Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (НК 024:2019 – 17701 Набір для внутрішньовенного введення з голкою з бічним отвором; 47017 Шприц загального призначення, одноразового використання; 18067 Конектор із вбудованою голкою для інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 47172 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, нестерильні; 40548 Хірургічна рукавичка, латекс; 48126 Рулон марлевий, нестерильний; 58232 – Рулон ватний нестерильний; 48127 Бинт марлевий, стерильний; 34831 – Лейкопластир гіпоалергенний)
Очікувана вартість
99 980,00 UAH
UA-2019-08-13-000240-b 61b2a724499d48178f7554c89880ffa1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Безвугляк Раїса Леонідівна

+380433522856 tulchin_crl_buh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Тульчинська центральна районна лікарня" Тульчинської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01982672
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 114
Контактна особа: Безвугляк Раїса Леонідівна
+380433522856
tulchin_crl_buh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 10:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 10:52
Очікувана вартість: 99 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17603 шт
ДК 021-2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (НК 024:2019 – 17701 Набір для внутрішньовенного введення з голкою з бічним отвором; 47017 Шприц загального призначення, одноразового використання; 18067 Конектор із вбудованою голкою для інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 47172 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, нестерильні; 40548 Хірургічна рукавичка, латекс; 48126 Рулон марлевий, нестерильний; 58232 – Рулон ватний нестерильний; 48127 Бинт марлевий, стерильний; 34831 – Лейкопластир гіпоалергенний)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 10:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 99 977,38
UAH з ПДВ
99 977,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 15:18
Електронний підпис
20 серпня 2019 15:15
Цінова пропозиція (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 99 977,38
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
99 977,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:53
додаткова угода до договору 175.JPG зміни до договору
10 грудня 2019 15:51
Договір про закупівлю товарів укладений
29 серпня 2019 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 99 835,87
UAH (в тому числі ПДВ 6 531,32 UAH)