Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка науково-проектної документації з реставраційного ремонту фасаду будівлі управління ДП «ХМТП», об'єкт ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000657-a db539dbd54f140fb8f5ccf6cc639b968
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Олена Василівна

0552 48-14-88 smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гордієнко Олена Василівна
0552 48-14-88
smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 23:59
Початок аукціону: 30 серпня 2019 12:03
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка науково-проектної документації з реставраційного ремонту фасаду будівлі управління ДП «ХМТП», об'єкт ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по даному Договору проводиться за фактично надані обсяги послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту наданих послуг на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок вартості робіт
Дата подання: 13 серпня 2019 15:15
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:06
Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування визначається ДБН А.2.2-14-2016. Розрахунок вартості визначається із застосуванням Тимчасового збірника цін на науково-проектні роботи по нерухомим пам’яткам історії та культури (ТЗЦНПР-91). Просимо надати для розрахунку вартості з розробки науково-проектної документації з реставраційного ремонту фасаду будівлі управління ДП «ХМТП», об'єкт ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) фізичний об’єм пам’ятника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше питання щодо «Розрахунку вартості робіт» по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» [Розробка науково-проектної документації з реставраційного ремонту фасаду будівлі управління ДП "ХМТП", об'єкт ХФ ДП "АМПУ" (Адміністрації Херсонського МП)] повідомляємо, що Тендерним комітетом буде прийнято рішення щодо внесення змін до Тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САНВІНД" 450 000,00
UAH
450 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 500 000,00
UAH
500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 11:56
Скан. док.для тендера.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 10:48
Кошторис
13 вересня 2019 10:48
Пропозиція переможця
12 вересня 2019 17:22
Довідка п4 ч1 ст 17
12 вересня 2019 17:22
Довідка п2 ч1 ст 17
12 вересня 2019 17:22
Довідка з ДФС
12 вересня 2019 17:22
Довідка МВС
29 серпня 2019 15:46
Трудові.zip
29 серпня 2019 15:45
Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2019 15:45
800 Статут.pdf
29 серпня 2019 15:45
400 Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 15:45
210 Довідка ст. 17.pdf
29 серпня 2019 15:45
130 Досвід.zip
29 серпня 2019 15:45
121_Працівники.pdf
29 серпня 2019 15:45
114_Повірки.zip
29 серпня 2019 15:45
113_Договор_акт_на_ПЗ.zip
29 серпня 2019 15:45
111_Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САНВІНД"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САНВІНД"
#33277477
Відхилено 450 000,00
UAH
05 вересня 2019 15:38
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Переможець 500 000,00
UAH
09 вересня 2019 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
500 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 16:23
Дод. угода № 4 (1).pdf зміни до договору
26 травня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 10:56
Дод. угода № 3 (1).pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 16:04
Дод. угода № 2 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:03
Дод. угода № 1 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:03
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 15:30
Додаток № 4.pdf укладений
27 вересня 2019 15:30
Додаток № 3.pdf укладений
27 вересня 2019 15:30
Додаток № 2.pdf укладений
27 вересня 2019 15:30
Додаток № 1.pdf укладений
27 вересня 2019 15:30
Договір 164-В-ХЕФ-19.pdf укладений
27 вересня 2019 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Але відповідно п.4) ч.4 ст.36 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у деяких випадках, в тому числі продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 164-В-ХЕФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Але відповідно п.4) ч.4 ст.36 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у деяких випадках, в тому числі продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 164-В-ХЕФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 164-В-ХЕФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до проєкту фінансового плану на 2020 рік, витрати по даному об’єкту відносяться до статті капітальних інвестицій: 3280/2 модернізація, модифікація (добудова, дообладнення, реконструкція ) основних засобів. На підставі п.5.11. Договору визначено «Підписання Замовником Акту наданих послуг здійснюється виключно після затвердження фінансового плану Замовника, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку» в межах фінансування». У зв'язку з відсутністю затвердженого фінансового плану на 2020 рік немає можливості у підписанні Акту наданих послуг, тому вбачаємо за необхідне продовжити термін дії договору до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 164-В-ХЕФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 600 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 000,00 UAH)