Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3023 Флеш-пам’ять
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2019-08-13-000195-a 38fd3846b8e848cda7b7c79ef8a7c10f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гарагуля

+380507653517 alex_garry@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-Східна філія УДЦР
Код ЄДРПОУ: 23751625
Вебсайт: http://ps.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гольдбергівська, 63
Контактна особа: Олексій Гарагуля
+380507653517
alex_garry@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 15:04
Очікувана вартість: 4 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
3023 Флеш-пам’ять
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61010, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гольдбергівська, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 09:37
Проект договору 1.docx
13 серпня 2019 09:37
ТД відкриті торги 3023 Флеш-пам'ять.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:50
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовник допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від наведеної у технічних вимогах, але за умови повної відповідності усіх технічних та інших характеристик, які наведені у Технічних вимогах.
2. Відповідно до пункту 10 розділу III тендерної документації учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Водночас, пунктом 1 розділу V тендерної документації встановлено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Таким чином участь у процедурі закупівлі можуть приймати учасники незалежно від категорії суб’єктів господарювання та системи оподаткування. При цьому, оцінка проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки встановлених у тендерній документації, незалежно від системи оподаткування учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 3 315,00
UAH з ПДВ
3 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 3 672,36
UAH з ПДВ
3 053,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 3 948,00
UAH з ПДВ
3 948,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" 4 102,00
UAH з ПДВ
4 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 16:28
Цінова пропозиція.jpg
27 серпня 2019 16:28
Технічні_вимоги.jpg
27 серпня 2019 16:28
Технічні вимоги_2.jpg
27 серпня 2019 16:28
Статут Комел 2018.pdf
27 серпня 2019 16:28
Охорона довкілля.jpg
27 серпня 2019 16:28
Лист-згода.jpg
27 серпня 2019 16:28
Лист-довідка.jpg
27 серпня 2019 16:28
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
27 серпня 2019 16:28
Гарантійний лист.jpg
27 серпня 2019 16:28
Витяг Комел 13.05.2019.pdf
27 серпня 2019 16:28
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 20:34
МП Виписка 2018.pdf
28 серпня 2019 20:34
МП Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2019 20:34
MП Лист 2 4360376.pdf
28 серпня 2019 20:34
МП Договори 2018.pdf
28 серпня 2019 20:34
MП Лист 4360376.pdf
28 серпня 2019 20:34
МП_Наказ_1.pdf
28 серпня 2019 20:34
МП_Протокол_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Переможець 3 048,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
3 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 12:03
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 14:29
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 14:28
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 15:01
Договір ДК 3023 ІТ МАСТЕР СЕРВІС.pdf укладений
13 вересня 2019 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна позиції №3 в специфікації до договору
Номер договору про закупівлю: 13-09-19/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 048,00
UAH (в тому числі ПДВ 508,00 UAH)