічна частина_8.pdf
29 серпня 2019 10:37
13. Технічна частина_7.pdf
29 серпня 2019 10:37
12. Технічна частина_6.pdf
29 серпня 2019 10:37
11. Технічна частина_5.pdf
29 серпня 2019 10:37
10. Технічна частина_4.pdf
29 серпня 2019 10:37
9. Технічна частина_3.pdf
29 серпня 2019 10:37
8. Технічна частина_2.pdf
29 серпня 2019 10:37
7. Технічна частина_1.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 07:00
ч2 ст 17.pdf
29 серпня 2019 07:00
тех вимоги опис.pdf
29 серпня 2019 07:00
СТАТУТ.pdf
29 серпня 2019 07:00
працивники.pdf
29 серпня 2019 07:00
повноваження.pdf
29 серпня 2019 07:00
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
29 серпня 2019 07:00
Підписаний_Лицензия _.pdf
29 серпня 2019 07:00
перс дані.pdf
29 серпня 2019 07:00
п10 ч1 ст 17.pdf
29 серпня 2019 07:00
п9 ч1 ст 17.pdf
29 серпня 2019 07:00
п8 ч1 ст 17.pdf
29 серпня 2019 07:00
п6 ч1 ст 17.pdf
29 серпня 2019 07:00
п5 ч1 ст 17.pdf
29 серпня 2019 07:00
п4 ч1 ст 17.pdf
29 серпня 2019 07:00
п3 ч1 ст 17.pdf
29 серпня 2019 07:00
п2 ч1 ст17.pdf
29 серпня 2019 07:00
Наказ Директор.pdf
29 серпня 2019 07:00
мтб.pdf
29 серпня 2019 07:00
лист пдв.pdf
29 серпня 2019 07:00
лист згода.pdf
29 серпня 2019 07:00
згода тп.pdf
29 серпня 2019 07:00
згода з істотн умовами.pdf
29 серпня 2019 07:00
загальні відомості.pdf
29 серпня 2019 07:00
Додаток_81-87 атестат.pdf
29 серпня 2019 07:00
Додаток_61-80 атестат.pdf
29 серпня 2019 07:00
Додаток_41-60 атестат.pdf
29 серпня 2019 07:00
Додаток_21-40 атестат.pdf
29 серпня 2019 07:00
Додаток_1-20 атестат.pdf
29 серпня 2019 07:00
Дог перевозки.pdf
29 серпня 2019 07:00
дов про санкції.pdf
29 серпня 2019 07:00
дов про наяв рах.pdf
29 серпня 2019 07:00
дов мат база.pdf
29 серпня 2019 07:00
дов аналог дог.pdf
29 серпня 2019 07:00
відомості.pdf
29 серпня 2019 07:00
Відгук.pdf
29 серпня 2019 07:00
Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 07:00
Виписка ЄДР.pdf
29 серпня 2019 07:00
Атестат акредитації.pdf
29 серпня 2019 07:00
аналог дог.pdf
29 серпня 2019 07:00
UA38645_2_ПРЕМИУМІНВЕСТ_АО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 626 600,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 10:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
626 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 12:05
дод угода 1 (1).pdf зміни до договору
21 листопада 2019 12:05
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 08:56
договір ТОВ ТОП Енерготрейд вугілля.pdf укладений
17 вересня 2019 08:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами досягнуто згоди щодо внесення змін до не істотних умов договору, а саме п.3.2. Договорувикласти в наступній редакції: «Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання Замовника (бюджетні зобов’язання) виникають щодо оплати предмета закупівлі у межах доведеної суми (у межах кошторисних призначень), які складають 626600 грн 00 коп. (шістсот двадцять шість тисяч шістсот гривень 00 коп.), без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 93/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 626 600,00
UAH