Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3023 Флеш-пам’ять
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2019-08-13-000195-a ● 38fd3846b8e848cda7b7c79ef8a7c10f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північно-Східна філія УДЦР |
Код ЄДРПОУ: | 23751625 |
Вебсайт: | http://ps.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гольдбергівська, 63 |
Контактна особа: |
Олексій Гарагуля +380507653517 alex_garry@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 4 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
3023 Флеш-пам’ять
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61010, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гольдбергівська, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 09:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 09:37 |
Проект договору 1.docx | |
13 серпня 2019 09:37 |
ТД відкриті торги 3023 Флеш-пам'ять.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 10:50
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовник допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від наведеної у технічних вимогах, але за умови повної відповідності усіх технічних та інших характеристик, які наведені у Технічних вимогах.
2. Відповідно до пункту 10 розділу III тендерної документації учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Водночас, пунктом 1 розділу V тендерної документації встановлено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Таким чином участь у процедурі закупівлі можуть приймати учасники незалежно від категорії суб’єктів господарювання та системи оподаткування. При цьому, оцінка проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки встановлених у тендерній документації, незалежно від системи оподаткування учасника.
2. Відповідно до пункту 10 розділу III тендерної документації учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Водночас, пунктом 1 розділу V тендерної документації встановлено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Таким чином участь у процедурі закупівлі можуть приймати учасники незалежно від категорії суб’єктів господарювання та системи оподаткування. При цьому, оцінка проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки встановлених у тендерній документації, незалежно від системи оподаткування учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" |
3 315,00
UAH з ПДВ
|
3 048,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
3 672,36
UAH з ПДВ
|
3 053,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
3 948,00
UAH з ПДВ
|
3 948,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" |
4 102,00
UAH з ПДВ
|
4 102,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" #38773345 |
Переможець |
3 048,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2019 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 14:29
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 15:01
|
Договір ДК 3023 ІТ МАСТЕР СЕРВІС.pdf | укладений |
13 вересня 2019 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна позиції №3 в специфікації до договору |
Номер договору про закупівлю: | 13-09-19/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |